thaz Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 17 godzin temu, rademenez napisał: A nie prościej założyć większe opony na te felgi które masz? Maxymalnie wchodzą 225 /75/R16,większych nie włożysz. jeździłem na 235/75 R16 na oryginalnej feldze - daje radę ale przy max skręcie coś tam delikatnie trze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyssooki Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 Czy może ktoś ma na zbyciu te 5 centymetrowe podkładki? Chętnie kupię nawet używane lub w ostateczność schemat? Będę zobowiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SaxMatt Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Witam serdecznie. Mam pytanie zwiazane z podniesieniem budy t30 o 2". Powiedzcie mi czy ma to moze jakis niekorzystny wplyw na przeniesienie napedu na kola poprzez pólosie? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyssooki Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Pewnie wszystkim posypały się przeguby i półośki Czekam na odpowiedz od prawie miesiąca i nic. Temat chyba umarł śmiercią naturalną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 BArtez podniósł i nic się z tym nie działo. Spokojnie możesz działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SaxMatt Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Fajnie gdyby jeszcze ktos wypowiedzial sie w tej kwestii.....Czekamy :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 (edytowane) Jeżdżę już drugi rok na podniesionym i nic się nie dzieje tak że bez obaw panowie,brać się do roboty i podnosić budy.Znajomy myśliwy też podniósł i też jest mega zadowolony.Dodam jeszcze że po podniesieniu zrobiłem już autem 60tys.km Edytowane 28 Czerwca 2018 przez rademenez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieszek Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 19 godzin temu, rademenez napisał: Jeżdżę już drugi rok na podniesionym i nic się nie dzieje tak że bez obaw panowie,brać się do roboty i podnosić budy.Znajomy myśliwy też podniósł i też jest mega zadowolony.Dodam jeszcze że po podniesieniu zrobiłem już autem 60tys.km rademenez dobrze czytać takie rzeczy! Twój X często jeździ poza drogami? podnosiłeś sam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 Podnosiłem sam i dystanse też dorabiałem sam, sporo jeżdżę po dziurach i błotach na ryby dlatego podnosiłem bude do góry żeby zwiększyć prześwit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 (edytowane) Czy komuś to coś przypomina? Powoli działam... Edytowane 13 Lipca 2018 przez TomekX-TRAIL 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haziaj Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Koledzy, poszukuje namiaru na kogos/firmę wykonująca takie dystanse, może ktoś polecić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszorpsk Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Czesc Panowie. Przeczytałem cały temat. Najgorsze jest to, że podawaliscie jak na tacy CADa z wymiarami dystansow, ale linki już wygasły. Będzie ktoś jeszcze przypadkiem w posiadaniu? Nie musi być CAD, wystarczą mi wymiary Jeśli nie to będę musiał rozbierać końcem tygodnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Hmm podniosłem GO w końcu...ale jest mały mankament... tył zbieżność i kąty wszystko idealnie na geometrii, przód hmm... zbieżność zrobiona, ale kąty do d*p... podczas przyspieszania bije kierownica, poradźcie koledzy co zrobić aby to zniwelować... poza tym wysiadam na proste nogi przy 196cm Dzięki za wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszorpsk Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Sprawdź przeguby wewnętrzne, może przesadziłes z podwyzszeniem tak poza tym mógłbyś się wymiarami dystansow podzielic:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Powiem tak, gdyby X był wyposażony w regulację konta pochylenia koła miało by to sens... szkoda kasy wywalać jak będzie opony niszczyło, dziwi mnie fakt że chłopaki podnieśli i wszystko w normie...coś w to nie wierzę...no i przypomniał mi diagnosta, że mi nie podbije przeglądu za to coś bez homologacji Podniosłem, zbieżność lipa, kąty lipa, więc koledzy mięli wszystko wo normie...? Czyżby każda maszyna na geometrii pokazywała inaczej? Obecnie wywaliłem przednie dystanse, półosie i wahacze napięte że szok... ... tył na razie na podkładkach bo zawsze mi przysiada z racji ładunków, zbieżności jest spoko już, nic nie bije, nic się nie dzieje... Kolego, ja kupiłem najtańszą poduszkę za 30zł i z tego było zwymiarowane na papiery milimetrowy, potem na kompa i plazma...najlepszy pomiar według mnie Ps. Koledzy co jeździcie na tym, nie to że mam jakieś duże ale do Waszych liftów, ale przekonałem się na własnej skórze, że nie do końca coś jest dobrze skoro takie hocki klocki wyszły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Ja jeżdżę na podniesionym już drugi rok w dodatku na większych oponach i nic złego się nie dzieje ,opony widać że też równiutko bierze (mam je od nowości) więc nie mam pojęcia co tam się u ciebie porobiło,kolega Bartezm też nie słyszałem żeby narzekał na swój lift. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Bo kolega Bartezm nie ma już nerwów do tego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krix Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Witam, Przymierzam się do zakupu nowych opon AT, obecnie mam 215/60 R 17 Chce nowe opony założyć na R16 i zastanawiam się nad założeniem 225/70 R 16 czy ktoś z was na takich śmiga i jeszcze pytanko o ET czy ktoś z was ma założone alusy z ET 35 felga 7x16 czy w takim zestawie pasuje koło w nadkola bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieszek Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 W dniu 4.09.2018 o 00:42, Krix napisał: Witam, Przymierzam się do zakupu nowych opon AT, obecnie mam 215/60 R 17 Chce nowe opony założyć na R16 i zastanawiam się nad założeniem 225/70 R 16 czy ktoś z was na takich śmiga i jeszcze pytanko o ET czy ktoś z was ma założone alusy z ET 35 felga 7x16 czy w takim zestawie pasuje koło w nadkola bez problemu. Mam założone BFG A/T KO2 215/70/16 i bardzo dobrze mi się na nich jeździ,felga stalowa 16X7 5x114,3 ET+42 bodajże + pierścienie centrujące.tak to wygląda po 2 latach używania non stop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krix Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 Bardzo ciekawie to wygląda. Nie zauważyłeś różnicy w użytkowaniu autka na tych oponach, według kalkulatora średnicy przekracz o ponad 2 % od zaleceń producenta średnicę oryginalnych opon. Myślę że też dokonam zakupu tych samych opon mimo to. Zastanawiam się tylko nad felga stalowa ET 35, oryginał jest ET 45 i nie wiem czy nie spowoduje to ocierania o nadkole. W twoim przypadku różnica jest niewielka 3 mm. Może ktoś próbował z felgami o w/w parametrach w swoim X-traill. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieszek Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 23 minuty temu, Krix napisał: według kalkulatora średnicy przekracza o ponad 2 % od zaleceń producenta średnicę oryginalnych opon. Tak,ale różnicy nie widzę a jest chyba nawet poprawa na plus bo licznik i nawigacja na tych oponach pokazują praktycznie taką samą prędkość.Zmieniłem tylko jeden parametr,choć zastanawiałem się nad 225/70/16 to wolałem nie ryzykować i pewny,że się zmieszczą założyłem 215/70/16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawi220 Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 W dniu 18.09.2012 o 13:20, zeshky napisał: lift 2" zrobisz bez problemu, albo dasz podkładki nad kolumny mc phersona z przodu i z tyłu albo kupisz dedykowany zestaw ironman. Na forum X-trail australia jest bardzo obszerny temat. Osobiście jak auto ma zyskać prześwit i zachować komfort to szedłbym w podkładki. Zmiana sprężyn i amorów powoduje zmianę skoku zawieszenia, co jest dobre w prawdziwych terenówkach, ale zerknijcie na przeguby X-traila... znaczna zmiana ich kąta pracy i będziecie wymieniać co wyjazd w teren. Co do opon, to A/T nie dojedzie daleko w błoto, to jest opona na szutry i piaski ale też świetnie się spisuje w zimie i na deszczu. W błocie się od razu zaklei. Ale z drugiej strony nie widzę w tym aucie opon M/T bo przeniesienie napędu nie wytrzyma. Nad tłumikiem też myślałem bo mnie drażni, i tak sobie myślę nad przelotówką - taką okrągłą w przekroju. Tylko trochę będzie zabawy z mocowaniem. PS. Jeszcze jedna bardzo ważna rzeczy, którą zauważyłem jak zostawiłem swojego X-a na nierównym terenie. Buda strasznie pracuje i się wygina na wykrzyżach, tak że klapy nie szło zamknąć, więc rozpórka na przód to mus - to zawieszenie ma pracować a nie buda. Ja bym zrobił tak: - rozpórka na przód - ~150zł - podkłądki nad kolumny - ~500zł - opony A/T - geolandar AT/Wrangler ATR/Kumho KL-78 w rozmiarze 215/75 - więcej nie ma sensu, szkoda przegubów i sprzegła. ~1800zł - osłona silnika z blachy - ~600zł Witam ! Z racji tego iż jestem zielony w tym temacie, chciałbym zaczerpnąć informacji odnoście podkładek pod kolumny.... Co to właściwie jest i czy jest na to jakaś inna nazwa żeby zamówić takie cuś ? Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Ja powiem tyle...na tył...OK, ale na przód w moim przypadku nie zdało to egzaminu...to nie terenówka która ma regulację kąta pochylenia koła...u mnie zrobiła się tatra...po zbieżnościach itd zero poprawy...tył zostawiłem na lifcie i jest ok, co do kupna...na allegro są jakieś podkładki dostępne ale cena kosmos...zrobisz jak będziesz uwazał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Jak by ktoś potrzebował mam na sprzedaż nakładki podwyższające o 4,5 cm.Nakładki używane przeze mnie w poprzednim aucie,stan bdb,łatwy montaż,jak coś to pisać na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGI Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 (edytowane) Z chęcią przygarnę takie dystanse, lub wycięte blachy. Kontakt 690304043 Edytowane 21 Grudnia 2019 przez ROGI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.