ryco Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Witam Mam pytanie do kolegów na temat podłączenia nowej centralki z pilotami do instalacji istniejącej w aucie, Kupiłem Primerę 2,0 TD z 2000r. Nie działa pilot do centralnego. Próbowałem we własnym zakresie lecz powiem szczerze że nie mam już zdrowia. Próbowałem wszystkie kombinacje i jedynie co się dziej to po wciśnięciu pilota zamek otwiera i od razu zamyka wszystkie drzwi. Podłączałem się do przewodów w drzwiach (zdjęcia w załączniku). Zauważyłem że po podaniu "żywej" masy na przewód ten cienki żółto czerwony otwierają się zamki , jak odłączę tą masę to zamki się zamykają. Jak ktoś zna ten temat to proszę o informację tak " na chłopski rozum" jak tą centralkę podłączyć. Które kable do czego? W załączniku jest też instrukcja z tej centralki ale powiem szczerze że nieczytelna dla mnie. Czy trzeba przecinać ten przewód sterujący? Które przewody z centralki podłączyć do tego sterującego? Pozdrawiam Piotrek instrukcja.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Przerabiałem to u siebie w kombiaku. Centralka carprotect czy jakoś tak?? Musisz podpiąć według rys F-4 powiedziałbym kolorystycznie jak ale na schemacie węzłów dokładnie nie widać.... orange+o/b do masy white do pierwszego kabelka siłownika yellow+y/b do +12V w/b do drugiego kabelka siłownika Według mojej skromnej wiedzy elektronicznej powinno działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryco Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 centralka : http://allegro.pl/markowy-sterownik-centralnego-zamka-kes-najtaniej-i1998557458.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Spróbuj tak jak napisałem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryco Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Ale mam jeszcze jedno pytanie od siłownika wychodzą 4 przewody: jeden sterujący (żółto czerwony) , dwa na których pojawia się sygnał dopiero przy otwieraniu lub zamykaniu (kluczykiem) i jeden czarny - to chyba masa. Czy te dwa potraktować jako wejścia i wyjścia siłownika. Słyszałem że te siłowniki są sterowane masą i to chyba ten żółto czerwony trzeba sterować - ale sprawdzę twoje zalecenia i dam znać. - dzięki za odpowiedź Vixo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Są 4 przewody ale pewnie tylko przy siłowniku w drzwiach kierowcy ewentualnie też pasażera bo to siłowniki master są ogólnie chodzi o to ze to taki siłownik i stycznik w jednym, żeby można było z pilota i kluczyka otwierać zamykać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryco Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Vixo czyli mam się podpiąć do przewodów w drzwiach? Czy szukać centralki oryginalnej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Jak masz gdzie zamontować to tylko w drzwi kierowcy strzel:) wtedy razem z drzwiami będzie zamykała/otwierała się reszta. O ile jak zamykasz kluczykiem normalnie to tak się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.