Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] 2.0 TD - przyspieszenie


Gość jaano
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

paweł to dopiero po podkręceniu dołądowania twój silnik zaczął trzymać serję, hmmm warto zapodać ten Intercooler...

 

Pewnie, że warto. Ale...

 

Mam jeszcze trochę problemów z silnikiem, które muszę rozwiązać. Spawanie głowicy poważnie uszczupliło mój budżet. Najgorsze jest to, że nie ma tam jak przowodów do i od IC poprowadzić bez ruszania instalacji klimy. U mnie klimatyzacja jest szczelna i działa bez zarzutów, więc nie chcę tego raczej ruszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to fakt jest tam ciasno jak cholera a przewod powietrza musi byc pewnie tej samej wielkosci co doprowadzajacy...

ja tez musze poczekac z kasa - sprzeglo juz mi slabnie i rozrzad czeka na wymiane (mam nadzieje ze nie strzeli przed... ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

ja też dziś przegoniłem swoje autko do setki. Po 4 próbach uśredniony wynik wyszedł na poziomie 14s +/- 0,1s. Byćmoże dałoby się urwać jeszcze jakieś 0,5s na suchej nawierzchni, bo czułem jak mi koła buksowały przy ruszaniu. Bądź co bądź, cieszę się że nie mam gorzej niż fabryka dała.

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem szczerze: nie wiem.

Wiem tylko jedno: jest niewiele miejsca w zderzaku na ten intercooler i jest problem z poprowadzeniem węży z IC do turbiny

 

A mały IC nie wiem czy spełni swoje zadanie. Węże też podobnno nie mogą być za bardzo pozginane , bo występują wtedy zjawiska falowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie odpuszczę IC. Myślę jeszcze nad zaworem sterującym ciśnieniem doładowania, ale na razie tylko myślę....

 

nie ma sensu zwiększać doładowania bez IC bo powietrze będzie się jeszcze bardziej nagrzewało i silnik też bardziej dostanie z powodu wyższej temperatury i znowu będziesz musiał spawać głowice, ja bym tam umieścił IC pod maską i zrobił stosowny wlot... a wtedy zwiększył doładowanie, myślę że ze 115 kucy by było ale to tylko kalkulacje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że IC na masce ma kilka wad:

1. mniejsza efektywność chłodzenia

2. konieczność zastosowania uszczelnienia wlotu

3. zniszczenie maski

 

pomijam fakt, że jeździ się autem z wlotem na masce które ma 115 KM i byle jaka 2-litrowa benzyna gubi cię na światłach.

 

Wątpię też w 115KM bez korekty dawki paliwa. Samym powietrzem raczej ciężko osiągnąć tą moc przy sensownym poziomie obrotów np 2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, niech ktoś do mnei wpadnie to będziemy modzić któredy poscić rórki.

 

Jakiś szkic pierdzielniemy i odeśle was do odpwoeidnio zaprzyjaznionego warsztatu gdzie dostanienei promocyją cene, IC także postaram się załtwić w sensownej cenie.

 

Walczcie o koniki, mi padla cewka zaplonowa i wogle mi turbi nie dmucha, spowodował bym dzisaj 2 kolizje a wszystko przez to: 0-60mph w 12,88 sek No jeździć się tym parchem nie da...

 

Czekam więc na nową Cewkę i nie jerzdze autem :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

W koncu znalazlem kase na przeplywomierz i potwierdzam ze po wymianie przeplywomierza przyspieszanie jest d. bardziej plynne i chyba lepiej od niskich obrotow sie zbiera, co do spalania to dopiero sie okaze ale tez moze sie polepszyc skoro lepiej dobrana jest dawka paliwa - sumujac - calkiem niezle przyspiesza, ale na pomiary przyjdzie czas - czeka mnie jeszcze sprzeglo, bo jest juz slabe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W koncu znalazlem kase na przeplywomierz i potwierdzam ze po wymianie przeplywomierza przyspieszanie jest d. bardziej plynne i chyba lepiej od niskich obrotow sie zbiera

I nie trzeba mieć 1,5km wolnego przed sobą do wyprzedzania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze chwile cierpliwości- pierwsze wyniki wyszły kiepsko ale dziś sprawdziłem na wadze wage autka i to co w dowodzsie wpisane g.... warte było. Autko jest dużo cięższe,a więc po przeliczeniu wykresik mi sie też poprawi - jak tylko go dostane to zapodam. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ruszałem go, ciężko mi powiedzieć po wykresie czy jest walnięty -może ktoś bardziej obeznany sie wypowie?

Przyspieszenie do 100km/h wyszło mi ok 15s, a przedtem rozkulałem sie do 180km/h, a z wypowiedzi na forum wynika że to może być norma - chyba nie będę szukał nowego bo słyszałem że do pierwszych modeli P11 kosztuje 2000 zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykres ewidentnie pokazuje, że coś masz nie halo z parametrami silnika. Dokładnie o 13% masz zaniżone parametry mocy i momentu, nie wspominając o tym tragicznym przebiegu krzywej mocy - iście jak w silniku benzynowym 16V. Przy 2200 obrotów to powinno być 75-80% wartości max mocy, czyli ok 63KM, a tu - tylko 45.

 

Zresztą, ja na tym wykresie nie widzę osiągniętych wartości maxymalnych 79KM i 155,7Nm.

 

Ale nie martw się - wszyscy pewnie mamy podobne przebiegi, no byćmoże trochę lepsze są tam, gdzie jest nowy przepływomierz.

 

pozdr

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...