volvo144 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 (edytowane) Witam! Wraz z nastaniem większych mrozów (poniżej -8 stopni) pojawił się problem z uruchomieniem silnika po nocnym staniu na dworze. Silnik uruchamia się dopiero po długim kręceniu rozrusznikiem (wraz z wdepniętym gazem).Wcześniej (przy wyższych temperaturach) bez problemu prawie ot "dotyku" Kompresja silnika na 2 garach niestety odbiega on normy, świece raczej grzeją poprawnie. Co jeszcze może wpływać na taki stan rzeczy? Gdzie w Trójmieście mogę sensownie zdiagnozować mój przypadek? Pozdrawiam MM Edytowane 1 Lutego 2012 przez volvo144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam . prosze juz wiem co ci sie dzieje . pojec do sklepu kup filtr paliwa i gotowe . Ja przed wczoraj miałem to samo kup denaturat lub taki specjalny specyfik do ropy i wlewaj po zatankowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvo144 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam . prosze juz wiem co ci sie dzieje . pojec do sklepu kup filtr paliwa i gotowe . Ja przed wczoraj miałem to samo kup denaturat lub taki specjalny specyfik do ropy i wlewaj po zatankowaniu Sądzisz że to kwestia filtru paliwa... Hmmm. W sumie co szkodzi spróbować, Najwyżej się mile... rozczaruję. A do ropy dolewam coś takiego jak SKYDD (http://auto-kosmetyki.kupsobie.pl/dodatki-do-on/242-diesel-skydd-dodatek-do-oleju-napedowego-black-arrow-1000ml.html) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 (edytowane) Ja wczoraj miałam wymieniony filtr paliwa, został on zalany specjalnym dodatkiem firmy Liqui Molly, po wymianie filtra - ponieważ stał mój Patrolek w ciepłym garażu, wszystko było oki. Odpalił na dotyk i wkręcał na obroty do 4,5 tyś. Natomiast dzisiaj rano po nocnym staniu na 20stopniowym cholernym mrozie znowu odmówił posłuszeństwa i nie chce jeździć. Wcale mu się nie dziwię mi też nie chce się wychodzić z domu Leje dodatki do paliwa od jesieni, żeby zapobiegać takim problemom ale te syberyjskie temperatury pokonały moje autko. No i teraz muszę jeździć plaskaczem, co jest dla mnie traumatycznym przeżyciem Aby do wiosny... Edytowane 2 Lutego 2012 przez Katrinka75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 witam kolego ja miałem to samo filtr kosztuje 45zł . zaryzykuj u mnie na razie spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Korbamoto Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 U mnie filtr paliwa wymieniony w grudniu. Dzis przy -17 Patrol zapalil elegancko, ale po przejechaniu 1 km zadusil sie, stanal i juz tam zostal. Zapalic juz nie chcial ponownie. Aku sie wypsztykal doszczetnie. Zaraz ide wyciagac aku i ladowac i jutro sprobuje choc spowrotem pod chalupe dojechac. Stawiam ze przyczyna jest kiepska ropa, bo co innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Jeżeli po wymianie filtra jest przez chwilę OK, a potem znowu to samo, to obstawiałbym nagromadzony w baku syf i wodę, które przy silniejszym mrozie powodują szybkie ponowne zapchanie filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 wczoraj przy -19 moje 3.0 zapaliło ładnie , dzisiaj -22 i już łapał ale z oporami i tak z 5sekund na rozruszniku trzeba było pociągnąć , ale narazie jeszcze jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Korbamoto Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Mój Parch ma 21 lat i nieznany, ale wielki przebieg. Wybaczam mu, bo tak do -12 C palił i jeździł bez problemu, a silnik chodził jak zegarek. Dziś tez tak było, ale potem zdechło mu się. Starość ma swoje prawa. Daleko nie stanąłem, w miejscu bezpiecznym, aku przytargałem do chaty i jak mróz spadnie trochę, to popróbuję go ruszyć. Na codzień mam czym jeździć, Patrol to moja zabawka, więc poczekam z zabawą na podniesienie się temperatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam ja tez wymieniałem filtr nie dawno , zbiornik mam nowy bo stary przeciekał wiec syfu niema jedynie ropa kiepska ( nie tankowac na orlenie i statoilu bo to najgorszy badziew) a jednak teraz znow musiałem wymienic i autko odpala bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Mój Patrolek wróci zapewne do zdrowia jak mróz zelży (tak jak i ja)...póki co zapadł w sen zimowy... w garażu odpala ale potem krztusi się i pada. Na szczęście też mam czym jeździć... choć to nie to samo co mój Patrolek Ja odpuszczam walkę do odwilży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Moj patrol niestety nie miesci sie w garazu i nocuje na dworku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Moj patrol niestety nie miesci sie w garazu i nocuje na dworku . Mój też teraz stoi na mrozie ale zdechły... Dawaj fotkę co to za gigant, że w garażu się nie mieści ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 samochod zwykły ale garaz mały blaszak wjade do połowy i dachem juz zaczepia snokera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 (edytowane) samochod zwykły ale garaz mały blaszak wjade do połowy i dachem juz zaczepia snokera Patrol nigdy nie jest zwykły Zrób mu większy garaż, żeby nie marzł Edytowane 3 Lutego 2012 przez Katrinka75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sołtys Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Mój po raz pierwszy też odmówił posłuszeństwa to wsadziłem pod maskę farelkę na pół godziny - bo jak kręciłem zimnym silnikiem na tym mrozie to nawet nie chciał załapywać. Ale jak się trochę rozgrzał to zaskoczył i miło się śmigało po nowym puchu Jest jakiś patent aby grzanie świec było dłuższe? U mnie za pierwszym razem grzeją około 10s a później jak chcę dogrzać ponownie to już tylko załącza na jakieś 4s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Farelkę ćwiczyliśmy na Kaśki patrolu w zeszłym roku. Teraz kombinuję jakiś podgrzewacz filtra paliwa... - ma ktoś jakiś sprawdzony patent? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Przerabiałem to już kiedyś. Przy -25 zaczął mi słabnąć podczas jazdy a na drugi dzień nie mogłem odpalić. Przyczyną problemu jest wytrącanie się parafiny i zatkanie filtra paliwa. Dolałem więc do baku trochę benzyny i specyfiku o nazwie Xeramic Diesel Protector, ogrzałem farelką filtr i wszystko wróciło do normy. Teraz dolewam w zimie ten środek i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Lejemy dodatki do ropy (Skydd) od listopada i jednak mróz wygrywa. Na dodatek wczoraj zdechł aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Kuba zajrzyj do wontku podgrzewacz paliwa do patha wrzuciłem tam linka do aukcji z podgrzewaczem ja mam taki tylko dodatkowo z filtrem bardzo dobrze się sprawdza jak będziemy gdzieś kiedyś chulać po dołach i piachaach to ci pokarzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvo144 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Farelkę ćwiczyliśmy na Kaśki patrolu w zeszłym roku. Teraz kombinuję jakiś podgrzewacz filtra paliwa... - ma ktoś jakiś sprawdzony patent? Nie stosowałem ale zobacz takie rozwiązanie http://kompletacje.intercars.com.pl/defa/ Pzdr, MM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Defa mam zamontowaną grzałkę silnika powiem że działa trzeba włączyć jakieś 2 godziny wcześniej aby silnik zrobił się ledwo ciepły Lepszym rozwiązaniem by było np. webasto thermo top Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Dzięki koledzy za dobre rady, będziemy coś kombinować, póki co kupujemy nowy aku. Vebasto mam i dobrze działa, grzeje kabinę i trochę silnik ale nie daje rady na takie mrozy po -20 Wczoraj padł aku., mam nadzieję że po wymianie będzie oki. Liczę też na to że mróz puści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zabolowaty Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Mój po raz pierwszy też odmówił posłuszeństwa to wsadziłem pod maskę farelkę na pół godziny - bo jak kręciłem zimnym silnikiem na tym mrozie to nawet nie chciał załapywać. Ale jak się trochę rozgrzał to zaskoczył i miło się śmigało po nowym puchu Jest jakiś patent aby grzanie świec było dłuższe? U mnie za pierwszym razem grzeją około 10s a później jak chcę dogrzać ponownie to już tylko załącza na jakieś 4s. Na waszym miejscu zamontowal bym sobie raczej webasto niz kombinowal z farelkami i chemia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr1717 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam, Patrol tak niestety ma. Odkryte przewody paliwowe pod podwoziem i filtr bez grzałki. Jak odpalić: podgrzać filtr paliwa -polewać gorącą wodą lub farelką pod maską. Jak odpali nalać dobrego paliwa lub ochrzcić to co się ma w baku benzyną ( do 10%). Jak już raz filtr się zapcha parafiną to jest na śmietnik nawet po podrzaniu na kolejnym mrozie wysiądzie , trzeba zakładać nowy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.