gruberek11 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Witajcie! Mam problem z moją almerką Rocznik 2000, silnik benzynka 1.5. Swieci się check engine, brak błędów (2 razy zczytywane w serwisie ) Autko jeździ w miare normalnie ale czuć że jest zamulone powyżej 4000 rpm czuć jakby chcial a nie mógł. Na wolnych obrotach idealnie się kreci, idealnie 3ma obroty. Jadąc czuć opór około 4 tyś obrotów no i autko jest wyraźnie słabsze. Jakieś porady? Czytałem że może to być przepływomierz? Pytania; - gdzie znajduje się gniazdo obd2 w nissanie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Tez witamy. Co do pytania to gniazdo diagnostyczne znajduje sie kolo skrzynki bepiecznikow w kabinie pod kierownica. CO do przyczyn to moze byc przeplywomierz . Jednak nalezy go zbadac najlepiej poprzez pomiar napiecia . Jest to opisane na forum . Co do checka to jesli sie zaswiecil to sa dwie mozliwosci. Albo sa bledy albo zarowka od checka robi zwarcie . Pewnie bedzie to pierwsze ale nie mozna wykluczyc tego drugiego. Bledy to dla gniazda OBD2 mozesz sobie odczytac sam w ten sposob http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/69683-interfejs-diagnostyczny-do-p11144/page__view__findpost__p__754078. Jeszcze jedno . Czesto tak jest ze przeplywomierz siedzi a nie pokaze bledu . Dlatego trzeba go pomierzyc. ZWorka to nic innego jak spinacz biurowy lub kawalek przewodu . Bledy sa powtarzane wiec jesli nie odczytasz za pierwszym razem to ponownie odczytasz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.