Dar1962 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 (edytowane) niektórzy relingi posiadają - również w note - sam się zastanawiam nad zakupem tych belek - przydały by mi się do przewozu rowerów Edytowane 4 Czerwca 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Mam w Notku stopy Thule do których zamocowane mam belki o profilu skrzydła lotniczego. Thule Wing Bar to się nazywa. Przy 120 km/h praktycznie ich nie słychać - może lekki szumek... ale to może bo równie dobrze może szumieć antenka Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobi Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 (edytowane) i dokręcasz je do relingów w note Faktycznie Dar mnie dzisiaj zadziwił, bo pierwszy raz słyszę że są relingi do Note. A tu wujek google pomógł, nawet u mnie we Wrocku są do kupienia: http://allegro.pl/no...2326830927.html Szkopuł w tym że wyglądają gorzej od thule, są droższe i trzeba ingerować w blachę, 4 dziury w dachu. Ale jednak są, chociaż fabrycznych nie widziałem Edytowane 4 Czerwca 2012 przez Tobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Wow!Nawet zgrabnie Note z nimi wygląda! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 (edytowane) trzeba ingerować w blachę, 4 dziury w dachu nie wiem, w czym widzisz problem, w końcu fabrycznie montowane relingi też nie są klejone do dachu. Montaż niefabryczny to tylko kwestia solidności roboty - podobnie jak z oknem dachowym, gdzie trzeba pruć kawał blachy i podsufitki. Widziałem kilka Notków z zamontowanymi relingami, wyglądają bardzo dobrze - powiedziałbym, że o wiele fajniej niż bez, bo przypominają "dorosłe" vany. A relingi to idealne rozwiązanie do przewozu bagażu lub sprzętu. O wiele solidniejsze niż jakieś wynalazki na przyssawki itp. Edytowane 4 Czerwca 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zaraz zaraz. Przecież Thule robi bardzo solidne i nie ingerujące w konstrukcję ami blachę samochodu stopy które montuje się tuż ponad drzwiami przednimi i tylnymi. Po prostu zaciska się mocowania tych stóp na profilach nad drzwiami. Po co od razu wiercić dziury i montować na stałe jakieś relingi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgadza się ,ale różnica w tym jest taka że thule profil jest poprzeczny i wygląda jak zwykły bagażnik po zdjęciu trumny.Natomiast reling jest wzdłużny.Do relingu możesz mocować poprzeczki i tym podobne ustrojstwa,a nie zaciskać ich w profilu drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 No wiem wiem... ale po co mi na stałe relingi? Powtórne zdjęcie i założenie stóp thule trwa nie dłużej nic 5 minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 No tak Graphia,ale tym konkretnym przypadku te relingi dodają uroku Note. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Myślę, że to kwestia tego jak często korzysta się z "bagażnika dachowego". Jeżeli rzadko - np. raz do roku na wakacyjny wyjazd, lepszym rozwiązaniem może być właśnie bagażnik Thule. Ale jak ktoś korzysta z możliwości przewożenia czegoś na dachu często (np. rowery itp.), relingi są znakomitym rozwiązaniem. Myślę, że nie ma tu co dyskutować nad przydatnością i porównywaniem do typowego bagażnika. Osoby zainteresowane będą wiedziały co dla nich lepsze. Najważniejsze w tym wszystkim jest to, że relingi do Note są dostępne, wyglądają solidnie a sam Note z tego co widać, też z tym dodatkiem prezentuje się bardzo dobrze. Osobiście nie wiedziałem o relingach do Note. Dar - dobra robota , bo chyba dla wielu z nas ta informacja jest niespodzianką . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Mnie zastanawia jeden fakt. Do czego są montowane te relingi dedykowane do Notka? Do blachy? Bo jeśli tylko do blachy to ja tego rozwiązania nie widzę. Dwa rowery ważą niejednokrotnie prawie 40 kg i jeśli ta cienka blacha na dachu ma to wytrzymać to ja tego sobie nie mogę wyobrazić jednak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 (edytowane) No tu sie z Toba graphia zgodzę,niepewność pozostaje.Ale mnie li tylko i wyłącznie chodziło o wizualny efekt.Co nie znaczy że praktyczność miała by być do D o nie! Nachodzi mnie chęć wysłania zapytania o gwarancję obciążenia,ot tak dla pewności potomnych Ehhh,ułomności ty moja...nie doczytałem obciążenie dopuszczalne 60 kg Edytowane 5 Czerwca 2012 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 (edytowane) Do relingu możesz mocować poprzeczki i tym podobne ustrojstwa,a nie zaciskać ich w profilu drzwi. to właśnie miałem na myśli - dla kogoś kto często korzysta z różnych konfiguracji (narty, rowery, box, itp) warto zainwestować w relingi. Nie przekonują mnie kompletnie np bagażniki na tylnej klapie - użytkownicy narzekają, że niszczą klapę, osłabiają siłowniki i potrafią ocierać lakier,nie wspominając o fatalnym dostępie do wnętrza O wiele lepszym rozwiązaniem są bagażniki na haku holowniczym - pod warunkiem,że są odchylane i umożliwiają dostęp do przestrzeni bagażowej (zapas!) Mnie zastanawia jeden fakt. Do czego są montowane te relingi dedykowane do Notka? Do blachy? Bo jeśli tylko do blachy to ja tego rozwiązania nie widzę. Dwa rowery ważą niejednokrotnie prawie 40 kg i jeśli ta cienka blacha na dachu ma to wytrzymać to ja tego sobie nie mogę wyobrazić jednak konieczny jest zapewne demontaż podsufitki i montaż solidnych wzmocnień od strony sufitu, blacha dachu nie wytrzyma nacisku kilkudziesięciu kg - aluminiowy góral waży ok 12-15 kg x 2 plus 2 poprzeczki plus 2 rynienki do przewozu rowerów - z pewnością wyjdzie mniej niż 60 kg Edytowane 5 Czerwca 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobi Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 (edytowane) Mi akurat te relingi nie przypadły do gustu, bardziej by mi pasowały w kolorze aluminium. Zwróćcie uwagę także na cenę, to nie jest tania zabawka, koszt za same religni jest duży, do tego montaż notabene liczony dodatkowo, jeżeli ktoś by się uparł prawdopodobnie musi jechać nawet do Wrocławia, bo tylko tutaj taką ofertę znalazłem (jak się mylę to poprawcie) i to też jest dodatkowy koszt. Montaż niefabryczny to tylko kwestia solidności roboty - podobnie jak z oknem dachowym, gdzie trzeba pruć kawał blachy i podsufitki. Jeżeli ta firma oferuje takie religni to chyba się zna na rzeczy i można wierzyć, że jest to solidnie zrobione, ale ASO raczej nie uzna potem ewentualnej gwarancji korozji w okolicach dachu. Podsumowując, ja raczej bym się nie skusił na taki montaż, chociaż trochę żałuję, że fabrycznie nie montują relingów, bo nawet w matizie style je montowali A jeszcze propozycja do rangera o zmianę nazwy wątku na np: "Bagażnik thule czy relingi" bo wątek trochę nie w tę stronę się skierował Edytowane 5 Czerwca 2012 przez Tobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Pamiętajcie, że relingi montowne są do dachu przy zagięciu krawędzi drzwi. To wbrew pozorom badzo mocne miejsce - czasem wytrzymuje nawet dachownie auta. Wspomiane "zagięcie" bardzo usztywnia kontrukcję dachu w tym miejscu. Jeżeli relingi mają dobrze wykonane stopy to na pewno nie trzeba dodawać żadnych wzmocnień w tym miejscu - zwłaszcza że maksymalne obciążenie (60 kg) nie jest jakieś powalające - to raptem jakieś 15 kg na stopę. A jeszcze propozycja do rangera o zmianę nazwy wątku na np: "Bagażnik thule czy relingi" bo wątek trochę nie w tę stronę się skierował Mówisz masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Kryptoreklama thule, a czemu nie np mont blanc, który robi oryginały dla Note Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Proszę też o nie powielanie tematów. Tu połączyłem 3 tematy dotyczące bagażników... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Cholerka! Muszę napisać do Thule - niech odpalą coś za reklamę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 (edytowane) ranger - sugeruję wywalić słowo "dachowe" - może ktoś pójdzie w kierunku bagażnika na hak. To być może tańsze rozwiązanie niż relingi i osprzęt do nich. W przypadku Note wydaje się optymalne - żadnej ingerencji w blachy Edytowane 5 Czerwca 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Słuszna uwaga Dar . Temat jest dość obszerny i faktycznie bagażniki na hak są ciekawą alternatywą. Już się robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadowa6 Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 witam wszystkich, chce kupić bagażnik do mojego nissanka, czy ktoś posiada coś takiego: http://allegro.pl/note-nissan-alu-cruz-bagaznik-belki-baza-lodz-i2451662235.html lub: http://allegro.pl/cam-kia-rio-nissan-note-bagaznik-bagazniki-i2488000012.html Proszę o ew. opinie lub poradę który kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbz Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Witam, Założyłem sam relingi. I jak to wygląda z boxem (480l)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
771025 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Witam, Założyłem sam relingi. I jak to wygląda z boxem (480l)? Całkiem przyzwoicie, a czy do garażu wiedziesz z boxem ? jaką wysokość ma Note z takim zestawem, ewentualnie jak wysokie są drzwi od garażu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Super . Pisaliśmy to wielokrotnie, relingi bardzo pasują do Note . To na co od razu zwróciłem uwagę - pomimo pochyłości dachu w Note, box trzyma się prosto i nie jest pochylony . Belki nośne są dedykowane, czy to zupełnie inny produkt? Jakiej firmy zestaw montowałeś? Opiszesz króciutko sposób montażu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.a.polak Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 chyba OK, a jak założyłes relingi? może napiszesz krótką instrukcję montażu (+ foto)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.