Gość c00kie Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam, Drodzy Koledzy jestem użytkownikiem NISSANA t2. Od dluzszego czasu zdzieraja mi sie opony od wewnątrz z przodu i z tyłu. Jaka to moze byc przyczyna? Dodam iż zbierzność byla ustawiany. Planuje kupic nowe gumy, ale chce najpierw coś z tym zrobić! proszę o pomoc! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 geometria !! kont pochylenia sworznia zwrotnicy , musisz z przodu ustawic , a tyl to nie wiem w jaki sposob . moze ktorys z kolegow bedzie wiedzial... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 z przodu tak ale z tyłu fizycznie niemożliwe takie zdzieranie opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 tylny most krzywy, moze byc jak tym autkiem ktos po terenie skakal . teoretycznie , ale ciezko powiedziec co tak naprawde sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Wygięcie mostu w taki banan żeby cieło opony? przecież to by było na oko widoczne (pochylenie kół /---\ ) to niewykonalne, tak krzywy most wysypałby się w momencie zanim te opony zdążyły by to odczuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudyjarecki Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 W moim darło z przodu od wewnątrz. Po ustawieniu geometrii problem zniknął. Po przejechani ponad 20tysi oponki zużywają się równomiernie. Co do tyłu to nie mam pojęcia u mnie było i jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Wygięcie mostu w taki banan żeby cieło opony? przecież to by było na oko widoczne (pochylenie kół /---\ ) to niewykonalne, tak krzywy most wysypałby się w momencie zanim te opony zdążyły by to odczuć masz racje tez tak mysle ale jak kolego wyjasnisz taka sytuacje?? ciezka sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 masz racje tez tak mysle ale jak kolego wyjasnisz taka sytuacje?? ciezka sprawa a długo masz to terrano, bo może poprzedni właściciel też miał problem z przodem i zamienił opony z tyłu na przód a teraz ty się stresujesz że coś nie tak z tyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 a długo masz to terrano, bo może poprzedni właściciel też miał problem z przodem i zamienił opony z tyłu na przód a teraz ty się stresujesz że coś nie tak z tyłem. I to jest najpewniej powód cięcia opon z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 geometria !! kont pochylenia sworznia zwrotnicy , musisz z przodu ustawic , a tyl to nie wiem w jaki sposob . moze ktorys z kolegow bedzie wiedzial... Ten kąt ustawia się podkładkami pod śruby górnego wachacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) w niektórych t2 mogą być już chyba śruby mimośrodowe, jak nie to są podkładki dwa rodzaje elementy 7 i 11 musisz sobie dorobić, albo jechać do warsztatu gdzie ci dorobią na miejscu potrzebne grubości, geometria temat rzeka nikomu w terrano się nie chce robić jak trzeba bo to upierdliwe okrutnie, kiedyś może zrobię jakiegoś manualna do tego aczkolwiek wszystko jest w serwisówkach, nawet diagramy na dobór podkładek. ja mam doświadczenia że gości od geometrii dzielą na się na takich co to mają stary sprzęt z głowicami aktywnymi i się w miarę orientują a robią na czuja, i na takich co maja nowy sprzęt z glowicami pasywnymi i kompem typu hunter czy inne tego typu i nie potrafią nic kompletnie i nic nie wiedzą tylko to co się wyświetla na monitorze. mi na torunskiej nawet nie ustawili jak trzeba ....długa historia gdzieś pisałem. mógłbym nie pisać 90% postów gdyby się poniektórym chciało zajrzeć do serwisówek lub chociaż na nissan4u podkładki dorabia sie tak: http://www.nissan-pi...ent/index.html# Edytowane 31 Sierpnia 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.