Gość pawel_s Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 paweł to dopiero po podkręceniu dołądowania twój silnik zaczął trzymać serję, hmmm warto zapodać ten Intercooler... Pewnie, że warto. Ale... Mam jeszcze trochę problemów z silnikiem, które muszę rozwiązać. Spawanie głowicy poważnie uszczupliło mój budżet. Najgorsze jest to, że nie ma tam jak przowodów do i od IC poprowadzić bez ruszania instalacji klimy. U mnie klimatyzacja jest szczelna i działa bez zarzutów, więc nie chcę tego raczej ruszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 to fakt jest tam ciasno jak cholera a przewod powietrza musi byc pewnie tej samej wielkosci co doprowadzajacy... ja tez musze poczekac z kasa - sprzeglo juz mi slabnie i rozrzad czeka na wymiane (mam nadzieje ze nie strzeli przed... ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 ja też dziś przegoniłem swoje autko do setki. Po 4 próbach uśredniony wynik wyszedł na poziomie 14s +/- 0,1s. Byćmoże dałoby się urwać jeszcze jakieś 0,5s na suchej nawierzchni, bo czułem jak mi koła buksowały przy ruszaniu. Bądź co bądź, cieszę się że nie mam gorzej niż fabryka dała. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 A nie da się np. zapodać intercoolera po prawej stronie zderzaka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 powiem szczerze: nie wiem. Wiem tylko jedno: jest niewiele miejsca w zderzaku na ten intercooler i jest problem z poprowadzeniem węży z IC do turbiny A mały IC nie wiem czy spełni swoje zadanie. Węże też podobnno nie mogą być za bardzo pozginane , bo występują wtedy zjawiska falowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Ja sobie odpuszczę IC. Myślę jeszcze nad zaworem sterującym ciśnieniem doładowania, ale na razie tylko myślę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Ja sobie odpuszczę IC. Myślę jeszcze nad zaworem sterującym ciśnieniem doładowania, ale na razie tylko myślę.... nie ma sensu zwiększać doładowania bez IC bo powietrze będzie się jeszcze bardziej nagrzewało i silnik też bardziej dostanie z powodu wyższej temperatury i znowu będziesz musiał spawać głowice, ja bym tam umieścił IC pod maską i zrobił stosowny wlot... a wtedy zwiększył doładowanie, myślę że ze 115 kucy by było ale to tylko kalkulacje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 tylko że IC na masce ma kilka wad: 1. mniejsza efektywność chłodzenia 2. konieczność zastosowania uszczelnienia wlotu 3. zniszczenie maski pomijam fakt, że jeździ się autem z wlotem na masce które ma 115 KM i byle jaka 2-litrowa benzyna gubi cię na światłach. Wątpię też w 115KM bez korekty dawki paliwa. Samym powietrzem raczej ciężko osiągnąć tą moc przy sensownym poziomie obrotów np 2000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 tez tak mysle ze trzeba bedzie wysterowac komputer, wtedy lepiej zrobic chyba samego chipa - tez zrobi te 115KM a nie trzeba bedzie experymentowac z oprogramowaniem i kasa;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Kurcze, niech ktoś do mnei wpadnie to będziemy modzić któredy poscić rórki. Jakiś szkic pierdzielniemy i odeśle was do odpwoeidnio zaprzyjaznionego warsztatu gdzie dostanienei promocyją cene, IC także postaram się załtwić w sensownej cenie. Walczcie o koniki, mi padla cewka zaplonowa i wogle mi turbi nie dmucha, spowodował bym dzisaj 2 kolizje a wszystko przez to: 0-60mph w 12,88 sek No jeździć się tym parchem nie da... Czekam więc na nową Cewkę i nie jerzdze autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 coobcio juz dawnobym wystartowal gdyby nie kaska, ktora mnie trzyma ) ale kto wie, jesli nie sprzedam bryki do tego czasu - kusi mnie maxima - przynajmniej jest robiona w japoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartim Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Witam jestem tu nowy tez mam primere P11 (tylko ta z nowszym przodem) 2.0TD i przyspieszenie gorsze od malucha ile ksztuje przepływomież powietrza do tego auta orginał i zamiennik jeśli kotś cos o tym wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 ostatnio najtańsze przepływomerze były..........w serwisie Nissana. Sam taki sobie kupiłem za 273zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kapumari Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 to u mnie mniej wiecej te 17sekund :shock: Na koniec dodam że moja śmiga w 15 sek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 W koncu znalazlem kase na przeplywomierz i potwierdzam ze po wymianie przeplywomierza przyspieszanie jest d. bardziej plynne i chyba lepiej od niskich obrotow sie zbiera, co do spalania to dopiero sie okaze ale tez moze sie polepszyc skoro lepiej dobrana jest dawka paliwa - sumujac - calkiem niezle przyspiesza, ale na pomiary przyjdzie czas - czeka mnie jeszcze sprzeglo, bo jest juz slabe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 W koncu znalazlem kase na przeplywomierz i potwierdzam ze po wymianie przeplywomierza przyspieszanie jest d. bardziej plynne i chyba lepiej od niskich obrotow sie zbiera I nie trzeba mieć 1,5km wolnego przed sobą do wyprzedzania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 faktycznie teraz mozna wyprzedzac i auto w koncu jezdzi przyzwoicie - szkoda ze dopiero po 3 latach jezdzenia ))) dobrze ze trafilem na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Jak wszystko dobrze pójdzie to jutro będziemy sie w Poznaniu "hamować" - przy okazji wyjdą wreszcie pomiary przyśpieszeń..... strach sie bać "prawdy" :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 no jestem ciekawy, bo ponoc te silniki TD nie trzymaja podawanej mocy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 no jestem ciekawy, bo ponoc te silniki TD nie trzymaja podawanej mocy.. Też jestem bardzo ciekawy - koniecznie zamieść wykres na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Jeszcze chwile cierpliwości- pierwsze wyniki wyszły kiepsko ale dziś sprawdziłem na wadze wage autka i to co w dowodzsie wpisane g.... warte było. Autko jest dużo cięższe,a więc po przeliczeniu wykresik mi sie też poprawi - jak tylko go dostane to zapodam. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 No nie jest cudownie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 no potwierdza sie ze przewaznie maja mniej konikow niz mowia dane mogles sprawdzic bez przeplywomierza (odpiety) - one chyba nie sa dlugowieczne i moga powodowac mniejsza moc - wymieniales go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Nie ruszałem go, ciężko mi powiedzieć po wykresie czy jest walnięty -może ktoś bardziej obeznany sie wypowie? Przyspieszenie do 100km/h wyszło mi ok 15s, a przedtem rozkulałem sie do 180km/h, a z wypowiedzi na forum wynika że to może być norma - chyba nie będę szukał nowego bo słyszałem że do pierwszych modeli P11 kosztuje 2000 zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 wykres ewidentnie pokazuje, że coś masz nie halo z parametrami silnika. Dokładnie o 13% masz zaniżone parametry mocy i momentu, nie wspominając o tym tragicznym przebiegu krzywej mocy - iście jak w silniku benzynowym 16V. Przy 2200 obrotów to powinno być 75-80% wartości max mocy, czyli ok 63KM, a tu - tylko 45. Zresztą, ja na tym wykresie nie widzę osiągniętych wartości maxymalnych 79KM i 155,7Nm. Ale nie martw się - wszyscy pewnie mamy podobne przebiegi, no byćmoże trochę lepsze są tam, gdzie jest nowy przepływomierz. pozdr Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.