preston81 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 mam zamowione takie jak ty wsadzales a co dokladnie mam tam to nie wiem chyba jak auto stoi na ziemi nie jestem w stanie zobaczyc prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 musiłabys sie położyć na ziemi i luknąć, jest ciepło koc lub karton i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 (edytowane) dalem rade cos tm podejrzec na moje oko 1 sroba ma mniejszy przekroj od 2 wiec srtawiam na gwint 12 i 10 ja k u ciebie a konkretnie dowiem sie jutro czesci mam wlasnie takie 12/10 zapytam jeszcze o kostke z przewodami do lampy tą którą sie podlącza pod zarowke h7 mozna gdzies to kupic ? bo mi sie złamała w rekach dziś >? Edytowane 19 Marca 2012 przez preston81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Dobrze czasem sprawdzić samemu, ja musialem 2 razy jezdzic do mechanika co do kostki to one sa chyba standartowe tak jak do innych żarówek H7 popytaj sie w sklepach z czesciami lub szukaj na necie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Za wymiane łączników z reguły wołają 20 zł max /u mnie w miescie/ czasami może się też zdażyć i ja tak miałem, że pewna firama na łącznikach miała nakrętki na klucz 15 lub 16 /pamiętam bo dokupywałem długą nasadkę o tym wymiarze/. Po zakupie innych łączników w Inter Cars /nie pamiętam firmy/, nakrętki były już standart, na klucz 14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 nie chodzi o nakretke lecz skok gwintu m10 lub m12 tez mnie to zmylilo poczatkowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Czytałem powyższe wpisy i wiem że chodzi o grubość Fi - 10 lub 12 /bo skok gwintu, to całkowicie co innego!!!!/. Mnie chodziło oto, czego producenci nie wymyslają, aby nam życie "umilić"..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 " Oznaczenie gwintu metrycznego (zgodnie z normą PN-ISO 965-1) składa się z litery M i następującą po niej wartością średnicy znamionowej gwintu oraz podziałki, wyrażonych w milimetrach i rozdzielonych znakiem x. M10 – oznacza gwint metryczny o średnicy znamionowej 10 mm i podziałce zwykłej." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 (edytowane) Aż tak precyzyjnej wykładni, to nie potrzebowałem. Wiem tylko, że jeśli masz otwór na /potocznie mówiąc/ 6 lub 10, to owszem - wsadzisz śrubę, lecz bardzo często i to z reguły w zawieszeniach są gwinty drobnozwojowe. I wiem np. że łączniki na 8, to tzw. zwykła nakrętka nie pasuje Kolega napisał........dalem rade cos tm podejrzec na moje oko 1 sroba ma mniejszy przekroj od 2 wiec srtawiam na gwint 12 i 10 , w/g tego opisu, to pewnie każdy postawi na grubość śruby a nie na gwint. A np. do śruby 10, gwint zwykły to 1,5 - natomiast drobnozwojowe, to 1,25; 1; 0,75. Edytowane 20 Marca 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Prawda jest taka, że są dwie śrubki grubsza i cieńsza Ja niestety miałem adekwatnie odwrotny problem dostałem gruba i cienka a u mnie są dwie cienkie model 2005 ma dwie cienkie śrubki w łączniku tylnego stabilizatora Po wymianie stuki zmatowiły sie ale zauważyłem nadszarpnieta zebem czasu gume w drązku poprzecznym (drążek panharda?) łączącym belkę z nadwoziem gum nie ma drażków w zamiennikach nie ma czekam na wzgledna używkę po wymianie jak będą stuki nadal to zostały amorki i ośki Przypomniałem sobie w trakcie grzebania pod autem Kiedyś jak latalem po okolicach Wigier drogami polnymi i szutrem (wiadomo Colin McRae) po powrocie na prostą "gładką" drogę doszły jakieś inne stuki do stałych Pojechałem na szarpaki wszystko ok ALE Pod siedeniami przednimi jest przykrecona do podwozia blaszana rynienka a w tej rynience było sporo drobnych kamyków po usnieciu ich te nowe stuki ustały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 (edytowane) Dane szczegółowe z katalogu nt. łączników: Gwint zewnętrzny [mm]: M 12 x 1,25 Gwint zewnętrzny [mm]: M 10 x 1,25 Rozmiar klucza: 17 Kolor: czarny Materiał: stal Pręt/Rozpórka: drążek skrętny łącznikowy Powierzchnia: lakierowany Strona zabudowy: tylna oż po obydwu stronach Ciężar [kg]: 0,35 Wymiar gwintu: M 10 x 1,25 Wymagana ilość: 2 Długość [mm]: 90,5 Edytowane 20 Marca 2012 przez Oskar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 No, tym opisem potwierdziłeś moje słowa - nie jest to gwint tradycyjny, tylko drobnozwojowy. Bo jak można powiedzieć , że stawiam na skok gwintu 12 lub 10? Wiem było to u kolegi przejęzyczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 a moje nowe łączniki nie były lakierowane tylko srebrne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 zależy od producenta, ja miałem czarne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 mniejsza z tym wiemy o co chodzi , laczniki wymienione gumy tez w aucie cisza jak makiem zasial , dobrze ze nie robilem przodu bo wszystko ladnie pieknie i cicho zaplacilem jednak 100 zł za robote nie 150 jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 to ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.