tuner666 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 witam terrano II 1999 2,7TDi mam takowy problem kilka dni temu podczas jazdy wywaliło mi check i auto zamuliło, po przejechaniu kilku kilometrów moc wróciła a check przy startowaniu od zera w okolicach 2tyś obrotów zgasł. po kilku dniach problem się ponowił tyle że bez happyendu. zauważyłem też że po przegazowaniu pojawia się niebieski dym. na postoju autko wkręca się słabiej niż wcześniej na obroty ale nie szarpie i pracuje w całym zakresie. podczas jazdy jednak to okrutny muł. bez rozpędu pod górkę max 60kmh ale jak już złapał z górki to siłą rozpędu 90/100. podczas jazdy dochodzi do 2000obr daje się rozbujać do 2500obr ale to jest max i zajmuje sporo czasu. proszę więc was o pomoc. informacja o "ogarniętym" mechaniku z okolic olkusza (sosnowiec * kraków też dojadę) też się przyda dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmowskiego fans Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Witam. Kolego poczytaj ten temat. Mialem podobne problemy ,ale jakos je rozwiazalem; http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/77440-spadek-mocymigajaca-kontrolka-silnika/ Pozdrawiam Arek ps.jest dobry mechanik w Dabrowie Gorniczej nieopodal Aqua Parku-tylko naprawia terenowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 miałem podobnie i mi przepływomierz padł. tylko 60km i 2500obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi4all Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Tylko należy pamiętać, że jeśli podczas dodawania gazu leci niebieski tym, to bardzo możliwe że walnięta jest głowica i płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania...na Twoim miejscu zacząłbym od tego...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Ubywa płynu? Dym na pewneo jest niebieski? Smakowałeś "wodę z rury"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 uszczelka kaput Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Raczej bialy dym do uszczelki. Niebieski dym to albo bierze olej albo klopoty z turbina. . raczej to drugie tak jak kolega wyzej pisal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuner666 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 (edytowane) witajcie po kodach błyskowych (3 komputery diagnostyczne nie dały rady) znaleźli błąd igły na 1 wtryskiwaczu. po wymontowaniu i sprawdzeniu padł czujnik więc pozostaje wymiana. jutro mam nadzieję iż odzyskam mojego tyranka - jeszcze tylko zapłacić. jak na razie dziękuje wam za pomoc i wszelakie sugestie Edytowane 27 Grudnia 2011 przez tuner666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Jaki masz osprzęt ??? bo jeśli zexel to nie sprawdzisz wtryskiwacza sterującego !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuner666 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Jaki masz osprzęt ??? bo jeśli zexel to nie sprawdzisz wtryskiwacza sterującego !!!!! bosch, już wymienili i check zgasł jutro odbieram i testuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 no to koniecznie napisz jaki efekt.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuner666 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 pełen sukces:) we wtryskiwaczu sterującym padł czujnik więc nienaprawialny, nowy 575zł oryginał ale warto. odzyskał pełną moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.