Gość adamm Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Zresztą, ja na tym wykresie nie widzę osiągniętych wartości maxymalnych 79KM i 155,7Nm. poprawiam się: już widzę! Nie spojrzałem na skalę po prawej stronie pozdr Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 sprawdz cene - ja jak szukalem w ASO to najpierw mi gosc powiedzial cos ok 2000 a potem dodal ze faktycznie jest jakas promocja na przeplywomiezrze i znalazl za 273zl!! gra warta swieczki! ale najpierw sprawdz przez odpiecie wtyczki na przeplywomierzu czy masz jakas roznice w osiagach - u mnie nie bylo zadnej roznicy z wpieta i wypieta wtyczka, pozatym mozna zmierzyc napiecie na kablu do przeplywomierza (jak juz to bylo napisane) - wtedy zobaczysz czy jest OK z tego co czytalem to w VW tez czesto pada to ustrojstwo a jest duzo drozsze o naszego )))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 a możesz mi podać namiary do ASO od którego dostałeś po takiej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Moim zdaniem wykres jak najbardziej poprawny, Serji nie trzyma ale przebieg momentu jak i mocy jest róny i nie poszarpany. Co do takich marnych wartości to tak niestety mają te silniki Nissna 2.0 TD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Po zważeniu autka i przeliczeniu mocy wyszło 82.9KM i 165Nm... A za przepływomierz wołają w ASO od 1900 do 2900zł :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 No nie jest cudownie.... U mnie też nie było wiele lepiej Ale za to z zaworkiem upustowym udało się wyciągnąć te 90 koni i 177Nm - na wiosnę sobie wstawię teraz mam trochę innych wydatków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Pawel przypomnij o co chodzilo z tym zaworkiem i za ile to idzie kupic?? przy turbo chyba jest jakis zawor? czy mozna tym podniesc moc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 chłopaki to sie zaklada taki dodatkowy zawor - MBC (manual boost control). Działą to na takiej zasadzie jakbyś miał regulowaną dziure na przewodzie meidzy muszlą turbiny a aktuatorem. Domowymi sposobami mozna poprsotu robić niewielkie dziurki na nim wówczas doladowanie będzie rozło (polecam do tego uzycie rozgrzanej igły) Przed taką zabawą wyposarzcie się w manometr wyskalowany do 1,5 bara i mozecie sie bawić w podnoszenie ciśnienia doładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Pawel przypomnij o co chodzilo z tym zaworkiem i za ile to idzie kupic?? przy turbo chyba jest jakis zawor? czy mozna tym podniesc moc? Chodzi dokładnie o to co opisał Coobcio. Nie będę się sam w to bawił bo się po prostu nie znam. Już byłem prawie umuwiony z Grabowskim (ten, u którego hamowałem primerę) na założenie tego, ale po drodze wyskoczyła mi głowica. Tak czy inaczej koszt założenia takiego zaworku z odpowiednim zestrojeniem silnika to ok. 300 pln. Tak przynajmniej wtedy się umawiałem. Jeszcze jedna rzecz ku przestrodze. Nie wystarczy tylko podnosić ciśnienia doładowania bo to działa do pewnego momentu, potem silnik zaczyna się bronić przed zbyt dużym ciśnieniem i spada jego moc. Moja primera była hamowana 5 razy i za każdym razem było wyższe ciśnienie doładowania. Niestety po przekroczeniu pewnej wartości tego ciśnienia silnik miał mniejszą moc niż przed założeniem zaworu. Grabowski poszperał w serwisówce do tego silnika i podobno znalazł już na to sposób, więc na wiosnę chyba się do niego udam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Powodzenia przy akim zwiększaniu doladowania bez schlodzenia go... CZapki będą wam spadać co 1000km.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Powodzenia przy akim zwiększaniu doladowania bez schlodzenia go... CZapki będą wam spadać co 1000km.... Czy sugerujesz, że jak za pomocą zaworku podniosę moc do 90KM i moment do 177Nm (seria) to głowica mi nie wytrzyma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Pawel a nie przymierzasz sie czasem do chipa?? macie tam Mastersa i innych w Wa-wie, trzeba by bylo pogadac z nimi jak w Primerkach to dziala i czy ktos zakladal? probowalem sie dodzwonic do nich ale nikt nie odbieral a tak na dodatek wydaje mi sie ze troszke spadlo spalanie po wymianie przyplywki, ale nie sa to chyba szokujace roznice ) wazne ze lepiej jezdzi pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 nei chodzi tu o osiągniętą moc a o to o ile podniosleś cisnienie dołądowania by osiągnąć te 90 koni i 177Nm... Zabieracie się do tego od złej strony, bez intercoolera lepiej pozostawić doładowanie na seryjnym poziomie z prostego powodu: Wzorst temperatury w komorze splania - zresztą zapytajcie się mistrza Mstersa... Dodam od SIebie ze do osiagniecia tych 90 koni wystarczyło by zainstalowanie Intercoolera, podnoszenie cisneinai dołądowania to już wyższa szkoła jazdy - nie wiadomo czy ropy będzie adekwatna ilość do dodatkowej ilości powietrza biorącego się z większego boostu no i bardziej spręzone powierze bardziej się rozgrzewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Pawel a nie przymierzasz sie czasem do chipa?? macie tam Mastersa i innych w Wa-wie, trzeba by bylo pogadac z nimi jak w Primerkach to dziala i czy ktos zakladal? probowalem sie dodzwonic do nich ale nikt nie odbieral Adamm kiedyś rozmawiał z Mastersem na temat chipa. Stosunek kosztów do uzysków mocy i momentu jest bardzo kiepski. Z tego silnika nie wyciśnie się tego co można z nowych diseli VW, więc raczej to sobie daruję. a tak na dodatek wydaje mi sie ze troszke spadlo spalanie po wymianie przyplywki, ale nie sa to chyba szokujace roznice ) wazne ze lepiej jezdzi A u mnie jak spalał hektolitry tak dalej tyle wypija Nie mam ołowiu w podeszwach a po mieście pali mi około 9 litrów - koszmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 ja jak dzisiaj tankowalem to po sprawdzeniu pali mi srednio 7 literkow (chyba niezle jak na zime i jazde mieszana) - wiec musisz jeszcze miec cos nie tak???? moze jakies lewe powietrze, zla dawke paliwa, kat wyprzedzenia albo cos? do coobcia - w dieslu w przeciwienstwie do benzyny nie musi byc idealnie dobrana dawka paliwa w stosunku do dawki powietrza - tu lepiej spradza sie turbo, bo moze miec wiecej powietrza do dawki paliwa.... (mialem gdzies adres fajne stronki o turbo i dieslach - jak znajde to wkleje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Generalnei disele chodzą na bardzo zuborzonej miesance dlatego tak malo palą... Co do zwiększanie doladowania to nie wiem jak z przeliczaniem dodatkowego powietrza będzie sobie radzić przepływomierz powietrza... Powiem wam w skurcie na czym polega chiptuning VW TDI GROUP - dp;ewa się ropy aż do momentu kiedy auto za bardzo nei dymi oraz nieco zwiększa się dołądowanie - cała filozofia. Z samego powietrza więcej mocy nie uzyskasz musi być dodatkowe paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 ja jak dzisiaj tankowalem to po sprawdzeniu pali mi srednio 7 literkow (chyba niezle jak na zime i jazde mieszana) - wiec musisz jeszcze miec cos nie tak???? moze jakies lewe powietrze, zla dawke paliwa, kat wyprzedzenia albo cos? Sprawdzałem wszyskto oprócz dawki paliwa - do tego trzeba pompę wymontować - extra kasa, której na razie nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=73704218 - prosze oto zawor do regulowania doladowania jakby ktoś potrzebował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 z tego co pamietam tochodzilo o wieksze cisnienie doladowania = tez wiekszej ilosci powietrza i wtedy dawka paliwa faktycznie ubozeje, ale daje wystarczajaca moc przy spalaniu. nie wiem czy przy zwiekszaniu cisnienia doladowania i dodatkowo IC nie trzeba by bylo przestroic kompa ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 zapodam wam jeszcze to: cytat: Czy sterowniki pracują z silnikami Diesla/Turbo? Tak! Rezultaty współpracy z powyższymi silnikami są lepsze niż w przypadku silników benzynowych. Silniki diesla nie posiadają systemu zapłonu iskrowego i ich moc wyjściowa nie jest ograniczana złym stanem układu zapłonowego. Charakterystyki czasowe zapłonu również nie są w przypadku diesla tak złe jak w silnikach benzynowych, co wpływa nie tylko na zwiększenie mocy wyjściowej ale również na niezawodność silnika. W silnikach benzynowych będziemy mieli wkrótce do czynienia z wyładowaniami związanymi z fabrycznym ograniczeniem mocy, ale nie dotyczy to silników diesla jako, że zasada ich pracy opiera się na wybuchu i konsekwencją zastosowania ukladu wtrysku podtlenku azotu jest zwiększenie ich mocy. Największą przewagą silników diesla nad benzynowymi jest brak zdolności przyspieszania, ale ze sterownikiem nitrous nabywa tej właściwości. Koszt sterownika dla silnika diesla stanowi przewagę nad silnikami benzynowymi. Standardowy azotowy system wtrysku dla diesla nie wymaga systemu sterowania, co redukuje koszty o około 600 PLN. Jedynym czynnikiem ograniczającym jest ilość zużywanego przez silnik paliwa oraz to ile paliwa dodatkowego może zostać dodane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 ten powyzszy cytat z tej stronki: http://forum.tuning.pl/viewtopic.php?t=17544 a tu jeszcze o chiptuningu i dieslach (v-tech): http://www.tdi.pl/index.php?module=subject...ge&pageid=2 - duzo ciekawych info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.