Guest tomecki34 Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Witam !!! Szanowni koledzy mam prośbę o podanie sposobu wymiany pasków napędowych przy silniku. Jeżeli ktoś mógłby dodać jakie trzeba kupić, bo jak szukam po sklepach internetowych to dostaje szału.Cały czas wyskakuje mi kilka rodzai i nie mogę zatrybić które są właściwe. Niby jeden motor a pięćset różnych pasków. Silnik QG18DE rok 2000 z klimatyzacją. Poproszę o ewentualne numery bądź rozmiary. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest benio36 Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Ten temat był już poruszany i według kolegi hucka są to 13x975- pompa wody i alternator; 13x935-klima Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodek05 Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 (edited) W tym temacie było o paskach znajdziesz ta też mój post mamy idealnie takie same modele chyba ? http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/68606-paski-klinowe-w-22-dci/page__p__746294__fromsearch__1#entry746294 ja dbierałem wg Contitecha tego co tam w temacie i było OK Czyli ciut inaczej niż "hucka" z tego co widzę Jak nie wyrzuciłem opakowania a może się tak zdarzyć to jutro sprawdzę A wchodząc teraz na tą stronkę pokazało: http://www.aamkatalog.ctapps.de/aam_katalog.pl?action=kfzsearchresults&lang=de&hs=85&md=2020# NISSAN ALMERA TINO (V10) - 1.8 - Motor-Code: QG18DE Artikel-Nr. Artikelstatus Info 4PK850 PS 6PK1095 ALT, (AC), 01/2001-> 6PK1110 ALT, (AC), ->01/2001 6PK820 ALT, (-AC) I ja kojarzę że mam te pierwsze 2 bo ten ciut dłuższy z 3 pozycji jest od 01.2001 ? a ja mam 10.2000 Czyli zdecydowanie ten 4 rowkowy był by zły od "hucka" za długi raczej Edited March 21, 2011 by Bodek05 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomecki34 Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Ten temat był już poruszany i według kolegi hucka są to 13x975- pompa wody i alternator; 13x935-klima Pozdrawiam! Ta był poruszany ale do 2,2 diesla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodek05 Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Ta był poruszany ale do 2,2 diesla. Ale przeczytałeś mój post powyżej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomecki34 Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Ale przeczytałeś mój post powyżej? Czytałem wezmę kupię te dwa pierwsze zobaczę co z tego wyjdzie. W serwisówce znalazłem takie wymiary : 21,36 X 819 , 21,36 X 1.110 , ale książka jest od nowszej tino. W tym temacie było o paskach znajdziesz ta też mój post mamy idealnie takie same modele chyba ? http://forum.nissank...__1#entry746294 ja dbierałem wg Contitecha tego co tam w temacie i było OK Czyli ciut inaczej niż "hucka" z tego co widzę Jak nie wyrzuciłem opakowania a może się tak zdarzyć to jutro sprawdzę A wchodząc teraz na tą stronkę pokazało: http://www.aamkatalo...&hs=85&md=2020# NISSAN ALMERA TINO (V10) - 1.8 - Motor-Code: QG18DE Artikel-Nr. Artikelstatus Info 4PK850 PS 6PK1095 ALT, (AC), 01/2001-> 6PK1110 ALT, (AC), ->01/2001 6PK820 ALT, (-AC) I ja kojarzę że mam te pierwsze 2 bo ten ciut dłuższy z 3 pozycji jest od 01.2001 ? a ja mam 10.2000 Czyli zdecydowanie ten 4 rowkowy był by zły od "hucka" za długi raczej Sprawdzałem paski w katalogu ASHIKI i faktycznie ten pierwszy się zgadza 112 - 4 PK 850 PS , ale z drugim jest cyrk bo podają oni że do 09.2004. powinien być 112 - 6 PK 1110 ALT/AC , a po 09. 2004 powinien być: 112 - 6 PK 1090 ALT/AC Czyli najpierw montowane były te dłuższe a później krótsze. Biorę dwa w sklepie i tyle, najlepszy sposób,niewłaściwy zwrócę. Paski wymienione. Do rocznika 2000 to komplet 4PK850 i 6PK1113 firmy Gates. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodek05 Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 No ja dzisiaj odkurzałem Tinkę i oczywiście w schowku (koło zapasowe)były tekturki z pasków Contitecha - tradycyjnie nie wywaliłem i u mnie podeszły 4PK850 - tu nie ma wątpliwości i 6PK1110 (alternator) Contitecha a podejrzewam że i ten najkrótszy by podszedł (6PK1095) jest trochę miejsca do regulacji w sumie to ok. 1,5 do 1,8 cm max różnicy od najkrótszego do najdłuższego 6PK1095 - 6PK1113 ważne aby był 6 rowkowy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
234diego Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Słuchajcie z tej waszej gadki wychodzi mydlo i powidlo. Powiedzcie mi teraz tak tylko bez sciemy. mam tinę rocznik 2005 2,2dci silnik francuza jestem zadowolony jak narazie , ale chcialbym sie zabezpieczyc w paski powiedzcie mi teraz prawde i podajcie mi wymiary bez sciemy jakie powinny byc to bym sobie zakupil pozdro iprosze o informacje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest żuczek Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 (edited) 234diego oj, widze kolega zaszył się gdzieś w jakiejś spiżarni, i tylko mu powidła w głowie A tak na poważnie to, w tym wątku idzie rozprawka o paskach do "benzolka", znaczy się do QG18DE, znaczy się niemalże nic tu dla ON nie ma. Niemalże bo, kolega Bodek05 w swej wypowiedzi datowanej: Napisano 22 marzec 2011, 00:02 podał linka do wątku dla ON, i jeżeli tam nic dla siebie nie znajdziesz, to w ostateczności możesz z VIN'em uderzyć do ASO, i zapytać o nr katalogowy/wymiary pasków. Możesz też spróbować zajrzeć tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/13677-numer-vin-rozkodowanie-strony-internetowe/ , podać VIN, i zapytać kolegę R35 czy nie miałby danych o paskach do Twego motorka?! No, a na zakończenie, w kwestii "zawartości cukru w cukrze", czyli "francuskości francuza" to, o ile dobrze wyczytałem tu na forum, 2,2 DCi to nowsza "odmiana" 2,2 Di - znaczy się "japończyk" ci on, a nie żaden "francuz" Edited April 4, 2011 by roobalek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodek05 Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 (edited) Oj Robalek nie pocieszaj ich - francuz to jest i tyle tak w książkach stało.... Ale jak jeździ to się cieszyć i tyle. a co do pasków przecież pisze tutaj w linku trzeba wybrać swój Model: http://www.aamkatalog.ctapps.de/aam_katalog.pl?action=kfzsearchresults&lang=de&hs=85&md=2020## Edited April 5, 2011 by Bodek05 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
234diego Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 oj widze panowie sie wywadza to jak w koncu jest francuz to czy nie ,czy japoniec czy nie zary zartami jaki on by nie byl ale najwazniejsze ze smiga filtry i oleje co 10 tys. i ma jezdzic pozdrawiam forumowiczów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hipis Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Na temat wymiany paska możesz znaleźć coś tutaj: pasy napędowe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darekjw77 Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Witam 2,2 dCi NISSANA to nie żaden francuzik!!! Jest to silnik japoński(D.I) z dodanym C.R.i osprzętem Denso a nie Boscha,.Są też francuskie 2,2 dCi Renault, ale to zupełnie inny silnik, wiem bo kolega ma lagunkę z tym motorem,ale to już inny temat.Jeżeli chodzi o paski ,przerabiałem to, i wyszło na to że najlepiej ściągnąć stare i jechać do sklepu dobrać, wyszło mnie to 3 razy taniej niż miałbym kupować w ASO. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.