Gość lotnik78 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 (edytowane) Zaprowadziłem do mechanika, podpieli komp. i wyskoczył bład P0201 Injector circ-cyl1 czyli wtrysk an cylindze pierwszym oraz bład P1262 Main Fuel inj Wykrecili wtrysk, wsadzili drugi i nie ma poprawy. Nadal jest mułowaty t dziwnie chodzi silnik, ma dziwny dzwięk i bardzi nim trzęsie. Nie dymi bardziej niż normalnie. Co to może być? może pompa albo przepływomierz? Jakieś sugestie? X-TRAIL 2004 2,2 DCI 136 km Edytowane 14 Marca 2012 przez lotnik78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 (edytowane) Może cos z wiązką przewodów do wtryskiwacza? Przetarte, zwarte do masy? Edytowane 14 Marca 2012 przez LeonMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lotnik78 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Masz rację, Przewody były przetarte , ale znalazłem, zaizolowałem i nie działa więc zaprowaziłem do mechanika, podobno dobrego, jednak gosć juz kilka dni robi i dalej to samo , nawet po wymianie tego wtryskiwacza Dosć mam tego auta. Prawdopodonie padły 4 wtryski ale czy to możliwe że aż 4 w tym samym czasie czy mechanik robi mnie w jajo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 A co dokładnie masz na myśli pisząc - dziwny dźwięk? tzn. jaki??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lotnik78 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 A co dokładnie masz na myśli pisząc - dziwny dźwięk? tzn. jaki??? Dzwięk kosiarki do trawy i trzęsie silnikiem, ale nie dymi. Moc spadła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) Dźwięk kosiarki? A z której strony jest głośniej, czy od rozrządu czy od strony skrzyni? U mnie w poniedziałek też trzęsło i hałasował, lecz ja podsumowałem hałas - do wiaderka śrubek w silniku, lecz moc była. Czy podczas hamowania, to za którymś razem hamulec robi Ci się bardziej twardy, niż po naciśnięciu na niego za pierwszym razem? Nie życzę Ci tego i oby tak nie było, ale przeczytaj - nie bierz pod uwagę sprawy oleju tylko usterkę, mój post #25 tutaj http://forum.nissank...el/page__st__20 Edytowane 22 Marca 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Jakie masz teraz defekty w sterowniku silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lotnik78 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Jakie masz teraz defekty w sterowniku silnika? P0201 Injector circ-cyl1 czyli wtrysk an cylindze pierwszym oraz bład P1262 Main Fuel inj Zbadali mi wtryski w Drei-Pol i stwierdzili że wszystkie są złe. Jakoś w to nie wierzę, ze jednocześnie padły wszystkie wtryskiwacze i kazałem odesłać bez naprawy. bo regeneracja tam kosztuje 700zł za sztukę. Dzisiaj odebrałem przesyłkę i jest tak jakiś wydruk , moze ktoś wie co to znaczy. Wtrysk 1 - czas trwania testu 2 min - prędkosć obrotowa 1200 ob/min - dawka wtrysku z testu 36 ml - dawka przelewu z testu 27 ml Wtrysk 2 - czas trwania testu 2 min - prędkosć obrotowa 1200 ob/min - dawka wtrysku z testu 36 ml - dawka przelewu z testu 25 ml Wtrysk 3 - czas trwania testu 2 min - prędkosć obrotowa 1200 ob/min - dawka wtrysku z testu 36 ml - dawka przelewu z testu 38 ml Wtrysk 4 - czas trwania testu 2 min - prędkosć obrotowa 1200 ob/min - dawka wtrysku z testu 36 ml - dawka przelewu z testu 40 ml Ktoś jest w stanie to zinterpretować? Symbol wtryskiwacza AW402 AW4 - takie mam Czy mogę zastosować AW400?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Wtryski troche przeciekają. Najwiecej 4. Ja myslę, że masz albo uszkodzoną wiązkę do wtrysku nr 1 i 2, albo uszkodzone elektrycznie wtryski 1 i 2, albo usterke komputera spowodowaną wczesniejszym zwarciem wiązki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lotnik78 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 (edytowane) Jaką dawkę przelewu powinny mieć wtryski? Czy jak kupię komputer to odpali? Chyba nie bo trzeba będzie go zgrać z silnikiem Edytowane 30 Marca 2012 przez lotnik78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Jesli chodzi o X-Traila CR dokładnie nie wiem. Zazwyczaj przyjmuje się na 4 minuty testu max 30 ml. Jesli ktos wie niech poda jakie wartosci powinny byc przy Nissanie. Zanim kupisz komputer trzeba sprawdzić z jak największym prawdopodobieństwem co jest uszkodzone. Po co wydawać pieniądze niepotrzebnie. Przy kupnie używanego kompa trzeba zrobić porządek z pamięcią w sterowniku odpowiedzialną za immo. Więcej szczegółów nie podam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lotnik78 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Wtryski były badane po wymontowaniu z silnika , na jakims sprzęcie, nie wiem jakim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Czy gdy depczesz na gaz, to np. na drugim biegu w zakresie jakiś obrotów, masz odgłosy jakby klekotania zaworów??? Czy jest doładowanie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lotnik78 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Chyba nie ma takiego dżwięku, Moim zdaniem silnik dostaje albo za małą dawkę paliwa, albo w nieodpowiednim czasie. Telepie jakby któryś cylinder nie palił. Mechanik albo sie nie zna albo mu sie nie chce, a niby polecany. Teraz sam zabrałem te wtryski i wysłałem jeszcze w jedno miejsce do sprawdzenia. Jak sie okaże ze to wcale nie wtryskiwacze tylko jakaś czujniczek to normalnie....!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Może za szybko i pochopnie postąpiłeś, wyjmując wtryski i wysyłając. Trzeba było podjechać do jakiegoś Centrum Boscha i by Ci to sprawdzili na miejscu włącznie z regulacją i zaprogramowaniem. Swego czasu kolega z forum męczył się też z X-Trial ok. miesiąca. "Mechanicy" wymyślali cuda. Był z Konina chyba, dałem mu namiar na warsztat w Łodzi. Przyjechał do Łodzi samochód zrobili mu w czasie dwóch godzin. Potem na forum mi dziękował za cenne info, do tej pory problemów nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lotnik78 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Teraz to wiem (: Tylko, ze to mechanik POLECONY miał naprawić, sam wymontował wtryski i wysłał kurierem do firmy Drei Pol - podobno do tej firmy nawet jakbyś nowy wysłał to powiedzą że jest do regeneracji za jedyne 700zł. Jak się zorientowałem ze tam wysłał to odrazu kazałem mu to zabierać od nich. Tylko teraz nie mam pewności że odesłali mi moje wtryskiwacze, a za sprawdzenie 250zł policzyli. Moim zdaniem nie ma opcji by jednocześnie padły 4 wtryskiwacze. Pewnie usterka jest dużo mniejsza tylko ten polecany mechanik nie wie o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 (edytowane) W Bosch by Ci je sprawdzili bez wyjmowania, a jeśli by było trzeba, to odpowiednio wprowadzili zawartości wtrysku i tyle byś nie zaplacił.Dam Ci mały pliczek do poczytania i poznania tematu. Podoba się??? Przyda się??? To poproszę np. o ........uśmiech za mozolną pracę, lecz ciekawą lekturę. Pozdrowionka. Edytowane 9 Kwietnia 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lotnik78 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Wymiana wtrysków spowodowała uszczuplenie kieszeni o jakieś 2 tys a auta dalej nie jest sprawne. Chyba zabiorę od tego mechanika bo widzę ze koleś nie wie co mu jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 (edytowane) lotnik - poszło małe coś na PW, może Ci się przyda. Po prostu staram się pomóc. Edytowane 17 Kwietnia 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Naprawiłeś auto, moje chyba ma to samo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lotnik78 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Wymieniłem dwa wtryski, koło dwumasowe i kompletne sprzęgło. Koszt prawie 5 tys. Mam dość tego auta, tylko teraz szkoda sprzedawać, tyle kasy poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 To co było przyczyną tej "sieczkarni"? Dlaczego wymieniałeś sprzęgło i czy dwumasa też definitywnie podlegała wymianie? Jakie miała mankamenty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lotnik78 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Sprzęgło było dobre ale wymieniałek koło dwumasowe to i sprzęgło wymieniłem. W kole dwumasowym były luźny i stukalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 czyli to stukanie to były wtryski czy dwumasa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Ja po wymianie koła pociągnąłem kilka razy łódkę ( nie cały rok wytrzymało ) z wody i znów zaczęło stukać więc sie wkurzyłem i wymieniłem na jedno masowe Troszkę drga auto zwłaszcza przy ruszaniu, skok pedału jest krótszy ale przynajmniej nie będę już miał nigdy problemów. No i cena - za dwumasę z dociskiem i tarczą 2200zł a za jedno masowe 130zł + tarcza 50zł a docisk zostawiłem od dwumasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.