Gość raVonline Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 gdzie w Krakowie zamontuje taką instalke i za ile? Czy jakis krakus ma cos takiego zainstalowane w swojej almie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 dzis zagazowalem swoja alme wlasnie taka instalka i kosztowalo mnie to 3350zl. zaklad jest w bialymstoku. i pytanie - almerka 2003 gdzie swoja zakladales?? czytajac wszystkie posty mam mieszane wrazenia co do mojej instalki ale rowniez mam nadzieje ze u mnie bedzie wszystko dobrze!!! pojezdze dluzej to napewno napisza swoje wrazenia. narazie osiagi takie same jak na pb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 To mam zasadnicze pytanka: ile autko miało przejechane w momencie instalacji lpg? ile przejechało na lpg? Jak było eksploatowane? Ja na własnie oczy widziałem poldka, co zrobił 400 tyś na gazie i dalej jeździł ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość docent Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 zagazowany przy 50000 km. Koszt to 3450 PLN. Teraz kolejki bo włosi nie nadążają z produkcją. Dlatego 2 miechy temu jak była recesja wrzucali dreama za 3200. Kultura pracy taka sama jak na benzynie. Podobnie osiągi. Spalanie średnio 10 litrów/100. QG15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almerka2003 Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 ja swija zagazowałem w a,maxie i narazie wszystko ok nie narzekam nie ma praktycznie roznicy w mocy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 juz zrobilem kilka kilosow na gazie i mam metne odczycia. szczegolnie przy wyprzedzaniu da sie odczuc brak mocy , dopiero po przekroczeniu 3500obr/min auto wyraznie przyspiesza. czy to jest normalne czy instalka zle dziala ???? bo na bezynie auto idzie jak burza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 przyspiesz sobie zapłon, powinno być lepiej. Niestety przy tradycyjnej instalce spadek mocy jest wyraźnie wyczuwalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 wlasnie ze mam sekwencje i cos sie takiego dzieje. auto ma 20000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 a jak sie odbywa przełączanie na gaz? cos odczuwasz jakies szarpniecie itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 juz zrobilem kilka kilosow na gazie i mam metne odczycia. szczegolnie przy wyprzedzaniu da sie odczuc brak mocy , dopiero po przekroczeniu 3500obr/min auto wyraznie przyspiesza. czy to jest normalne czy instalka zle dziala ???? bo na bezynie auto idzie jak burza. A ile konkretnie? Czy zawsze tankujesz na tej samej stacji LPG? Jeśli tak, to może pora spróbować zatankować z innego źródła. Powszechnie chwalony jest gaz na stacjach Schella. Niektóre kłopoty wynikają właśnie z bardzo mizernej jakości gazu na stacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 mam nowa instalke i zrobilem na niej 300km moze to za wczesnie wysuwac wnioski ale roznica jest. gdy przelaczam na bezyne nie ma zadnego szarpniecia itp. pierwszy zbiornik tankowalem na shellu bo tez slyszalem ze maja dobry gaz. brak mocy odczuwa sie najbardziej przy wyprzedzaniu jak trzeba szybko przyspieszyc na 4-5 biegu. obroty przekrocza 3500 czuc wyrazne przyspieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 W takim razie zostaje chyba ponowna regulacja. Być może masz zbyt ubogo nastrojoną instalację. Jakie wyszło zużycie gazu na setkę? Jeśli bardzo mało, to wbrew pozorom nie jest powód do radości - szybko będą się wypalać gniazda zaworów, a i przyjemność z jazdy żadna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 jetem juz po kolejnym tankowaniu - wynik ponad 9 literkow na 100km czy to jest dobry wynik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldek72 Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 słuchajcie wczoraj spotkałem goscia który umówiony jest za parę dni na montaż instalacji za 1700 zł. to chyba I generacja, na pewno bez sekwencyjnego wtrysku. jak myslicie będzie to w ogóle działać. (almera 1,5 2001) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 to zalezy na jakim wytrsku jest auto. ale na wszelki wypadek warto byloby zapytac w innym warsztacie bo niektorzy omijaja komputer i co dziwniejsze to dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldek72 Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 cholera jednak strach, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldek72 Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 ale czy ktos może powiedziec że ma taka instalacje i działa to dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Pierwszej generacji to raczej to nie jesrt, bo takich nie wolno w tej chwili montować, więc za pewne mówisz o drugiej generacji (z silnikiem krokowym na wężu). u mnie działa, jednak czuć spadek mocy, ale to wina chyba parownika...mam wrażenie że się kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Mam instalke 2 generacji, pali mi srednio ok 10l przy dosc ostrej jezdzie jak na gaz;) Zadnych problemow oprocz spadku mocy(chociaz jest calkiem niezle) .Jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 jetem juz po kolejnym tankowaniu - wynik ponad 9 literkow na 100km czy to jest dobry wynik?? Właściwie trudno zgadnąć czy to dużo czy mało, bo odpowiedź zależy od tego czy: - jeździsz łagodnie czy z zacięciem sportowym - w mieście czy na trasie - robisz za jednym zamachem większą ilość km, czy po małych kawałeczkach z częstym gaszeniem i odpalaniem silnika Najlepiej wybrać się do zakładu, który montował instalację i niech sprawdzą ustawienia. Przy jeździe na gazie szczególnej wagi nabiera sprawność świec zapłonowych i czystość filtra powietrza, ale najprędzej zadbałeś o ich wymianę przed zagazowaniem(?) Jeśli by jakimś cudem, nie - to przed kolejną regulacją warto to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 ale czy ktos może powiedziec że ma taka instalacje i działa to dobrze? Jeśli niska cena wynika np. z braku emulatora, to prędzej czy później stanie się to odczuwalne (bardziej prędzej niż później), zacznie się niewinnie od zapalającej sie kontrolki check engine, a potem będzie już coraz gorzej....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 czystość filtra powietrza' date=' ale najprędzej zadbałeś o ich wymianę przed zagazowaniem(?) Jeśli by jakimś cudem' date=' nie - to przed kolejną regulacją warto to zrobić.[/quote''] Najlepiej filtr powietrza zmieniać podczas regulacji, bo może się okazać, że po załorzeniu nowego czytswego autko nie pojedzie, dotyczy zwłaszcza instalek z niepełną elektroniką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 ma ktos w almerze sekwencje sequent lub sequent24 BRC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kulawy Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Niestety nie mam BRC, ale Tartarini. Przez 4 dni przejechałem 400km w mieście i poza. Jak policzyłem zużycie gazu to zwątpiłem : Miasto średnio : 11,6 dm, poza 8,5 dm. Samochód słaby, faktycznie jak piszecie ciągnie dopiero od 3,5 tyś. obr. Jutro jadę z reklamacją ! N-an Al-ra 1,5 2003r. b+g, 20 tyś km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Kulawy ile zaplaciles za tą instalke i czemu ja zalozyles? rozumiem ze pochrzaniles gwarancje nissana na auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.