Gość Tofu Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 mi generalnie chodziło tylko oto że diesel nie jest już taki super oszczędny i opłacalny bo cenowo wychodzi drożej niż lpg ,,i tyle wiec główny argument że mało pali upada ,,, Volva znam bo osobiście poluje na v40 ew V70 z turbawką ale w PB no a jak w jakimś wątku koledzy dieslowi zaczynają się zbroić na zimę to mnie przeraża czyszczenie ukła wtryskowego płyny filtr paliwa (wiem czemu normalne ) super dodatki do paliwa ,,, najlepsza bateria itd,,,,, o baterii sam pomyślę bo nie zmieniłem baterii w aucie tylko baterię przekładam do 3 auta ,, myślę że już wystarczy OT a kolega niech sie pochwali i wklei jakieś fotki z ustawień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 ooo widzę że posty powróciły ,,, z ciekawości czekam na foto z instalki i ew osc ciekawi mnie jakie masz czasy i czy sie nie kręcisz koło pętli i pomiary afr i egt ,,były by fajne ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 na trasie przyspieszenie z Zetką i od 80 km/h do 220 km/h szły prawie łeb w łeb. Z malutką przewaga na korzyść Zetki. z tym się zgodzę łapałem się z taka betą zetką i ze startu dostała ze 3 długości ale tam siedziały 4 osoby więc przyspieszenia są podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Obiecane zdjęcia: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 jakie masz reduktory bo wygląda to jakby było na jednym ,, i filtr rozdzielka ,,,? boków nie widać ważna by była kompensacja między blokami a jeszcze nie widać jak te wtryski idą ,,, wysłałem pw z fotką adapterka jak dajesz same trójniki to wchodzisz z jednej strony jednym reduktorem z drugiej strony drugim a z tyłu kompensujesz wężem o tej samej średnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 (edytowane) Wtryski idą tak jak powinny Nie widać ich bo wchodzą prawie w kolektor żeby nie było 30cm szlauchów Jeden reduktor i dwa wejścia w filtr? To by była dopiero rzeźba (chociaż w sumie na zdjęciu nie widać że filtr ma 2 wejścia ) Reduktory to 2 x Tomasetto AT07 SUPER. Filtr jest taki gdyż się sprawdza. Nie robi wąskiego gardła. Wolę go 2x częściej zmieniać (co 5kkm) zamiast mieć 2 puchy pod maską Edytowane 26 Września 2012 przez Tomek.85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 a faktycznie moze mieć 2 wejścia i 2 wyjścia może to i nie głupi pomysł bo ciśnienie się wyrównuje w filtrze tylko nie bardzo jest miejsce na to i idzie na 2 strony ja bym wolał dać 2 czaje FL03 i zrobić kompensacje ,,, tak powinno być nagraj osc zobaczymy jak się reduktorki zachowują a rozumiem że masz 2 Romany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 No Instalacja już u mnie siedzi tylko że udało sie dużo gratów schować, tak że osłona na silniku została. Do butli wchodzi 56 litrów gazu, samochód nie szarpie, nie śmierdzi gazem, jeździ do przodu, do tyłu, hamuje i nawet dalej potrafi skręcać ! Co do utraty mocy nie mogę tego sprecyzować bo nie czuć jej. Robiłem start od 0 do 100 km/h ale mierzony stoperem wiec wyszło bardzo niedokładnie ale było koło 6,5 sek. Mam automat to jest problem z ruszeniem ale mam już sposób że aż głowa boli od przeciążenia hehe. Spalanie gazu wyszło 18 litrów na 100 km przy nie oszczędzaniu auta (ścigałem się z mercedesem, cały czas prób 0-100, ciągle miasto itp.) Tak że jest ok czuć że doszło pare KG bo jak przejeżdżam przez progi to czasami zahaczam a wcześniej przejeżdżałem. Za 1000 km mam podjechać na sprawdzenie jak układa sie mapa gazu na kompie i ewentualne poprawki bedą. Teraz tylko trzeba wirusa na kompa szukać żeby ten zapłon opóźnić i parę dobrych km wyciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 czemu opużnić zaplon ? zapon trzeba na lpg wyprzedzić przynajmniej ja mam taką info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 opóźnić gramatyka tak FAKT to że trzeba przyspieszyć ja mam przesunięty aparat zapłonowy ,... foto mile widziane jak i osc ew info co to za instalacja i jakie graty chętnie bym sie wypowiedział by nie było za chwile halo że niedobry gaz zatarł zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 gramatyka tak chyba raczej ortografia.... A właśnie przed chwilą mówili w wiadomościach na Polsacie, że Rosja sobie podniosła cło na gaz i przez dwa miesiące ma zdrożeć o 15%, czyli z ~2,7 do 3,1... No nie pozwolą oszczędzać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Zapłon trzeba wyprzedzić - w zależności od obrotów (ale nie więcej niż 9st). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Grat to na 100% listw hana, Reduktor pojedynczy do 350 km firmy nie zapamiętałem. Porobię zdjęcia jak Zetka wróci bo jest u Blacharza bo otarcie z przodu zrobiłem tydzień temu :( Teraz potrzebna dobra hamownia żeby zobaczyć różnice na gazie i pb. A czy jak przestawimy zapłon to nie bedzie problemu z odpalaniem na pb ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Nie będzie problemu bo zapłon przestawiony będzie tylko na LPG. Jeden reduktor, ciekawe. Nie wiem czy jest taki który da radę w 100% w każdym aspekcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 dokładnie mam nadzieje że nie mały srebrny Magik \3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Zapłon trzeba wyprzedzić - w zależności od obrotów (ale nie więcej niż 9st). Tak z ciekawoiści, te 9st to taka wartość tylko dla Z-ki czy ogólnie? I da się zrobic przestawienie zapłonu tylko dla jednego typu paliwa? Tzn, że jak przełączysz się z LPG na PB to się cofnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 To jest ogólna wartość. Tutaj masz wykres który mówi o ile cofnąć (z instrukcji wariatora Staga). Oczywiście to są orientacyjne wartości, trzeba dostroić pod konkretny silnik. Wariatory dedykowane do instalacji LPG modyfikują tylko LPG a na benzynie nie robią zmian (oczywiście da się też nimi PB modyfikować) - są po prostu "sprzężone" instalacją LPG i "wiedzą" na jakim paliwie pracuje silnik i kiedy zacząć działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 no +10 to wiedziałem że sie dokłada ,,, tylko wartość początkowa jest już grubo umowna bo każdy silnik ma inne starty np SR20 ma 15st Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 A w jaki sposób przestawić tak zapłon ? Trzeba by chyba ecumastera montować, bo nie wierzę że te nowe sterowniki lpg tak potrafią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 (edytowane) Jest do co prawda oddzielny moduł ale ogólnie instalacje LPG to potrafią. Tutaj masz przykład takiego wariatora w wykonaniu AC http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/TAP/PL%20-%20STAG-TAP-01_02_v1-3-3.pdf Edytowane 27 Września 2012 przez Tomek.85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 a ekumaster nie ogarnia zapłonu 350z przynajmniej narazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 a firmy co robią chip tuningi nie będą mieli takiego urządzenia ? do oszukania zapłonu ? bo nie wiadomo gdzie szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 (edytowane) http://moto.onet.pl/...kul.html?node=2 Czyli poprzednie kalkulacje robione w tym temacie przydało by się trochę zmienić przy takiej 40 groszowej podwyżce cen. Edytowane 30 Września 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Nie podrożeje aż tak... I tak już był po 20 gr więcej niż teraz. ,,LPG uzyskiwany jest jako produkt uboczny przy rafinacji ropy naftowej " . Lpg przywożą do nas nie tylko z rosji. W tej chwili lpg jest więcej niż 2 razy tańsze od ropy i benzyny. Więc podwyżka nawet jeśli by była to zrównała by do połowy cenę gazu względem innych paliw. eh... muszę w przyszłym tygodniu wymienić i u siebie filtry od gazu bo już na to pora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 a macie tak u siebie, że np komp pokazuje wam spalanie np: 12 litrów / 100 km a rzeczywiste wychodzi np: 16-17 l ? chodzi o gaz oczywiście. Na kompie teraz mam średnią własnie 12 litrów, kasowałem kompa przy tankowaniu lpg, zrobiłem 250 km i mam 2 diody na gazie (z 5 możliwych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.