jarek1111 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 ja też mam tą walbro ale mam znią kłopot bo strasznie mi głośno idzie przewody paliwowe od podwozia sa teflonowe w oplocie z stali kwasowej bardzo odporne na wysokie temp ale są tak zalożone ze mijaja części ukladu wydechowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Pamietam, pamiętam Trzymam kciuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Mam pytanko:) Mam Bee*R Rev Limiter Chce go do Zetki zalozyc, ale boje sie ze check sie zapali. Mam Caly wydech przelotowy, kolektory, testy i dalej free. wiec kolizji z katami nie bedzie. Ma go ktos zamontowanego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 (edytowane) Chciał bym wzmocnić seryjną szperę, bo nie daje rady z szerokimi kapciami. Myślałem aby wsadzić inne tarczki. Można kupić całą szperę ale to duży wydatek proporcjonalnie do wartości auta, więc kombinuje. Spotkał sie ktoś z tym w zetce? http://www.nengun.com/nismo/lsd-repair-parts Znalazłem takie tarczki ale to niby do dyfra Nismo więc mogą nie pasować. Edytowane 12 Kwietnia 2013 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 A jak szerokie te buty masz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) A jak szerokie te buty masz ?? 275/35/19. Szpera ma dosyć często problem dwa buty zerwać. Jak nic nie wymyślę to na felgi o szerokości 10,5 cala będę musiał naciągnąć opony 255. Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 A to 275 bardzo muli w porownaniu do seryjnej felgi? Duza jest roznica w przyspieszeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 A to 275 bardzo muli w porownaniu do seryjnej felgi? Duza jest roznica w przyspieszeniu? Trochę na pewno traci, podobno jakieś pół sekundy na 1/4 mili na torze o dobrej nawierzchni. Na normalnym asfacie wychodzi z lekką przewagą dla szerszego kapcia. Bardzo łatwo uzyskać dobre przyspieszenie od zera do setki, bo nie zrywa tak mocno. Ogólnie przyczepność się bardzo poprawiła, dlatego szpera nie daje rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Moim zdaniem jak jest ciepło nie ma żadnych problemów z trakcją mając 245 w dobrym stanie a jak jest mokro im szersza opona tym gorzej z trakcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 (edytowane) Moim zdaniem jak jest ciepło nie ma żadnych problemów z trakcją mając 245 w dobrym stanie a jak jest mokro im szersza opona tym gorzej z trakcją. W ciągu roku to rzadko jest ciepło w tym kraju Uwielbiam latać bokami po deszczu i szpera daje radę Tym bardziej się ślizga to tym większa przyjemność. Na mokrym i tak nie osiagniesz dobrego przyspieszenia więc na tym mi nie zależy. Na suchym ma dobrze startować i latać bokami więc pytałem o szperę, a nie jaki rozmiar opon jest dobry. Wszystko zależy od tego kto czego od auta oczekuje Na sto procent do tak wąskich kapci nie wrócę do puki snieg znowu nie spadnie. Edytowane 14 Kwietnia 2013 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Ciekaw jestem czy owych tarczek nie da sie dopasować i czy ogolnie sa jakieś róznice od tych z dyfrów z s14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HIXX Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Ja mam 20 cali i opony tyl 285/30 , tak jak kolega mówił na suchym plus z trakcja duzooo szybciej wbija sie do 100tki natomiast utrata na rolce i jak mokro to mizaga co do szpery to jest ok ,szkoda mi tylko opon :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Szybkie pytanie - jakiej dlugoci sa szpilki w 350z? Chodzi mi o dlugosc ktora wystaje. Ja nie mam mozliwosci sprawdzenia bo auto zostalo w PL na lakierowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Szybkie pytanie - jakiej dlugoci sa szpilki w 350z? Chodzi mi o dlugosc ktora wystaje. Ja nie mam mozliwosci sprawdzenia bo auto zostalo w PL na lakierowaniu. Napisz jeszcze do czego są te szpilki bo jest wiele rodzajów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 okolo 3,5 cm znaczy wystaje luznego gwintu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Chodzilo mi o szpilki wystajce z piasty do kol ale przemal juz odp - dzieki A swoja droga co waszym zdaniem lepsze - sruby czy szpilki? Ja osobiscie bylem lekko zawiedziony gdy dowiedzialem sie ze w Z sa szpilki :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 jak do tej pory nie wymyślono nic lepszego od szpilki. gdzie masz śruby? w VW golfie 3? osobiscie nie znam szybkiego auta ktore mialo by koła montowane na śruby które są słabsze i bardziej narażone na odkrecanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 dokładnie, szpilki sa przecież w tirach, naczepach gdzie obciazenia sa ogromne. pozatym jesli uszkodzi sie szpilka to bardzo latwa ja wymienic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 jak do tej pory nie wymyślono nic lepszego od szpilki. gdzie masz śruby? w VW golfie 3? osobiscie nie znam szybkiego auta ktore mialo by koła montowane na śruby które są słabsze i bardziej narażone na odkrecanie Śruby są we wszystkich niemieckich samochodach także tych szybkich a ich jest dużo więcej niż tych japońskich. I zdecydowanie są bardziej zaawansowane technologicznie (nie wliczając gtr) więc spokojnie z tymi wielkimi teoriami. Szpilki za to chyba w większości japońskich nawet tych małych i słabych więc raczej chyba nie chodzi o moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 SLS AMG - ktory zjada d*pa Z'tki i nie tylko wiec mysle ze to jest w miare szybkie auto ale moze sie nie znam ;] A co do wymiany szpilek to polemizowal bym bo znajomy kiedys wymienial w Hondzie i po wymianie gorzej niz tragedia z obracajacymi sie szpilkami bo dobrze sie nie zazebialy w piascie...poza tym szpilka ogranicza mozliwosc montazu innych kol niz w danym rozstawie a jest paru znaczacych producentow kol ktorzy produkuja kola np w rozstawie 5x112 a do zalozenia na 5x114,3 daja sruby plywajace wiec tym bardziej nie rozumiem co jest fenomenalnego z szpilkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 szybkie auto czytaj: GTR/ferrari/lambo/aston co do ograniczenia montażu kół to rozumiem ,że w śrubach takiego ograniczenia nie ma? ciekawe.. co do srub pływajacych to nawet sie nie wypowiadam, osobiscie bym nie latał jakos extrymalnie na nich.. wymiana szpilki to zabieg bardzo prosty a jezeli sie obraca to znaczy ze nie ma klinu albo zle jest wlożona, wyobraz sobie sytuację ,że ukreciłeś gwint w piaście i co wtedy jest tansze? wymiana piasty czy 1 szpilki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Jest duzo szybszych samochodów od tych które wypisałeś np. lambo ma silnik wspólny z s6 a jest jeszcze rs6. Nie spotkałem się z przekręconym gwintem w piaście bo piasta powinna byc dużo twardsza niż śruba która po zerwaniu można już "w miare łatwo" wykręcic, ale fakt szpilkę wymienić łatwiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 SLS AMG wcale nie odbiega szybkoscia od tych aut ktore Ty wymieniles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 do tych felg potrzebne są wąskie nakrętki?? Tak przy okazji jak ktoś ma na sprzedaż takie kółeczka to jestem chętny na nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 ori nakrętki bo to ori kolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.