ziuka Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Mam przebieg 50 000km ,i od samego początku ten sam problem z wstecznym - to chyba taka uroda tych naszych Żuczków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Jeśli nie możecie wbić wstecznego, to pomoże wybicie jedynki a potem ponownie wstecznego.Wsteczny nie ma synchronizacji i stąd nieraz problemy, na "marne" pocieszenie nie tylko w tym modelu, ale w wielu innych marek też.Można też wrzucić luz, puścić sprzęgło, wcisnąć sprzęgło i wrzucić wsteczny. Wtedy powinien wejść normalnie To niestety skrzynie Renault. Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr29 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 (edytowane) Po właczeniu silnika informacja na wyświetlaczu pokazuje niski poziom oleju. Po uzupelnieniu, sprawdzeniu poziomu oleju bagnetem, informacja się nie zmienia i pokazuje wyświetlacz 'oil low'. Czy ktoś miał taki przypadek..? Pozdrawiam. Edytowane 24 Lutego 2019 przez Piotr29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 W dniu 18.02.2019 o 09:48, 21st87th napisał: Czołem! Mam pytanie, dotyczące pracy skrzyni biegów w Waszych Jukach. W moim Juke (1.6 112 MANUALNA 5 NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA) którego mam przyjemność użytkować od prawie 3 miesięcy pojawia się problem z poprawnym wbijaniem biegu wstecznego. Niby wszystko jest ok (bo uruchamia się mechanizm kamery cofania) ale wrzucenie wstecznego nie udaje się za pierwszym razem (czasem potrzeba kilku prób, żeby dobrze wskoczył). Dzieje się tak szczególnie na zimnym samochodzie. Czy Waszym zdaniem to się jeszcze ,,dotrze"?! (przebieg 4300 km)? Pozdrawiam W dniu 18.02.2019 o 20:53, ziuka napisał: Mam przebieg 50 000km ,i od samego początku ten sam problem z wstecznym - to chyba taka uroda tych naszych Żuczków. Miałem tak samo na zimnym problem żeby za pierwszym razem wbić wsteczny zglosiłem to na gwarancji coś posmarowali dokrecili przy mechanizmie lewarka i problem ustał na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr29 Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Jaki kupić filtr powietrza żeby bezproblemowo zamontować w aucie. Filtron, Mann, nie wchodzą dobrze, nie mieszczą się w obudowie, pomimo, że są dedykowane. Może ktoś podpowie jaki kupić filtr żeby nie było problemów podczas zaķładania, oczywiście poza oryginalnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neq Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Jaki kupić filtr powietrza żeby bezproblemowo zamontować w aucie. Filtron, Mann, nie wchodzą dobrze, nie mieszczą się w obudowie, pomimo, że są dedykowane. Może ktoś podpowie jaki kupić filtr żeby nie było problemów podczas zaķładania, oczywiście poza oryginalnym.Ja tydzień temu wymieniłem filtr na Knetch LX 1266. Pasował idealnie Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr29 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Dzięki za podpowiedź. Wypróbuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neq Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Ostatnio przy ruszaniu, auto ma tendencje do kangurków, coś jak by Juka delikatnie przytykało przy niskich obrotach. Mam wrażenie, że auto straciło delikatnie na dynamice i zwiększyła się rozbieżność pomiędzy spalaniem pokazywanym przez komputer, a realnym zużyciem paliwa. Samochód ma przejechane prawie 100 tyś km. Zastanawiam się czy to może być kwestia świec zapłonowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Ja co prawda nie miałem złych objawów, ale wymiana świec , czyszczenie przepustnicy i auto mniej pali , silnik bardziej miekko pracuje..spalanie udało mi się osiągnąć mniejsze przy prawie 200tys niż jak auto miało 20tys.przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neq Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Przy wymianie świeć wymienialiście uszczelkę kolektora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 A musisz zdejmować u siebie kolektor ? , Ja musiałem zdjąć kolektor (vq35de) i podciśnienia, listwy, roboty na 2 godziny , uszczelka została stara , bo serwisowka nie przewidywała jej wymiany , obejrzałem ją, nie miała jakiego podejrzanego wygladu...ale się opłacało samemu wymienić swiece, serwis za wymianę kasuje 500$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neq Opublikowano 11 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 Nie będę tego robił osobiście oddam auto do warsztatu, ale chce wiedzieć jak powinna ta wymiana wyglądać, żeby wiedzieć czego wymagać i czy sam warsztat jest zorientowany w obsłudze silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grekuwawa Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 W dniu 7.09.2017 o 14:25, Dubliner1975 napisał: Witam. Dzisiaj bylem w serwisie na oględzinach w związku z odglosem dzwolnienia pod czas przyspieszania. Diagnoza mnie zabiła. Auto kupiłem nowe w styczniu tego roku. Mechanik powiedział ze łańcuch rozrządu prawdopodobnie do wymiany. Dodam tylko ze zdążyłem przejechać autem 11.500km. Nie do wiary!!! Ja mam 40 tys. przebiegu, 4 lata, już niestety po gwarancji. Własnie mi znajomy warsztat wymienia cały komplet napinacza łańcucha rozrządu. Nie napinał prawidłowo, rozrząd podobno trochę już się przestawił także co najmniej 1,5 kPLN u nich zostawię niestety... Czy nie powinniśmy na forum jakiejś grupy nacisku zorganizować, bo chyba teoretycznie ten problem nie powinien się pojawiać wcześniej niż 120 tys. km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grekuwawa Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Podsumowanie usterek przez okres 4 lat i 40 tys. km przebiegu: akcja serwisowa związana z wymianą oprogramowania aby spalał mniej/ lepiej (nie pamiętam szczegółów) problem z oryginalnym zestawem głośnomówiącym - bardzo wkurzające - co jakiś czas telefon przestaje się widzieć z samochodem, mimo że na telefonie oraz w Żuczku widoczne jest skonfigurowane połączenie BT; żona miała od nowości dwa czy trzy telefony bazujące na Androidzie i ten sam problem dotyczył wszystkich; usterki nie namierzyli, aktualizowali oprogramowanie radia, lecz nic to nie pomogło; na wymianę gwarancyjną radia centrala nie wydała zgody i tak sobie co kilka tygodni usuwam w telefonie i samochodzie połączenie BT oraz ustawiam je ponownie. Dodam, że poczytałem na forum amerykańskim i zastosowałem poradę, aby podczas konfiguracji połączenia nie zezwolić na dostęp do kontaktów telefonu - można było podejrzewać, że polskie znaki diakrytyczne powodują jakiś problem - niestety nic to nie pomogło. opisany w poprzednim poście problem z napinaczem łańcucha rozrządu (trochę za szybko drogi Nissanie!!!) Trzasków, pisków opisywanych przez Was u siebie nie stwierdzam ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley777 Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Witam serdecznie Może nie jest to jakaś usterka czy problem, jednak zauważyłem że we wcześniejszych stronach, był poruszany temat wkładów do bagażnika.... O tyle o ile do Juka w wersji przed liftowej, z napędem przód, można było zastosować bardzo fajny wkład bagażnika z rączką itp, o tyle do Juków po lifcie nie mogę nic znaleźć... A jak się CHYBA okazuję ten wkład (wanna) ze starszych Juków, nie podejdzie do tych po lifcie. PONOĆ inne wyprofilowanie bagażnika (Nie próbowałem, nie przymierzałem) Przerabiał ktoś może ten temat? Kolejna sprawa, po zakupie Juka zdecydowałem się na przedłużenie o kolejny rok gwarancji, niedługo zbliża się typowy serwis w salonie Nissana typu filtry, olej itp... W serwisie przekazano mi informacje że koszt wyniesie ok 900zł (Nie wiem czy tj dużo czy mało?) ponieważ zawsze takie rzeczy w innych autach robiłem sobie sam Dodatkowo Pan wspomniał że całkiem możliwe że przy 75tyś trzeba będzie wymienić pasek alternatora (+ ok 500zł), nie mniej jednak, jeśli będzie wciąż w dobrym stanie to wymiany odpuszczą a ostateczne słowo tak czy inaczej należy do mnie... I teraz pytanie, "takie" ceny serwisowe tj standard? Wiadomo każdy Juke wymaga na serwisie innych wymian, jednak spotkałem się z opinią że ktoś za podobne wymiany płacił mniej. Jest to od czegoś zależne? Rocznik, silnik, przebieg? PS: Oczywiście zostałem pouczony że z rejestracją na stronie czy też aplikacji You+Nissan otrzymam odpowiedni rabat. Jeśli ktoś miałby chwilkę to prosiłbym o odpowiedzi na powyższe dwa tematy. Pozdrawiam Stanley Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mjuke Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 (edytowane) Ceny ktore podałeś kosmos!!! Za wymianę dwumasu (kompletnego) w 1.5 dci w serwisie chcieli 4.5 tyś :-) Cena części do 1900 zł cena usługi w warsztacie do 700 zł. Myślę, że za 2500 zł spokojnie da się to zrobić wymieniajac przy okazji olej w skrzyni biegów. Strasznie nas "kroją". A stara wanna nie pasuje bo jest inne wykończenie bagażnika, mata-dywaniki bagażnika też nie pasują. Ogólnie ten "bagażnik" to bardziej kuferek. Auto polubiłem ale zmieniłem troche fabrykę i zaczęło działać ;-) Dla mnie największą bolączką był brak wygłoszenia ale można to zmienić. Edytowane 21 Lipca 2019 przez Mjuke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Nie koniecznie kroją , koszt otworzenia i utrzymania autoryzowanego serwisu jest olbrzymi. Pracowałem jako mechanik w USA, tam każdy mechanik musi mieć swoje narzędzia. Taki podstawowy/osobisty pakiet narzędzi profesjonalnych mieszczący się w wózku/skrzynce(foto poniżej) , kosztuje ok. 30-40tys zl. A serwisy to już miliony ..Sama taka porządna skrzyneczka na kółkach to 5tys zł. A taki duży stolik z szufladami i blatem roboczym (bez narzedzi) to około 20tys zł a to TYLKO podstawowe narzędzia tkz. Podręczne/osobiste mechanika , reszta kompresory z liniami podnośniki , spawarki , pamiętam że podnośnik do ustawiania zbieżności + osprzęt i oprogramowanie to był kosmos cenowy. Oprogramowanie serwisowe..... a więc Miliony, miliony, do tego koszt ludzi, szkolenia i nowe auta zastępcze, 10 aut to już milion , a co chwila trzeba je rotować ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dans12949 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 pol roku temu zaczela mi mrugac kontrolka od systemu który odpowiada za to ze auto gaśnie na postoju i od tej pory ciagle mruga i auto nie gasnie juz. Dzis do tego zaczela mrugac kontrolka od asystenta zmiany pasaruchu i system też juz nie dziala. Co może być tego powodem? Czytalem gdzies ze moze być to wina slabego akumulatora ale to nie możliwe bowymienialem 3 miesiące temu. Nissan Juke z 2014 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipero02 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Cześć Zauważyłem ze w moim Juke licznik który pokazuje ile zostało kilometrów do przejechania na baku zeruje się w momencie gdy w baku jest jeszcze 13-15 litrów , tez tak macie ? Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Tez tak mam, od okolo pozostalo 10 mil , wskakuje na 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley777 Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Tj norma, przy teoretycznych 65km na wyświetlaczu zerują się wartości, jest to tym spowodowane żeby potencjalny użytkownik miał na uwadze aby zatankować, tym bardziej że czasami zdarza się że na autostradzie kolejne stacje paliw są oddalone od siebie +-60/70km i m.in stąd ten wcześniejszy alarm PS: Nie wiem jak inne Nissany ale Juke nawet jeśli nie ma żadnych kresek wskazujących obecność paliwa to na spokojnie przy zerowych wskazaniach idzie zrobić ok 20km Nie, nie praktykowałem i nikomu nie polecam, to akurat wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipero02 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 (edytowane) Cześć Nie znalazłem nigdzie informacji o korozji nadwozia w Juke, ale dziś zauważyłem ruda kropkę na klapie bagażnika w swoim samochodzie z 2018 roku. Spotkaliście się z takim problemem? Kiedyś na potęgę rdzewiały kalpy w Almerach 00- . Miał ktoś doczynienia z czymś takim ? Samochód oczywiście na gwarancji ale jeżeli to rdza to trochę lipa. Marcin Edytowane 29 Grudnia 2019 przez zipero02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neq Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Hmmm, mój juke jest z 2012 roku i na klapie nie dostrzegłem ognisk korozji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Myślę, że to tak zwana lotna rdza i nie ma nic wspólnego z korozją blachy auta. Usuń pastą i niezabezpieczaj przez jakiś czas np. 2 tygodnie. Jeśli nie pojawi się ponownie w tym miejscu, to na bank lotna rdza. Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-a-k-s Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Uważajcie na ramke rejestracji na klapie ,po latach potrafi wybic,wytrzec lakier na krawedziach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.