DINO Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Ostatnio znalazłem coś takiego w necie, i powiem, ze mnie to przekonuje dość skutecznie i ugruntowuje w swoim postanowieniu odnośnie LUBRY w aucie, czekam na wasze opinie powtarzam jak mantre i bede maglowal to w nieskonczonosc - gdyby producenci paliw czy olei mieli na wyciagniecie reki technologie pozwalajaca po dodaniu do ich produktow ochronic silnik czy wspomóc jego dzialanie w jakikolwiek sposob robili by to bez wahania! dziwnym trafem wszelkie podobne cudowne specyfiki sa zawsze malo znanych firm i zawsze pochodza z dalekiego rynku gdzie ktoś genialny to opracowal (blablabla) staram się nie opierać moich wypowiedzi na domysłach. ołów zawarty w etylinie smarował gniazda ze względu na jego ilość - ile kolego na 10000km spalasz paliwa? tu mówimy o 1l na 10000km - 0,1ml na 1km. poproszę aby kolega domową strzykawką odmierzył sobie 1ml potem postarał się wyobrazić sobie porcję 10x mniejszą i jeszcze raz odpowiedział na pytanie jak taka ilość podzielona dalej na 4 cylindry lub np u mnie 16 zaworów będzie je w stanie podczas 1km choć odrobinkę wychłodzić bądź nasmarować gniazda? - zakładając że cała porcja trafi we właściwe miejsce a nie ulegnie częściowemu spaleniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 ja mam coś takiego w aucie ale czy to coś daje to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 czy to coś daje to nie wiem. NIC, zostałeś naciągnięty na koszty, a co masz zamontowane??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 fajna dedukcja ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 fajna dedukcja ,,, hhe no wiesz, dość przekonywująca jak dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 ja też tak myślałem jak słyszałem ile tego się leje ... mam nadzieje że to przemówi ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 mam nadzieje że to przemówi ,, eee tam, nie przemówi płonne nadzieje, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 to juz lepiej zmieniać olej co 5 tysięcy napewno lepsze efekty przyklej ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Z drugiej strony, ołów zawarty w dawnym paliwie to nie były 10-cio gramowe ciężarki wędkarskie, a jednak smarowały gniazda zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Z tego co znalazłem było to 0,15g/l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Już takie auto kupilem nie montowalem gazu. A mam instalacje BRC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusmierczak.l Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 co do lubryfikacji zadania są podzielone. jeżeli chodzi o nissany to jej zakładanie jest zbędne gdyż niski mają bardzo twarde gniazda zaworowe. zakładanie lubryfikacji ma sens np w przypadku aut z bardzo dużym przebiegiem i wyposażonych w dziwne rozwiązania np. focus i jego ceramiczne cuda w głowicy. a co do dawkowania to wydaje mi się ze nie litr na 10000 km, a litr na 1000 - wtedy dawki są bardziej wyobrażalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shym_ON Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Witam. Podłącze się gdyż sam zastanawiałem się nad lubryfikacja w moim n16. Pewna mila Pani w warsztacie gdzie montowałem LPG firmy BRC (sieć warsztatów czakram - żadnej reklamy tylko same info) wyciągnęła jakąś czarodziejska księgę i poszukała w niej jakie silniki maja zalecaną lubryfikację, a że mnie interesowały japońce to wyszło, że nissan nie musi mieć ale np. toyota czy mazda już tak. Co to była za księga i skąd były wzięte te dane tego nie wiem ale jak sami widzicie Pani nie naciągnęła mnie na dodatkowe koszta_instalacje. Na BRC zrobiłem jak na razie 30k i odpukać wszystko w porządku działa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Mam w Toyocie, czy daje jakieś efekty nie wiem. Na gazie zrobione jak na razie 32k, i jak dotychczas raczej bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 proponuję zajrzeć w kolektor, sprawdzić czy nie zarośnięty, montowałem ostatnio taką Toyotkę i poszło bez lubry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusmierczak.l Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 znajomy kupił avensisa z gazem. nie wiem czy to wynik regulacji zaworów i montażu "lubry" ale bez lubryfikacji regulował luzy zaworowe jak w zegarku co 10 tys. teraz po założeniu lubry juz 3 olej zmienia (czyli jakieś 30 tys.) i zawory pozostają nieregulowane i nie słychać klepania czyli coś to daje jednak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Może przy okazji montażu lubryfikacji wreszcie ktos mu porawnie wyregulował tą instalację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusmierczak.l Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 buladag przeczytaj jeszcze raz post. regulował zawory bez gazu regularnie po założeniu LPG i lubry przestał bo nie ma takiej potrzeby. prawidłowa regulacja nie ma tu nic do rzeczy bo wcześniej nie było co regulować - bo nie było LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 (edytowane) znajomy kupił avensisa z gazem. niewiem czy to wynik regulacji zaworów i montażu "lubry" ale bez lubryfikacji regulował luzy zaworowe jak w zegarku co 10 tys. teraz po założeniu lubry juz 3 olej zmienia (czyli jakieś 30 tys.) i zawory pozostają nieregulowane i nie słychać klepania czyli coś to daje jednak Ty no czytac to ja jeszcze umiem. Nie mam jak zacytowac selektywnie, ale zwroc uwage na swoje pierwsze zdanie, do tego jakby zmienic slowa lubryfikacji i lubry na LPG to wtedy Twoj post przedstawial by to co prawdopodobnie miales na mysli. BTW uklad paliwowy tez moze byc niesprawny i mozemy na benie jezdzic na ubogo. Co do tematu, ostatnio gadalem ze znajomym, bylym pracownikiem autoryzowanego warsztatu BRC i mowil ze lubryfikator podaje 8 kropel na minute. Swoja droga troche sie dziwil ze do QG18de mi nie zalozyli lubryfikacji. Edytowane 10 Września 2012 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusmierczak.l Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 jezu przepraszam moja wina źle napisałem. kupił bez gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Panowie kupilem w piatek Primerke P12 1,8 z gazem mam zamontowana Lubryfikacje co ile dolewa sie tego plynu do zbiorniczka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 pewnie jak sie skonczy, ale można wcale nie dolewać i też pojedzie czyżby BRC na pokłądzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Kolego poczytaj troche o lubryfikacji,moim zdaniem zakładali by to wszystkim a tak nie jest lepiej tą kase na płyn przeznaczyc na dobra wódeczke :wave: lub kto co woli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 tak brc na pokladzie...efej skoro jest miejsce zeby dolewac to bede dolewal koszty plynu nie sa az takie duze czekaja mnie wieksze np rejestracja pojazdu i wymiana butli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Więc ok .dolewaj. Rejesttracja to juz koszty,a sprowadziłeś go z germani,dlaczego wymieniasz butle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.