Gramek Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Panowie pomuszcie! Moja Navara ma takie same objawy jak na filmie kolegi z tym ze po drastycznym spadku mocy i dokulaniu sie do domu po probie przygazowania na jalowym biegu zobaczylem na sniegu czarna plame jakby plujnal trudno stwierdzic czy niedopalona ropa czy olejem. W Warsztatach rozkladaja rence. Podlaczenie do komputera nic nie wykazalo zadnych bledow a na wymiane krok po kroku wszystkiego mnie nie stac. Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam Dla osób z podobnym problemem. Korzystając z "szerokiej pomocy braci Navarowcow" rozwiązałem samodzielnie problem. Uszkodzeniu uległ zawór elektroniczny EGR objaw uszkodzenia tak jak na filmie kolegi z początku tematu. Koszt używany 1100 w ASO 3200. nr katalogowy części 14710 EC 00B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KiCe Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Witam serdecznie i przepraszam za dluga nieobecnosc... Wraz z nadejsciem wiosny rozpoczal sie sezon a z uwagi na moj fach (jestem budowlancem) porzucilem moje auto... No i doczekalo sie! Kilka dni temu problem rozwiazalem. Po ponad roku! Winowajca okazaly sie... ŁAŃCUCHY ROZRZADU. Byly naciagniete do tego stopnia ze nie bylo synchronizacji... Koszt w aso doszedl do 6tys. Jezdzilem, jezdzilem (fajnie bylo) ale wiele sie nie najezdzilem... Niestety pojawil sie kolejny problem - samochod bardzo dziwnie zachowuje sie na zimnym tzn ja mu gaz, a on... prawie nic... Dodam ze znalazlem olej w wezach powietrza turbiny (przynajmniej tak mi sie wydaje...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymansky Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Witam serdecznie i przepraszam za dluga nieobecnosc... Wraz z nadejsciem wiosny rozpoczal sie sezon a z uwagi na moj fach (jestem budowlancem) porzucilem moje auto... No i doczekalo sie! Kilka dni temu problem rozwiazalem. Po ponad roku! Winowajca okazaly sie... ŁAŃCUCHY ROZRZADU. Byly naciagniete do tego stopnia ze nie bylo synchronizacji... Koszt w aso doszedl do 6tys. Jezdzilem, jezdzilem (fajnie bylo) ale wiele sie nie najezdzilem... Niestety pojawil sie kolejny problem - samochod bardzo dziwnie zachowuje sie na zimnym tzn ja mu gaz, a on... prawie nic... Dodam ze znalazlem olej w wezach powietrza turbiny (przynajmniej tak mi sie wydaje...) Sprawdź czy działa podciśnienie do turbiny. Sprawdź czy na zimnym cięgno od kierownicy spalin ( gruszka przy turbinie ) jest na dole czy podnosi się wraz ze wzrostem obrotów . Jeśli niema reakcji do wymiany czujnik ciśnienia doładowania turbosprężarki ( znajduje sie przy filtrze dochodzą do niego 3 wężyki z podciśnieniem ) koszt ASO = 1050zł , polecam szukać używki http://www.bear.kielce.pl/?1168,pl_zaw76 ... 150zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SSHADOWW Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 A ja jestem od półtora roku nieszczęśliwym posiadaczem navary -z przeklętym silnikiem 2,5 rok 2007 . Rozczarowała mnie wszystkim, a najbardziej awaryjnością. borykam się z opisywanym problemem od pól roku - zmierzyłem z nim kilka warsztatów, zmarnowałem kupę czasu, pieniędzy i nerwów i marzę o tym żeby ktoś kupił ode mnie to badziewne auto i jak najszybciej chcę się od niego uwolnić. Nie miałem w życiu większego złomu niż navara - królowa awaryjności, niewytłumaczalnych zaników mocy nad którym mechanicy rozkładają ręce. Dłużej ten grat stoi w warsztatach niż mam okazje nim jeździć. Znienawidziłem silniki renault, możecie mnie przekonywać, że są wspaniałe. dla mnie to niedopracowany złom, który nissan napchał do navary. Nigdy więcej żadnego renult, żadnego nissana, NIGDY, PRZENIGDY !!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AM-POL Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 A ja jestem od półtora roku nieszczęśliwym posiadaczem navary -z przeklętym silnikiem 2,5 rok 2007 . Rozczarowała mnie wszystkim, a najbardziej awaryjnością. borykam się z opisywanym problemem od pól roku - zmierzyłem z nim kilka warsztatów, zmarnowałem kupę czasu, pieniędzy i nerwów i marzę o tym żeby ktoś kupił ode mnie to badziewne auto i jak najszybciej chcę się od niego uwolnić. Nie miałem w życiu większego złomu niż navara - królowa awaryjności, niewytłumaczalnych zaników mocy nad którym mechanicy rozkładają ręce. Dłużej ten grat stoi w warsztatach niż mam okazje nim jeździć. Znienawidziłem silniki renault, możecie mnie przekonywać, że są wspaniałe. dla mnie to niedopracowany złom, który nissan napchał do navary. Nigdy więcej żadnego renult, żadnego nissana, NIGDY, PRZENIGDY !!!!!!!!!!!!!!!!!! No ta ja chętnie kupię od Ciebie ten złom. Oczywiście po cenie złomu . Złotówka za kilogram. Zgoda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 To wpadnie do mnie a nie jeździsz po jakiś partaczach ja wiem co jest grane ale wku..a mie już pisanie o tym i czytanie jaki to h..wy samochód bo taki nie jest wystarczy umieć go obsłużyć a kowale nadal niech konie kują a nie biorą się za naprawy aut o których nie mają pojęcia Ja dam 2 zł za kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikard82 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 (edytowane) witam wszystkich, koledzy i ja mam problem z moja Navara 2.5 dci, rok prod 2007 r., przebieg ok 140.000 - objawy następujące 1. Po odpaleniu auto wchodzi na obroty, pozniej chodzi 2-5s i gaśnie 2. Jeśli odpale i trzymam gaz pracuje i nie gaśnie, jeśli wrzuce bieg i ruszę auto jedzie zupełnie normalnie - ma moc i wszystko ok, ale jeśli zrzuce na luz i nie dodam umiejętnie gazu to gaśnie 3. Jeśli odpale auto i nacisne ten przycisk po lewej - coś jak grzenie silnika - pracuje na biegu jałowym ale trzyma ok 1500 obrotów - jeśli rusze i puszcze mu gaz to także traci obroty i gaśnie Diagnostyka silnika - pokazała, że pojawia się błąd oznaczony jako P1622 (INJ ADJ VAL UNREST) Czy ktoś przerabiał ten temat? Edytowane 3 Października 2013 przez rikard82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Masz odpowiedź: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/81201-bledy-p0089-p0336-p1705/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikard82 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Panowie a możecie polecić kogoś we Wrocławiu do kogo warto zgłosić się z moim problemem - moj mechanik sobie z tym nie radzi - 3 tyg trzyma auto bez efektów, teraz podejrzewa że przyczyną może być rozrząd ale chyba już wolę przerzucić auto do jakiegoś sprawdzonego oraz zaufanego warsztatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.