Gość tomecki34 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Witam !!! Szanowni koledzy mam prośbę o podanie sposobu wymiany pasków napędowych przy silniku. Jeżeli ktoś mógłby dodać jakie trzeba kupić, bo jak szukam po sklepach internetowych to dostaje szału.Cały czas wyskakuje mi kilka rodzai i nie mogę zatrybić które są właściwe. Niby jeden motor a pięćset różnych pasków. Silnik QG18DE rok 2000 z klimatyzacją. Poproszę o ewentualne numery bądź rozmiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość benio36 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Ten temat był już poruszany i według kolegi hucka są to 13x975- pompa wody i alternator; 13x935-klima Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) W tym temacie było o paskach znajdziesz ta też mój post mamy idealnie takie same modele chyba ? http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/68606-paski-klinowe-w-22-dci/page__p__746294__fromsearch__1#entry746294 ja dbierałem wg Contitecha tego co tam w temacie i było OK Czyli ciut inaczej niż "hucka" z tego co widzę Jak nie wyrzuciłem opakowania a może się tak zdarzyć to jutro sprawdzę A wchodząc teraz na tą stronkę pokazało: http://www.aamkatalog.ctapps.de/aam_katalog.pl?action=kfzsearchresults&lang=de&hs=85&md=2020# NISSAN ALMERA TINO (V10) - 1.8 - Motor-Code: QG18DE Artikel-Nr. Artikelstatus Info 4PK850 PS 6PK1095 ALT, (AC), 01/2001-> 6PK1110 ALT, (AC), ->01/2001 6PK820 ALT, (-AC) I ja kojarzę że mam te pierwsze 2 bo ten ciut dłuższy z 3 pozycji jest od 01.2001 ? a ja mam 10.2000 Czyli zdecydowanie ten 4 rowkowy był by zły od "hucka" za długi raczej Edytowane 21 Marca 2011 przez Bodek05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomecki34 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Ten temat był już poruszany i według kolegi hucka są to 13x975- pompa wody i alternator; 13x935-klima Pozdrawiam! Ta był poruszany ale do 2,2 diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Ta był poruszany ale do 2,2 diesla. Ale przeczytałeś mój post powyżej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomecki34 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Ale przeczytałeś mój post powyżej? Czytałem wezmę kupię te dwa pierwsze zobaczę co z tego wyjdzie. W serwisówce znalazłem takie wymiary : 21,36 X 819 , 21,36 X 1.110 , ale książka jest od nowszej tino. W tym temacie było o paskach znajdziesz ta też mój post mamy idealnie takie same modele chyba ? http://forum.nissank...__1#entry746294 ja dbierałem wg Contitecha tego co tam w temacie i było OK Czyli ciut inaczej niż "hucka" z tego co widzę Jak nie wyrzuciłem opakowania a może się tak zdarzyć to jutro sprawdzę A wchodząc teraz na tą stronkę pokazało: http://www.aamkatalo...&hs=85&md=2020# NISSAN ALMERA TINO (V10) - 1.8 - Motor-Code: QG18DE Artikel-Nr. Artikelstatus Info 4PK850 PS 6PK1095 ALT, (AC), 01/2001-> 6PK1110 ALT, (AC), ->01/2001 6PK820 ALT, (-AC) I ja kojarzę że mam te pierwsze 2 bo ten ciut dłuższy z 3 pozycji jest od 01.2001 ? a ja mam 10.2000 Czyli zdecydowanie ten 4 rowkowy był by zły od "hucka" za długi raczej Sprawdzałem paski w katalogu ASHIKI i faktycznie ten pierwszy się zgadza 112 - 4 PK 850 PS , ale z drugim jest cyrk bo podają oni że do 09.2004. powinien być 112 - 6 PK 1110 ALT/AC , a po 09. 2004 powinien być: 112 - 6 PK 1090 ALT/AC Czyli najpierw montowane były te dłuższe a później krótsze. Biorę dwa w sklepie i tyle, najlepszy sposób,niewłaściwy zwrócę. Paski wymienione. Do rocznika 2000 to komplet 4PK850 i 6PK1113 firmy Gates. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 No ja dzisiaj odkurzałem Tinkę i oczywiście w schowku (koło zapasowe)były tekturki z pasków Contitecha - tradycyjnie nie wywaliłem i u mnie podeszły 4PK850 - tu nie ma wątpliwości i 6PK1110 (alternator) Contitecha a podejrzewam że i ten najkrótszy by podszedł (6PK1095) jest trochę miejsca do regulacji w sumie to ok. 1,5 do 1,8 cm max różnicy od najkrótszego do najdłuższego 6PK1095 - 6PK1113 ważne aby był 6 rowkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
234diego Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Słuchajcie z tej waszej gadki wychodzi mydlo i powidlo. Powiedzcie mi teraz tak tylko bez sciemy. mam tinę rocznik 2005 2,2dci silnik francuza jestem zadowolony jak narazie , ale chcialbym sie zabezpieczyc w paski powiedzcie mi teraz prawde i podajcie mi wymiary bez sciemy jakie powinny byc to bym sobie zakupil pozdro iprosze o informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 (edytowane) 234diego oj, widze kolega zaszył się gdzieś w jakiejś spiżarni, i tylko mu powidła w głowie A tak na poważnie to, w tym wątku idzie rozprawka o paskach do "benzolka", znaczy się do QG18DE, znaczy się niemalże nic tu dla ON nie ma. Niemalże bo, kolega Bodek05 w swej wypowiedzi datowanej: Napisano 22 marzec 2011, 00:02 podał linka do wątku dla ON, i jeżeli tam nic dla siebie nie znajdziesz, to w ostateczności możesz z VIN'em uderzyć do ASO, i zapytać o nr katalogowy/wymiary pasków. Możesz też spróbować zajrzeć tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/13677-numer-vin-rozkodowanie-strony-internetowe/ , podać VIN, i zapytać kolegę R35 czy nie miałby danych o paskach do Twego motorka?! No, a na zakończenie, w kwestii "zawartości cukru w cukrze", czyli "francuskości francuza" to, o ile dobrze wyczytałem tu na forum, 2,2 DCi to nowsza "odmiana" 2,2 Di - znaczy się "japończyk" ci on, a nie żaden "francuz" Edytowane 4 Kwietnia 2011 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 (edytowane) Oj Robalek nie pocieszaj ich - francuz to jest i tyle tak w książkach stało.... Ale jak jeździ to się cieszyć i tyle. a co do pasków przecież pisze tutaj w linku trzeba wybrać swój Model: http://www.aamkatalog.ctapps.de/aam_katalog.pl?action=kfzsearchresults&lang=de&hs=85&md=2020## Edytowane 5 Kwietnia 2011 przez Bodek05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
234diego Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 oj widze panowie sie wywadza to jak w koncu jest francuz to czy nie ,czy japoniec czy nie zary zartami jaki on by nie byl ale najwazniejsze ze smiga filtry i oleje co 10 tys. i ma jezdzic pozdrawiam forumowiczów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hipis Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Na temat wymiany paska możesz znaleźć coś tutaj: pasy napędowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekjw77 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Witam 2,2 dCi NISSANA to nie żaden francuzik!!! Jest to silnik japoński(D.I) z dodanym C.R.i osprzętem Denso a nie Boscha,.Są też francuskie 2,2 dCi Renault, ale to zupełnie inny silnik, wiem bo kolega ma lagunkę z tym motorem,ale to już inny temat.Jeżeli chodzi o paski ,przerabiałem to, i wyszło na to że najlepiej ściągnąć stare i jechać do sklepu dobrać, wyszło mnie to 3 razy taniej niż miałbym kupować w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.