Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Błąd P0132 / Oxygen Sensor


Gość Kopiec
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro są takie same to po jakiego sprzedawca pyta jaki nissan, jaki rok produkcji auta, jaki silnik no i wreszcie 1 czy 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo zapewne różnią się między sobą...ceną :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro są takie same to po jakiego sprzedawca pyta jaki nissan, jaki rok produkcji auta, jaki silnik no i wreszcie 1 czy 2.

No trochę się źle wyrazilem.1 I 2 się różnią."Take same"to miałem na myśli :sonda przednia jest identyczna dla modeli(tu kliknij w niebieski numer OEM,który podałem wyżej) i adekwatnie tylna :też kliknij.Pan sprzedawca ma rację że pyta,bo nie do wszystkich modeli pasują,to raz,a dwa ,bo taka jest procedura by uniknąć pomyłek.Ta lista i tak nie jest pełna bo np.QQ 1.6 i 20 pb też ma takie sondy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem te wszystkie cyferki i podaje wynik.

Silnik 1,4 i 1,6 pierwszą sondę mają taką samą - 22690ED000 co do drugiej sondy to w silniku 1,4 jest 226A08U300 a w 1,6 jest 226A0ET000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam wszystkich, przepraszam od razu z góry za porę ale jedyny moment ze jest chwila o tym napisać;) mam problem z notem, kupiłem go ok miesiąc temu i po jakimś czasie zaczął strasznie szarpać dławić nie dało się jechać aż, a wczesniej wszystko ok. Pojechłem z nim do mojego mechanika i odpiął 1 sondę tą przy silniku i zaczeło autko jezdzić elegancko, po czym zostałą ona wymieniana na nową firmy Blue Print na chyba taką: http://www.iparts.pl/czesc/sonda-lambda-blue-print-adn17024,nissan,note-e11-od-2006-03,1-4-88km,80-5482-19174-100048-0-350-adn17024.html, i po założeniu auto zaczeło jezdzić normalnie, ale wywala checka z tym błędem P0132 i auto ma ciągle korektę LTFT ujemną na -18 a STFT nie pacuje w ogóle i pokazuje mi że sonda stoi na poziomie 1.3V, tylko nie jestem pewien czy to wskazanie od drugiej czy od pierwszej... Na to wygląda że i druga jest walnięta? Mógłby się ktoś wypowiedzieć?

 

Życzę Wesołych ŚWIĄT i wszystkiego dobrego w nocym roku;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

oczywiscie, kasowałem błędy i wszystko smigało dobrze a po chwili wywaliło własnie ten P0132, i z zautomatu korekty zaczeły wariować...


na ktos moze ten sam problem? auto szarpie na zimnym silniku.. pierwsza sonda dziala raczej ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0132 to jest sygnał od sondy nr 1

Silnik włączony obroty poniżej 3600 wartość średnia napięcia odczytana z mutimetru 10V obroty powyżej 3600 wartość 11V-14V

Rezystancja podgrzewacza sondy w ok.20st.3.4-4.4 ohm To są pomiary wykonane na złączu ECM

Takie wartości podaje schemat instalacji Nissan Note.

Dalej:Sygnał sondy lambda 1:Silnik rozgrzany,pracujący przy 2000obr. --0.05--0.9v

Sygnał sondy lambda 2 Silnik rozgrzany ,uruchomić -utrzymac pomiedzy 3500-4000 obr/min przez 1 minutę,następnie na biegu jałowym przez 1minutę i przyspieszyć gwałtownie do 3000obr/min sygnał powinien wskazać 0.05--0.9v

Jeśli są inne wartości to jest źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro pokazuje stale 1.3V to nie jest prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

no tak ale to pokazuje chyba ma 2 sondzie..

Panowie sonda firmy blue prins daje d*py bo go szarpie i chodzi tragicznie, odpiąłem ją i jezdzi lepiej wyraźnie lepiej;) niestety musze ją oddać na reklamacje i założyć nowa oryginalną i stąd moje pytanie: jaka szła na 1 montaż tzn jaka jest oryginalna? denso czy ngk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dopadła i mojego notka taka niemoc. Na jałowym zimnym chodzi chwilkę dobrze. Później obroty spadają, rosną i w końcu gaśnie. W czasie jazdy traci moc i obroty, następnie samoczynnie zwiększa do normalnych czyli ok 3000 obr. Muszę również kontrolować pedałem gazu w czasie jazdy, żeby nie zgasł, ale nie za wysoko. Podejrzewam sondy? Kontrolka żadna się nie zapala. Byłem w ASO na komputerze nic nie wykazało więc nie postawili diagnozy. Co dalej? Czy mogę jeździć? Muszę młodego zwozić na egzamin maturalny ok. 20 w jedna stronę. Co radzicie? :(  :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda by raczej wyszła na kompie. Może coś z przepustnicą? Zdejmij klemę ujemną z akumulatora, niech tak chwilę postoi i podłącz. Taki "reset" często czyni cuda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilę temu poszedłem do garażu, odpaliłem i czekam.Nic się nie dzieje. Wybrałem się na małą przejażdżkę no i ''cuda niewidy'' obroty spadają, brak mocy, lub samoczynnie się zwiększają. Zawróciłem, podjechałem pod garaż nie gasząc obserwuje i nic obroty jak drut około 900. Znowu na małą przejażdżkę z hamowaniem na zakrętach, przyspieszaniem na prostej, kilka kilometrów, mały postój przed garażem i tak jakby nie było sprawy. Nie wiem co jest grane. Być może dzisiejsza pogoda? Cały dzień pada i kałuże po progi. Może wilgoć? Oby się nie powtórzyło. :( 
Z ostatniej chwili.
Nadzieja zgasła z porannym wyjazdem. Zaświecił się check. Zobaczymy co teraz powie komputer? :thumbsdown:

 

Okazało się, że sonda lambda przed kat. W środę mają ja przemierzyć i prawdopodobnie wymiana. Trochę grosza ubędzie. To nie wszystko. Czas na wymianę oleju, filtra, filtra p/pyłkowego, klima coś nie daje zimna, tuleja (silentblock) tylna  wahacza lewego przedniego, paski napędowe i tuleja. Co jeszcze wyskoczy? :(  :mad:  :bezradny:


   Po dobrym pomierzeniu i konsultacjach  wypadło na sondę za katalizatorem. Dla mnie to lepiej bo dwa razy tańsza od tej przed kat. Niby tak mało ważna, niby mierzy jakość spalania a jednak miała duży wpływ na pracę silnika (spadek obrotów i nagłe samoczynne zwiększanie).

 Na razie wszystko gra.  :thumbsup:

Edytowane przez janio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Dzień doberek 

Własnie wyskoczył mi błąd:

P0132: obwód czujnika tlenu wysokie npnapiecie, Bank 1 czujnika 1(0)

Samochód to Nissan sentra 2003 benzyna/gaz zgodnie z informacją na tym form to jest padnięta sonda nr.1  https://www.autocodes.com/p0132_2003_nissan_sentra.html czy dobrze myślę ?

Jeśli tak to jaka kupić ?

Proszę o odpowiedz 


Znalazłem coś takiego http://www.e-denso.pl/denso-dox2014-sonda-lambda-denso-dedykowana-do-nissan-p-3119.html co myślicie ?


Halllo Halllo


sonda kupiona wymieniona i błąd znikną. Al przepłaciłem 300 zł dałem w sklepie. Natomiast na https://pl.aliexpress.com/item/22690-8U300-Oxygen-Sensor-Lambda-Sensor-For-2003-NISSAN-SENTRA-234-4814/32688877429.html 

za 80 zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...