Gość Kulawy Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Cześć ! Oczywiście, że zrezygnowałem z gwarancji. Samochód ma 20tyś. i jak coś miało się w silniku stać to już wcześniej się zepsuło (na szczęście nic). Z osprzętem jest już różnie, ale jakoś będę musiał sobie radzić. Ostatnio buchnęli mi halogeny wraz z kratką pod zderzakiem, ale na gwarancji i tak tego by mi nie zrobili. Może ktoś wie gdzie można tanio kupić i halogeny i kratkę ? Wracając do "gazu" w serwisie powiedzieli, że tak ma być jak napisałem i powinienem jeździć dalej do pierwszego przeglądu po 1,5 tyś. "..najważniejsze, że nic nie mruga..." - dodali. Potem wyregulują. Cena inst. duża (prawie 4 tyś. zł), ale myślę że zwróci się bo dużo jeżdżę (ok. 30 tyś. rocznie). Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Cześć ! Oczywiście, że zrezygnowałem z gwarancji. Samochód ma 20tyś. i jak coś miało się w silniku stać to już wcześniej się zepsuło (na szczęście nic). Z osprzętem jest już różnie, ale jakoś będę musiał sobie radzić. Ostatnio buchnęli mi halogeny wraz z kratką pod zderzakiem, ale na gwarancji i tak tego by mi nie zrobili. Może ktoś wie gdzie można tanio kupić i halogeny i kratkę ? Wracając do "gazu" w serwisie powiedzieli, że tak ma być jak napisałem i powinienem jeździć dalej do pierwszego przeglądu po 1,5 tyś. "..najważniejsze, że nic nie mruga..." - dodali. Potem wyregulują. Cena inst. duża (prawie 4 tyś. zł), ale myślę że zwróci się bo dużo jeżdżę (ok. 30 tyś. rocznie). Pozdrawiam ! moja almerka tez ma 20tys ale wiesz co ja sobie pogadalem z bossem salonu nissana i zgodzil sie na zalozenie instalacji bez utraty gwarancji... pod warunkiem ze bede serwisowal auto tylko w jego serwisie. umowa chyba dla obu stron korzystna!!! nie probowales tak zalatwic sprawy gwarancji??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kulawy Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 W serwisie dowiedziałem się tyle, że o ile nie dojdzie do uszkodzenia silnika (oczywiście w związku z instalacją) to oni będą respektować gwarancję np. na nadwozie i.t.p.. Moim zdaniem to tylko teoria bo i tak zrobią jak chcą. Już kiedyś przechodziłem to z Oplem. Co się nie zepsuło to i tak zawsze była moja wina i gazu - oczywiście na takie stanowisko serwisu nic nie mogłem poradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 Włąśnie jestem na etapie zakupu nowej Almy -- i tu bolączka nie lada, czy oszczędny Diesel 1,5 dci, czy benzyna- z tym, że ta pójdzie od rau do gazu. Właściciel salonu zapewnił mnie, że nie stracę gwarancji, jak tylko usterka będzie poza ukł silnika związanym z gazem (no dajmy na to cały silnik) reszta objęta gwarancją. Warunek - u nich serwis. Oczywiście euroasistance od razu mnie skasuje jak zobaczy instalkę. Co robic ? gazować? czy brac diesla? 50 kkm rocznie - to cena PB mnie zje. A teraz o gazie. - wartość opałowa jest gorsza o ok 10-20 % i tyle wiecej musi palić gazu niż benzyny (niezależnie od generacji), by sonda i komp ECU nie głupiały. - IV gen ma wieksze możliwości regulacji i nie ma zwężki w dolocie, więc w efekcie pali mniej niż II ga, straty mocy mniejsze. - wypalanie zaworów wystepuje gdy uboga mieszanka - jest przedłużone spalanie w komorze i czasem gaz spala się jeszcze w momencie suwu ssania cofając do kolektora ssącego (II gen i tzw. strzały w kolektor) - gniazda zaworów są utwardzane i ich żywotność jest taka sama jak na pb, najnowsze silniki Forda mają utwardzane gniazda stopami ceramicznymi, które pękają pod wpływem wyższej temp. ETEC-a - gazować nie wolno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 Może ta wypowiedź nie będzie tu mile widziana, ale kup Corolle 1.4 D4D (90km). Ja bym do 1.5 dCi podchodzil z lekką ostrożnością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 właśnie sprzedałem Corolke 1,4 VVTI - ale to był szmelc. Mm mieszane uczucia co do tej marki, co by nie robic OT - założe inny wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 Włąśnie jestem na etapie zakupu nowej Almy -- i tu bolączka nie lada, czy oszczędny Diesel 1,5 dci, czy benzyna- z tym, że ta pójdzie od rau do gazu. Właściciel salonu zapewnił mnie, że nie stracę gwarancji, jak tylko usterka będzie poza ukł silnika związanym z gazem (no dajmy na to cały silnik) reszta objęta gwarancją. Warunek - u nich serwis. Oczywiście euroasistance od razu mnie skasuje jak zobaczy instalkę. Co robic ? gazować? czy brac diesla? 50 kkm rocznie - to cena PB mnie zje.A teraz o gazie. - wartość opałowa jest gorsza o ok 10-20 % i tyle wiecej musi palić gazu niż benzyny (niezależnie od generacji), by sonda i komp ECU nie głupiały. - IV gen ma wieksze możliwości regulacji i nie ma zwężki w dolocie, więc w efekcie pali mniej niż II ga, straty mocy mniejsze. - wypalanie zaworów wystepuje gdy uboga mieszanka - jest przedłużone spalanie w komorze i czasem gaz spala się jeszcze w momencie suwu ssania cofając do kolektora ssącego (II gen i tzw. strzały w kolektor) - gniazda zaworów są utwardzane i ich żywotność jest taka sama jak na pb, najnowsze silniki Forda mają utwardzane gniazda stopami ceramicznymi, które pękają pod wpływem wyższej temp. ETEC-a - gazować nie wolno. wedlug mnie powinienes wziac bezyniaczka i gazowac!!! nie wierz w mity dotyczace gazu. instalki IV generacji chodza jak burza a silniki bez problemu pokonuja na gazie 400000km!! za diselka musisz zaplacic okolo 8 kola drozej a przy dzisiejszych cenach oleju napedowego pomysl ile to ci sie bedzie zwracac liczac mniejsze spalanie i kilku groszowa nizsza cene ropy - to sie nie oplaca!!! polecam silniczek 1.8! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Kupiłem tydzień temu Almere N15 1,4. Przymierzam się do gazu ale ... Czy II generację w ogóle da radę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Kupiłem tydzień temu Almere N15 1,4. Przymierzam się do gazu ale ... Czy II generację w ogóle da radę? napewno da rade! radze wczesniej odwiedzic kilka warsztatow celem sprawdzenia cen i instalacji jakie montuja!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Kupiłem tydzień temu Almere N15 1,4. Przymierzam się do gazu ale ... Czy II generację w ogóle da radę? Ja mam taka w mojej N15 1.4 i swietnie sie sprawdza. Nie mialem zadnych problemow i pali mi w miescie 10l/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Też tak myślałem - obawiam się tylko o kolektor dolotowy - na cholere on z plasiku ? Nie macie duszy na ramieniu że go rozdupcy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krawczynski Marcin Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Usuri jesli wiesz co i jak to powiedz mi z jakim przbiegiem była ta CRV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.