Salvius Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Zauważyłem dzś w swoim JUKE 1,5 dci jedną dziwną przypadłość. Gdy jadę spokojnie po mieście na 2 lub 3 biegu z niedużą prędkością trzymając nieruchomo nogę na gazie, starając się utrzymać równą prędkość mam wrażenie , że auto samo lekko dodaje i ujmuje gazu. Na liczniku żadna kontrolka się nie zapaliła. Może ktoś z was miał coś podobnego i może zna przyczynę tego zjawiska. Zobacz czy na tempomacie też tak będziesz miał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamer Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Zauważyłem dzś w swoim JUKE 1,5 dci jedną dziwną przypadłość. Gdy jadę spokojnie po mieście na 2 lub 3 biegu z niedużą prędkością trzymając nieruchomo nogę na gazie, starając się utrzymać równą prędkość mam wrażenie , że auto samo lekko dodaje i ujmuje gazu. Na liczniku żadna kontrolka się nie zapaliła. Może ktoś z was miał coś podobnego i może zna przyczynę tego zjawiska. Miałem coś podobnego w innym samochodzie i ASO nie znalazło przyczyny. Prawdopodobnie dzieje się tak w trakcie wypalania DPF-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Filtr DPF nie może mieć z tym nic wspólnego bo jego wypalanie zaczyna się u mnie przeważnie na drodze ekspresowej przy większych prędkościach. Poza tym ja wiem kiedy DPF jest wypalany , bo wtedy spalanie chwilowe podnosi się z do 15l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka.swiety Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Witam Panowie, w moim Juke muszę wymienić rozrząd, szukam kompletnego rozrządu w dobrej cenie. Może ktoś już z was przerabiał ten temat i może polecić firmę/sklep czy jednak OEM? 1.6 turbo 190KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarB Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Witam Panowie, w moim Juke muszę wymienić rozrząd, szukam kompletnego rozrządu w dobrej cenie. Może ktoś już z was przerabiał ten temat i może polecić firmę/sklep czy jednak OEM? 1.6 turbo 190KMW tamtym roku to przerabiałem. Nie znalazłem poza ASO nikogo, kto mógłby sprowadzić taki rozrząd. Nie ma na rynku zamienników. Uprzedzam: być może coś się zmieniło przez te 12 miesięcy. Jeżeli jednak nie, to zostaje ci ASO. Cena mniej więcej 4,5-5 tysiaków. Za całość. Z robocizną. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salvius Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 12 godzin temu, luka.swiety napisał: Witam Panowie, w moim Juke muszę wymienić rozrząd, szukam kompletnego rozrządu w dobrej cenie. Może ktoś już z was przerabiał ten temat i może polecić firmę/sklep czy jednak OEM? 1.6 turbo 190KM Tutaj jest ktoś co ma rozrząd i pisze że OEM i nowy. http://allegro.pl/nissan-juke-1-6-dig-t-mechanizm-rozrzadu-rozrzad-i7366355030.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka.swiety Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 też widziałem to ogłoszenie z allegro. dlaczego nigdzie w sklepach z częściami samochodowymi nie ma dostępnego rozrządu? część jak każda inna, auto też nie jest już jakąś świeżynką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarB Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 dlaczego nigdzie w sklepach z częściami samochodowymi nie ma dostępnego rozrządu? część jak każda inna, auto też nie jest już jakąś świeżynkąNie mam pojęcia. Ale taki jest (lub był) fakt. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aroosee Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Witam serdecznie, mam do Was pytanie: czy wasze Juki w silniku 1.6 benzyna 117 KM palą olej ? Ostatnio zauważyłem, ze jak sprawdzałem stan oleju na zimnym silniku to tak jakby od max na bagnecie było 0,5 cm mniej, natomiast na rozgrzanym, ale po 20 minutach po wyłączeniu auta tak jakby był na max na bagnecie. Dodam, ze jeżdżę na 5w40 castrol edge, zrobiłem na tym oleju 5 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Masz dobre wskazania trzymaj sie metody ze sprawdzasz po jezdzie po okolo 10 minutach auto najlepiej jak bedzie stalo na prostym podlozu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuka Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Użytkuję Juka 1,6 - 117 KM już piąty rok na castrolu 5W30 - jeszcze nigdy nie zauważyłem ubytku oleju - nigdy nie miałem "przyjemności" dolewki oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Mam pytanie , czy trudna jest wymiana filtra paliwa w Juke 1,5 dci z 2011 roku ? Czy jest w miarę dobry dostęp do filtra paliwa czy trzeba dużo elementów demontować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekamcio Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 W dniu 6.09.2013 o 10:53, mimas napisał: Witam wszystkich :-) Tę "kuwetę" można sobie dokupić z płaskim dnem (ja dostałem w prezencie z samochodem). Wtedy w komplecie jest styropianowy uchwyt/pojemnik na lewarek i klucz (ale nie na trójkąt). Takie ustrojstwo ładnie się mieści pod blachę z boku i elegancko tam sobie siedzi po włożeniu dowolnego plastiku. Wtedy uchwyty w standardowej kuwecie stają się zbędne... Furo - czy przypadkiem nie to wyrzuciłeś ;-) Panowie możecie mi powiedzieć jakiego rozmiaru jest dojazdówka, że mieści się ta kuweta? Auto kupiłem bez zapasu oryginalnie tak wyjechał z salonu (z zestawem naprawczym któergo nie mam) dla mnie jest to rzecz nie pojęta że nie ma zapasu ale do rzeczy. Kupiłem już lewarek i klucz do kół i koło dojazdowe od QASHQAi w rozmiarze 135/90r16 i po włożeniu do wnętki niesety kuweta nie chce wejść na swoje miejsce koło jest za dużę o jakieś 2cm. Moja kuweta jest z uchwytem tak jak na ostatnim zdjęciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aroosee Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Witam ponownie... mam problem ze swoim Juke 1.6 benzyna z 2013 roku.. Pare dni temu zauważyłem, a raczej usłyszałem dziwna przypadłość. problem zaczyna się w okolicach 2000 - 2200 obrotów, najczęściej na piątym biegu, ale na niższych tez słuchać dziwne dźwięk (wydaje mi się ze z silnika - takie jakby chrobotanie, trzeszczenie).. provlem ten jest słyszalny kiedy radio jest wyłączone, oraz wentylacja nie chodzi (w innym przypadku jest zagłuszony).. jak dodaje momentalnie gazu, nie skuchac tego.. najlepiej wyczuwalne jest podczas jazdy na 5 biegu, tak jak pisałem wcześniej, od 2000-2200 obrotów na minutę. czy ktoś miał podobny problem ? Wydaje mi się ze głos ten wydobywa się z prawej strony, lecz mogę się mylić.. mam nadzieje, ze to nie rozrząd ? Przebieg auta.. ponad 54 tys.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matteus8 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) 6 godzin temu, aroosee napisał: Witam ponownie... mam problem ze swoim Juke 1.6 benzyna z 2013 roku.. Pare dni temu zauważyłem, a raczej usłyszałem dziwna przypadłość. problem zaczyna się w okolicach 2000 - 2200 obrotów, najczęściej na piątym biegu, ale na niższych tez słuchać dziwne dźwięk (wydaje mi się ze z silnika - takie jakby chrobotanie, trzeszczenie).. provlem ten jest słyszalny kiedy radio jest wyłączone, oraz wentylacja nie chodzi (w innym przypadku jest zagłuszony).. jak dodaje momentalnie gazu, nie skuchac tego.. najlepiej wyczuwalne jest podczas jazdy na 5 biegu, tak jak pisałem wcześniej, od 2000-2200 obrotów na minutę. czy ktoś miał podobny problem ? Wydaje mi się ze głos ten wydobywa się z prawej strony, lecz mogę się mylić.. mam nadzieje, ze to nie rozrząd ? Przebieg auta.. ponad 54 tys.. Zacznij od sprawdzenia najprostszych rzeczy, może coś się poluzowało pod maską silnika, przy osprzęcie silnika,, może masz jakieś luźne plastiki osłony, nadkole, coś co może rezonować przy niskich obrotach... Pomacaj wszystko przy silniku. Równie dobrze mogą to być jakieś odgłosy od zawieszenia, np. łożysko mocowania kolumny macphersona, itd. Jeśli nic nie znajdziesz, nie czekaj tylko podjedź na diagnozę do mechanika. Pozdrawiam! Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez matteus8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Może ktoś mi odpowie na takie pytanie. W moim JUKE 1,5 dci jest akumulator 70Ah i prąd rozruchu 720A. Jest to akumulator oryginalny od wyjechania z salonu w 2012 roku. Dziś rano wchodzę do auta , naciskam guzik START i tylko lekko zakręcił rozrusznik , auto nie odpaliło , wyraźnie brakowało mu prądu. Magiczne oko na aku jest w kolorze zielonym. Podłączyłem aku do prostownika bez zdejmowania przewodów od klem i kilka godzin go ładowałem małym prądem około 6A, po czym auto odpaliło. Po przejechaniu 30 km sprawdziłem napięcie ładowania , wynosi około 14,2V , sprawdziłem też napięcie akumulatora przy zgaszonym silniku wynosi 13,5V. Zdziwiła mnie jedna rzecz , czy może mi ktoś odpowiedzieć dlaczego w czasie ładowania prostownikiem świeciły się światła do jazdy dziennej, a po odłączeniu prostownika zgasły ? Druga moja wątpliwość , dlaczego magiczne oko jest w kolorze zielonym, a akumulator był prawie rozładowany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 (edytowane) Odłączyłem przewód masowy od akumulatora i zmierzyłem pobór prądu w stanie spoczynku . Wyszło mi , że Juke przy wyłączonym silniku , wyłączonych wszystkich urządzeniach pobiera aż 0,24A czyli 240 miliamper . Wersja wyposażenia TEKNA z nawigacją, kamerą cofania. Czy to nie za duży pobór prądu ? Edytowane 13 Sierpnia 2018 przez YATES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aroosee Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 W dniu 2.08.2018 o 07:03, matteus8 napisał: Zacznij od sprawdzenia najprostszych rzeczy, może coś się poluzowało pod maską silnika, przy osprzęcie silnika,, może masz jakieś luźne plastiki osłony, nadkole, coś co może rezonować przy niskich obrotach... Pomacaj wszystko przy silniku. Równie dobrze mogą to być jakieś odgłosy od zawieszenia, np. łożysko mocowania kolumny macphersona, itd. Jeśli nic nie znajdziesz, nie czekaj tylko podjedź na diagnozę do mechanika. Pozdrawiam! Witam serdecznie, sprawdzilem pod maska czy coś nie jest luźnego.. nic takiego nie ma, lub nie zauważyłem. czy to może być coś z rozrządem, tzn z łańcuszkiem ? Dla wszystkich posiadaczy Juke.. wrzuca filmik na YouTube, na którym słychać stukanie. prosze o pomoc! link do filmu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy77 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 W dniu 17.08.2018 o 12:04, aroosee napisał: Witam serdecznie, sprawdzilem pod maska czy coś nie jest luźnego.. nic takiego nie ma, lub nie zauważyłem. czy to może być coś z rozrządem, tzn z łańcuszkiem ? Dla wszystkich posiadaczy Juke.. wrzuca filmik na YouTube, na którym słychać stukanie. prosze o pomoc! link do filmu: Wrzuć Juke'a na podnośnik u jakiegoś mechanika i go rozpędzić, od dołu można coś zdiagnozować. Stetoskop w ręce i nasłuchiwać po kolei. Ja u siebie tak wykryłem łożysko koła do wymiany, bo buczało w kabinie podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joanna007 Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Cześć, powiedzcie proszę gdzie mogę szukać kodu do radia? Czy jest gdzieś w instrukcji? Mam wszystko po francusku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr29 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 (edytowane) Bardzo proszę o informację. Nie działają trzy szyby, boczna przednia i obie tylne. Przycisk reaguje tylko na szybę boczną przednią, od kierowcy. Co to może być. Czy miał ktoś podobny przypadek..? Edytowane 22 Grudnia 2018 przez Piotr29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 3 godziny temu, Piotr29 napisał: Bardzo proszę o informację. Nie działają trzy szyby, boczna przednia i obie tylne. Przycisk reaguje tylko na szybę boczną przednią, od kierowcy. Czy przypadkiem przycisk blokady szyb nie jest wciśnięty? To jest ten obok sterowania zamkiem centralnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr29 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Dokładnie tak było. Zupełnie zapomniałem o tej blokadzie. Musiałem przez przypadek nacisnąć. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 Mam pytanie , JUKE rocznik 2011 silnik 1,5 dci , mam zakupiony interfejs ELM 327 Bluetooth . Jakim programem można posprawdzać błędy i podstawowe parametry w moim samochodzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21st87th Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Czołem! Mam pytanie, dotyczące pracy skrzyni biegów w Waszych Jukach. W moim Juke (1.6 112 MANUALNA 5 NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA) którego mam przyjemność użytkować od prawie 3 miesięcy pojawia się problem z poprawnym wbijaniem biegu wstecznego. Niby wszystko jest ok (bo uruchamia się mechanizm kamery cofania) ale wrzucenie wstecznego nie udaje się za pierwszym razem (czasem potrzeba kilku prób, żeby dobrze wskoczył). Dzieje się tak szczególnie na zimnym samochodzie. Czy Waszym zdaniem to się jeszcze ,,dotrze"?! (przebieg 4300 km)? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.