Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Paski napędowe osprzętu


Gość tomecki34
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tomecki34

Witam !!!

Szanowni koledzy mam prośbę o podanie sposobu wymiany pasków napędowych przy silniku. Jeżeli ktoś mógłby dodać jakie trzeba kupić, bo jak szukam po sklepach internetowych to dostaje szału.Cały czas wyskakuje mi kilka rodzai i nie mogę zatrybić które są właściwe. Niby jeden motor a pięćset różnych pasków. Silnik QG18DE rok 2000 z klimatyzacją. Poproszę o ewentualne numery bądź rozmiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie było o paskach znajdziesz ta też mój post mamy idealnie takie same modele chyba ?

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/68606-paski-klinowe-w-22-dci/page__p__746294__fromsearch__1#entry746294

ja dbierałem wg Contitecha tego co tam w temacie i było OK

 

Czyli ciut inaczej niż "hucka" z tego co widzę

Jak nie wyrzuciłem opakowania a może się tak zdarzyć ;) to jutro sprawdzę

A wchodząc teraz na tą stronkę pokazało:

http://www.aamkatalog.ctapps.de/aam_katalog.pl?action=kfzsearchresults&lang=de&hs=85&md=2020#

 

NISSAN ALMERA TINO (V10) - 1.8 - Motor-Code: QG18DE

Artikel-Nr. Artikelstatus Info

4PK850 PS

6PK1095 ALT, (AC), 01/2001->

6PK1110 ALT, (AC), ->01/2001

6PK820 ALT, (-AC)

I ja kojarzę że mam te pierwsze 2 bo ten ciut dłuższy z 3 pozycji jest od 01.2001 ? a ja mam 10.2000

 

Czyli zdecydowanie ten 4 rowkowy był by zły od "hucka" za długi raczej

Edytowane przez Bodek05
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomecki34
  W dniu 21.03.2011 o 20:19, benio36 napisał:

Ten temat był już poruszany i według kolegi hucka są to 13x975- pompa wody i alternator; 13x935-klima Pozdrawiam!

 

Ta był poruszany ale do 2,2 diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 22.03.2011 o 06:30, tomecki34 napisał:

Ta był poruszany ale do 2,2 diesla.

 

Ale przeczytałeś mój post powyżej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość tomecki34
  W dniu 22.03.2011 o 12:53, Bodek05 napisał:

Ale przeczytałeś mój post powyżej?

 

Czytałem wezmę kupię te dwa pierwsze zobaczę co z tego wyjdzie. W serwisówce znalazłem takie wymiary : 21,36 X 819 , 21,36 X 1.110 , ale książka jest od nowszej tino.

 

  W dniu 21.03.2011 o 23:02, Bodek05 napisał:

W tym temacie było o paskach znajdziesz ta też mój post mamy idealnie takie same modele chyba ?

http://forum.nissank...__1#entry746294

ja dbierałem wg Contitecha tego co tam w temacie i było OK

 

Czyli ciut inaczej niż "hucka" z tego co widzę

Jak nie wyrzuciłem opakowania a może się tak zdarzyć ;) to jutro sprawdzę

A wchodząc teraz na tą stronkę pokazało:

http://www.aamkatalo...&hs=85&md=2020#

 

NISSAN ALMERA TINO (V10) - 1.8 - Motor-Code: QG18DE

Artikel-Nr. Artikelstatus Info

4PK850 PS

6PK1095 ALT, (AC), 01/2001->

6PK1110 ALT, (AC), ->01/2001

6PK820 ALT, (-AC)

I ja kojarzę że mam te pierwsze 2 bo ten ciut dłuższy z 3 pozycji jest od 01.2001 ? a ja mam 10.2000

 

Czyli zdecydowanie ten 4 rowkowy był by zły od "hucka" za długi raczej

 

Sprawdzałem paski w katalogu ASHIKI i faktycznie ten pierwszy się zgadza 112 - 4 PK 850 PS , ale z drugim jest cyrk bo podają oni że do 09.2004. powinien być 112 - 6 PK 1110 ALT/AC , a po 09. 2004 powinien być: 112 - 6 PK 1090 ALT/AC Czyli najpierw montowane były te dłuższe a później krótsze. Biorę dwa w sklepie i tyle, najlepszy sposób,niewłaściwy zwrócę.

 

Paski wymienione. Do rocznika 2000 to komplet 4PK850 i 6PK1113 firmy Gates.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja dzisiaj odkurzałem Tinkę i oczywiście w schowku (koło zapasowe)były tekturki z pasków Contitecha :rolleyes: - tradycyjnie nie wywaliłem i u mnie podeszły 4PK850 - tu nie ma wątpliwości i 6PK1110 (alternator) Contitecha a podejrzewam że i ten najkrótszy by podszedł (6PK1095) jest trochę miejsca do regulacji w sumie to ok. 1,5 do 1,8 cm max różnicy od najkrótszego do najdłuższego 6PK1095 - 6PK1113 ważne aby był 6 rowkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie z tej waszej gadki wychodzi mydlo i powidlo. Powiedzcie mi teraz tak tylko bez sciemy. mam tinę rocznik 2005 2,2dci silnik francuza jestem zadowolony jak narazie , ale chcialbym sie zabezpieczyc w paski powiedzcie mi teraz prawde i podajcie mi wymiary bez sciemy jakie powinny byc to bym sobie zakupil pozdro iprosze o informacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

234diego

oj, widze kolega zaszył się gdzieś w jakiejś spiżarni, i tylko mu powidła w głowie :P;)

A tak na poważnie to, w tym wątku idzie rozprawka o paskach do "benzolka", znaczy się do QG18DE, znaczy się niemalże nic tu dla ON nie ma. Niemalże bo, kolega Bodek05 w swej wypowiedzi datowanej: Napisano 22 marzec 2011, 00:02 podał linka do wątku dla ON, i jeżeli tam nic dla siebie nie znajdziesz, to w ostateczności możesz z VIN'em uderzyć do ASO, i zapytać o nr katalogowy/wymiary pasków. Możesz też spróbować zajrzeć tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/13677-numer-vin-rozkodowanie-strony-internetowe/ , podać VIN, i zapytać kolegę R35 czy nie miałby danych o paskach do Twego motorka?!

No, a na zakończenie, w kwestii "zawartości cukru w cukrze", czyli "francuskości francuza" to, o ile dobrze wyczytałem tu na forum, 2,2 DCi to nowsza "odmiana" 2,2 Di - znaczy się "japończyk" ci on, a nie żaden "francuz" :whistle:

Edytowane przez roobalek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj Robalek nie pocieszaj ich - francuz to jest i tyle :whistle: tak w książkach stało....

Ale jak jeździ to się cieszyć i tyle.

 

a co do pasków przecież pisze tutaj w linku trzeba wybrać swój Model:

http://www.aamkatalog.ctapps.de/aam_katalog.pl?action=kfzsearchresults&lang=de&hs=85&md=2020##

Edytowane przez Bodek05
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

oj widze panowie sie wywadza to jak w koncu jest francuz to czy nie ,czy japoniec czy nie zary zartami jaki on by nie byl ale najwazniejsze ze smiga filtry i oleje co 10 tys. i ma jezdzic pozdrawiam forumowiczów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

2,2 dCi NISSANA to nie żaden francuzik!!! Jest to silnik japoński(D.I) z dodanym C.R.i osprzętem Denso a nie Boscha,.Są też francuskie 2,2 dCi Renault, ale to zupełnie inny silnik, wiem bo kolega ma lagunkę z tym motorem,ale to już inny temat.Jeżeli chodzi o paski ,przerabiałem to, i wyszło na to że najlepiej ściągnąć stare i jechać do sklepu dobrać, wyszło mnie to 3 razy taniej niż miałbym kupować w ASO. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...