wlad69 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 witka! poruszylem ten temat na innym forum ale nie dostalem zadnej konkretnej podpowiedzi. wczoraj wymienilem olej-zeszlo[razem z tym z filtra] minimalnie powyzej 5l.powiedzmy 5,05l.przed wymiana bagnet pokazywal nieco powyzej minimum.wlalem 5 l nowego oleju i po 2 godzinach na bagnecie bylo pol centymetra ponizej minimum...w/g instrukcji miesci sie 5,2 litra[2,2 dci].dolalem wiec 0,2 l i teraz jest minimum.jutro jade 400km do rodziny i nie wiem co robic-dolac do pelna czy na wszelki wypadek tylko do polowy bagnetu?a moze to 5,2 litra to do minimum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Moim zdaniem wlej do polowy tzn do zalecanej wartosci. Zawsze po wymianie oleju i filtra poziom oleju po uruchominiu spada. Olej sie rozbruzguje i zostaje w przestrzeniach silnika. Do samego filra mozesz zmiescic pare setek oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 . Zawsze po wymianie oleju i filtra poziom oleju po uruchominiu spada. Olej sie rozbruzguje i zostaje w przestrzeniach silnika. Do samego filra mozesz zmiescic pare setek oleju. ja nie kumam tego-skoro wylalem 5 l i wlalem tez 5l to powinno byc na bagnecie tak jak przed wymiana...z filtra wylalem olej i w sumie bylo 5l,wiec tyle samo wlalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Wlej, żeby stan pokazywał na bagnecie tyle ile ma byc Diesel i tak przepali olej więc nie ma co sie przejmać. Czy oby napewno włożyłeś do końca bagnet? Czy wykonałeś kilka pomiarów? Nie obruszaj się sam kilkakrotnie sie załapałem na tym, że bagnet zaczepił rantem korka o wpust. Czułem opór a stan mi się nie zgasdzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Wlej, żeby stan pokazywał na bagnecie tyle ile ma byc Diesel i tak przepali olej więc nie ma co sie przejmać. Czy oby napewno włożyłeś do końca bagnet? Czy wykonałeś kilka pomiarów? Nie obruszaj się sam kilkakrotnie sie załapałem na tym, że bagnet zaczepił rantem korka o wpust. Czułem opór a stan mi się nie zgasdzał. na dzien dzisiejszy stan jest do polowy bagnetu[weszlo w sumie 5,5 litra].zrobilem ok.500km i stan sie nie zmienil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Jesli normalnie spustowo zlewałeś i jest ok to bym sie nie przejmował tylko drałował. Miałem kontakt kiedys z gościem, któremu wysysali olej. Był zdiwiony, ze weszło mu 5litrów na normalnej wymianie oleju poprzez korek w misce a nie jak poprzednio 3,8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.