Gość majster-dk Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 (edytowane) znalazłem takie coś: http://forum.nissank...alanie-n16-tki/ Oto moje fotki Edytowane 9 Kwietnia 2011 przez majster-dk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 znalazłem takie coś: http://forum.nissank...alanie-n16-tki/ gdzie??????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majster-dk Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 oto moje fotki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 ogólnie dramat, leżące RED VALDEMAR, czujnik przed filtrem a powinien być za, reduktor może być za wysoko do tego pewnie już nie daje radu w Twoim aucie, realnie obsługuje 90KM i jest bdb ale do takiej mocy, ten emulator nie wiem w jakim celu jest założony, przed zmianą na 300+ miałem 200 i było gitt, poprostu gazmen zatrzymał się na I generacji i tak dalej leci, szkoda auta, proponuyję wszystko wywalić i od nowa pomontować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majster-dk Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 ale wywalić to nie znaczy nową instalację, ale rozumiem że na nowo założyć, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 tak i zmienić reduktor a jak zostanie kaski to wtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majster-dk Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 rozumiem, a wtryski to co, złe czy co? te od gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 tak, te od gazu, to najtańsze valdemary, nie trzymają parametrów, jak chcesz zainwestować i zapomnieć o gazie to kup hanki i zamontuj pojedynczo, ale tam jeden wtrysk kosztuje 120zł czyli tyle co cała listwa valdemarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majster-dk Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 to teraz zapytam, co Twoim zdaniem muszę zrobić by teoretycznie nie mieć problemu z uruchamianiem auta, pytam, gdyż na takim poziomie mocy jaki miałem mogę zostać. Chodzi mi teraz wyłącznie o poprawne uruchamianie i jazdę. Jak będzie przypływ kasy to pomyślę nad wtryskami. Rozumiem na razie, że czujnik ma być za filtrem, wymienić reduktor(ciekawe ile kasy...) i co jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 na początek trzeba sprawdzić co i gdzie i jak jest połączone, i od tego bym zaczął zamień trójnik z filtrem, wywal emulator bo nie jest potrzebny, był byś bliżej można było by to ogarnąć jakoś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majster-dk Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 gdzie ten trójnik jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 zdjęcie nr4 lecisz wężem od reduktora do wtrysków i pomiędzy reduktorem a filtrem masz trójnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majster-dk Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 ok, teraz widzę i rozumiem. Jestem Ci bardzo wdzięczny za poświęcenie mi czasu. W Pn jak się uda to będę u gazownika - Energy Gaz Polska, występowali w TVN Turbo Jak na razie wzbudzili u mnie zaufanie. Dzwoniłem dziś rano i mam być w Pn. Zobaczymy co oni powiedzą na Twoje uwagi - dla mnie bardzo sensowne!!!. Jak coś już będę wiedział to podzielę się wiadomościami. Jeszcze raz dzięki i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek.S Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 wiem jak to działa i wiem, ze aby wystroić instalację to trzeba ustawić odpowiednio mnożnik, (tak poza tematem to ISA rozjeżdża korekty i nissmo jechało na ubogo, została wyłączona) i aby go ustawić trzeba zebrać mapę PB i LPG w tych samych warunkach, i do niczego nie jest potrzebne kasowanie mapy PB, właściciel auta pewnie nigdy nie miał wystrojonej instalacji, tak dla doświadczenia, odpal auto z rana i podłącz fejsa i zobaczysz jakie ma pokrycie mapa mapy w STAGU żyją własnym życiem po pierwszym ustawieniu i to jak się rozjeżdżają zależy od zamontowanych elementów i tak aby uściślić Twoją wypowiedź, do porównania czasów wtrysków PB podczas pracy na PB i LPG zawsze patrzymy na czas PB, czyli jak pokryjemy zieloną i niebieską to i tak patrzymy na prawo jak zmieniają się czasy PB i do tego ważnym elementem jest podłączona lambada, bo to, że mapki mamy pokryte nie znaczy, że jest dobrze Ja też wyłączyłem ''ISA2'' na jałowym zalewało silnik a na wyzszyuch było ubogo,co do uruchomienia na zimnym to nic w mapkach się nie zmieni bo one rysują się dopiero od ok 50*C więc się nie zmienią u mnie na jałowym zaraz po przełączeniu czs PB jest ok 4ms a po rozgrzaniu 3ms,ja prawie zawsze robie tą samą trasę do pracy i spoerotem z średnią prędkością ok 110 -120 km/h i mapki praktycznie zawsze są pokryte z małymi odchyłkami nie ma jakiś większych rozjazdów . Reduktor Zavoli Wtryski Hana H2000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 no dobrze, cieszę się że tak masz, choć u mnie mapki sa odrazu, ale pewnie mam jakiś błąd w sterowniku, że tak wyświetla co do uruchomienia na zimnym to nic w mapkach się nie zmieni bo one rysują się dopiero od ok 50*C więc się nie zmienią doczytaj dokładnie o co chodzi w tych 50st Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek.S Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 doczytaj dokładnie o co chodzi w tych 50st ISA2 od 50*C zbiera mapę wzorcową PB, mapka 2D też nie rysuje się na zimnym slniku przynajmniej u mnie tak jest, zrobiłem kalibrację wieczorem da drugi dzień z rana pojechałem do sklepiu i spowrotem ok 2km i mapka wogle się nie wyrysowała więc mapka 2D też rysuje się od pewnej temp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 , zrobiłem kalibrację wieczorem da drugi dzień z rana pojechałem do sklepiu a po kalibracji pojechałeś ustawić auto w trasie, ??? wygląda na to, że mam jakiś błąd w sterowniku, bo u mnie się rysuje ale cóż widocznie taki urok mojej instalacji, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majster-dk Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) a jeszcze sprawdzziłem jaki mam reduktor - Tomasetto AT 09 Nie ma napisane czy Alaska czy Arctic bo takie znalazłem na www.phjacus.pl Najsłabszy to Alaska do 136KM Moja instalacja była robiona w 2006r. Po jakimś numerze można dojść jakiej mocy? Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez majster-dk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 zwykła alaska AT-09, a to do jakiej mocy jest wg producenta nie oddaje rzeczywistości nawet producent STAG-a zaleca go do 90KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majster-dk Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Ok, rozumiem że będę miał słabszy samochód ale nie jest to wina problemów z uruchamianiem? że raczej ten czujnik przed filtrem jest winien? Przypomnę że problem mam od samego początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Twoje problemy z rozruchem i pracą są następstwem tego montażu i strojenia, pomijając jakość podzespołów i nie tyle będziesz miał słabsze nissmo co zaraz zajeździsz silnik, i będziesz kolejnym użytkownikiem, który będzie twierdził, że gaz to zło w aucie ISA2 od 50*C zbiera mapę wzorcową PB, mapka 2D też nie rysuje się na zimnym slniku przynajmniej u mnie tak jest, zrobiłem kalibrację wieczorem da drugi dzień z rana pojechałem do sklepiu i spowrotem ok 2km i mapka wogle się nie wyrysowała więc mapka 2D też rysuje się od pewnej temp. aby rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie wyrysowanych mapek, czy są czy będą itd. włożyłem bambosze i poszedłem do swojego nissmo, podpiąłem lapka i co się ukazało po przełączeniu na mapy WYRYSOWANE MAPY, czyli jak nie masz to znaczy, że nie stroiłeś instalacji, czyli wracamy do czytania instrukcji i strojenia, w załączniku są scriny, cała operacja trwała niecałą minutę, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek.S Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Twoje problemy z rozruchem i pracą są następstwem tego montażu i strojenia, pomijając jakość podzespołów i nie tyle będziesz miał słabsze nissmo co zaraz zajeździsz silnik, i będziesz kolejnym użytkownikiem, który będzie twierdził, że gaz to zło w aucie ISA2 od 50*C zbiera mapę wzorcową PB, mapka 2D też nie rysuje się na zimnym slniku przynajmniej u mnie tak jest, zrobiłem kalibrację wieczorem da drugi dzień z rana pojechałem do sklepiu i spowrotem ok 2km i mapka wogle się nie wyrysowała więc mapka 2D też rysuje się od pewnej temp. aby rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie wyrysowanych mapek, czy są czy będą itd. włożyłem bambosze i poszedłem do swojego nissmo, podpiąłem lapka i co się ukazało po przełączeniu na mapy WYRYSOWANE MAPY, czyli jak nie masz to znaczy, że nie stroiłeś instalacji, czyli wracamy do czytania instrukcji i strojenia, w załączniku są scriny, cała operacja trwała niecałą minutę, Wiem jak się stroi instalację,kalibracja i trasa na PB puzniej ta sama trasa na LPG i porównujemy mapki jeśli się nie pokrywają to regulujemy mnożnikiem,a najlepiej jest stroić we dwóch jadąc z pewną prędkością na danym biegu przełączamy z PB na LPG i patrzymy czy czas wtrysku po przełączeniu się nie zmienia jeśli się zmienia to regulujemy mnożnik i tak w całm zakresie czasów wtrysków. W poprzednim poście chodziło mi o to że mapki rysują się dopiero od jakiejś tam temp,a nie od razu po uruchomieniu i przełączeniu na LPG. Napisałeś wcześniej żebym uruchomił zinmy silnik i zobaczył co się dzieje z mapkami na zimnym ,i oto mi chodzi że właśnie nic się nie zmienia bo na zimnym mapki soię nie rysują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 dobra poddaję się, mi na zimnym się rysują, jak widać na scrinach, które zapodałem, OK koniec OT bo nie dotyczy to tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majster-dk Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Wiem, że za każdym razem jak jeździłem na przegląd, ale do innego niż mi zakładał, to oprócz wymiany filtra to w różnych warunkach pracy i jazdy z podłączonym kompem coś ustawiali, na oko to były te wykresy. Ja sam nie podłączę i nie zrobię. Pytałem o to wszystko, by wiedzieć co wymagać i na co zwrócić uwagę jak pojadę do warsztatu. Chyba na tym pozostanę, choć z komp i mechaniką jakoś sobie radzę jako laik. Napiszę jutro po wszystkim co i jak na razie dzięki raz jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 , choć z komp i mechaniką jakoś sobie radzę jako laik. i to w sumie na początek wystarcza aby ogarnąć temat, reszta to dążenie do celu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.