Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P12 1.6 dlawi sie po wcisnieciu gazu na maxa


Gość krymag010681
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krymag010681

 nissana primere p12 1.6benzyna mam problem bo po wcisnieciu pedala do końca w czasie jazdy zaczyna sie dusić i po chwili jak niespuszcze troch to zaczyna szarpać, wymienilem świece na irydowe z denso, olej filter powietrza przeplywomiez i nic dalej tak samo.nieswieci żaden błąd.czy jest możliwość zdiagnozowania a i zapomniałem dodać kupiłem dwa czujniki walu i walka ale po próbie wymiany tego w gurnej części silnika koło cewek przestał wchodzić na obroty tak wiec wlorzylem stary.proszę  o pomoc.muj meil krystianplewa@interia.pl

 

Niemam pojecia co jest,jak pompa paliwa to jak można to sprawdzić a jak komputer to czy można go naprawić albo tylko zmienić tylko sam komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedz do warsztatu, który zdiagnozuje przyczynę po przez podłączenie się do kompa,

z tego co piszesz to może być parę przyczyn, czujniki położenia wałka rozrządu lub wału korbowego, łańcuch rozrządu itp....

Edytowane przez Oskar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak

możesz sam też odczytać metodą błyskową:

wsadź kluczyk - przekręć kluczyk (włącz zapłon)

po upływie 3 sekund naciśnij 5 razy pedał gazu do oporu (masz to zrobić w ciagu 5 sekund)

odczekaj 7 sekund następnie naciśnij pedał gazu do oporu i trzymaj min 10 sekund do momentu kiedy zacznie mrugać kontrolka silnika

i teraz z czytujesz bbłąd następująco:

kontrolka najpierw mrugnie 10 razy wolno

następnie zacznie mrugać x razy szybko i zrobi przerwę (będą 3 serie oddzielone przerwą)

i tak jak mrugnie 3 razy szybko, przerwa 3 szybko, przerwa i 5 razy szybko to znaczy ze bład ma kod 335 tj akurat błąd położenia wału korbowego (analogicznie jest w innych przypadkach) musisz odczytać ilość mrugnięć.

nie poddawaj sie mi zaczelo mrugac dopiero za 3 razem

ale jesteś dopiero w połowie drogi, powiedzmy odczytasz kod błędu i jest to np (na moim przykładzie) 335 taki jak był u mnie.Możesz wydać kasę i kupić nowy czujnik i bedzie ok, jednak po pewnym czasie znowu wyskoczy ten błąd i wtedy na 100% masz rozciągnięty łańcuch a to stwierdzisz dopiero po podłączeniu kompa (na którym jest możliwość pomiaru pomiędzy punktami A i B czujnik wałka rozrządu i wału korbowego) dlatego przed jakąkolwiek wymianą zdiagnozuj to dobrze w ten sposób zaoszczędzisz pieniądze.

powodzenia

 

Skąd jesteś? z Brzegu jak byś był we Wrocławiu przypadkiem to mogę tobie podać namiar do warsztatu, który specjalizuje sie w Japończykach (ja naprawiam tam swoją P12)

Edytowane przez Oskar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krystianek

Kupiłem dwa czujniki walu i walka i ten od spodu auta wymienilem a ten drugi w gurnej cześć auta po wymianie odpalilem silnik i niewkrecal sie na obroty nawet chyba 1000 nieprzekroczyl,zapomniałem dodać ze raz ma jakiś czas zaswieci kontrolka i zaczyna szarpać kilka minut i przestaje ale sprawdzalem błąd i pisze zle dzialajocy czujnik walu albo walka rozrzadu dlatego kupiłem dwa czujniki nowe i nic

 

Ja jestem z brzegu ale aktualnie mieszkam w irlandi i tu są takie gląby mechanicy ze szkoda jechać na warsztat bo nic niepomoga ,powiedzą ze może być to i to albo to i skasuja kase

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego

Kupiłem dwa czujniki walu i walka i ten od spodu auta wymienilem a ten drugi w gurnej cześć auta po wymianie odpalilem silnik i niewkrecal sie na obroty nawet chyba 1000 nieprzekroczyl,zapomniałem dodać ze raz ma jakiś czas zaswieci kontrolka i zaczyna szarpać kilka minut i przestaje ale sprawdzalem błąd i pisze zle dzialajocy czujnik walu albo walka rozrzadu dlatego kupiłem dwa czujniki nowe i nic

 

Ja jestem z brzegu ale aktualnie mieszkam w irlandi i tu są takie gląby mechanicy ze szkoda jechać na warsztat bo nic niepomoga ,powiedzą ze może być to i to albo to i skasuja kase

 

Wyskakujący błąd walu korbowego mimo, ze wymieniłeś czujnik na nowy świadczy o tym, że masz rozciągnięty łańcuch rozrządu u mnie tak było, jednak żeby to potwierdzić na 100% to musisz podpiąć się do kompa. Objawy sa takie same jak u mnie auto zamulone, szarpie i samo gaśnie na światłach, problem z odpaleniem itp......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za wymianę łańcucha i napinacza zapłaciłem 750 pln, jak masz problemy ze zdiagnozowaniem tego w Irlandii to przy najbliższej okazji zrób to w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasować pasuje bo to jest oryginalny łańcuch nissana ale na necie znajdziesz taniej inne łańcuchy made in Japan (oryginał nie jest japoński) np. Toyonisa, DiD Japan, JPN,Tsubaki.....

Jednak nie kupuj nic bez zdiagnozowania czy to na pewno jest łańcuch, zdążysz jeszcze wydać kasę

 

Dziękuje bardzo za pomoc.pozdrawiam

 

Mam jeszcze jedno pytanie czy to takie cos pasuje http://allegro.pl/sh...item=1963931835 czy może wiesz gdzie można kupić przez internet pozdrawiam

http://www.hdmot.pl/...ncuchy-rozrzadu

Edytowane przez Oskar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...