marcin211986 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 No i problemów ciąg dalszy, dzisiaj rano miałem braki w prądzie, przy próbie odpalenia wyzerować się licznik, taki słaby alu, ale po naładowaniu zaczął migac check sprawdziłem na zworke ale wyszło 55. Jednak check się nie poddaje i miga sobie dalej. Bierze mnie na wytrwalosc chyba, nie mam pojęcia co się mogło stać, jedzie normalnie, zero dziwnych zachowań. P11 1,6 ga16de Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walecboard Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Ciężko powiedzieć o co chodzi, spróbuj zresetować zegary, ewentualnie odłącz aku na noc żeby komp się zresetował, jak nie pomoże to będziemy myśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin211986 Opublikowano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 dopiero po 22 będę miał możliwość odłączenia aku, ale zauważyłem ze przestał działać wskaźnik poziomu paliwa. Tzn "utknął" na poziomie pierwszej kreski, i ani w dól (nawet mi sie podoba ze nie opada;)), ani w gore. Przy resecie zegarów działa pięknie, podnosi sie i opada, na wyświetlaczach pojawiaja sie napisy err0000 i jakiś napis z cyframi 2.0, ktoś sie orientuje o co chodzi? odłączenie aku nic nie dało, check nadal mruga, bez innych oznak jakichkolwiek błędów, tylko ten wskaźnik paliwa... wie ktoś co mogło sie stac? Bo mi już brakuje pomysłów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walecboard Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Poszukaj na forum tematów o zegarach to znajdziesz manual z opisem procedury resetu i sprawdzenia błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin211986 Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 zrobiłem reset i nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 (edytowane) Widzę że koledzy nie czytają instrukcji obsługi Migająca kontrolka to błąd NATS lub woda w filtrze paliwa dla diesla P!! nie ma kontrolki NATS jak P11,144 i check robi za nią w razie bólu Odseparuj klucz od innych przekręć na on i zostaw na 5 sek Przekręć na lock i poczekaj 5 sek odpal samochód lampka powinna zgasnąć (lub nie a to już gorzej, ale o ty później, na razie nie będę cię stresować ) Edytowane 22 Września 2012 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin211986 Opublikowano 22 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 heh dzięki, migotka zniknęla, pozostał tylko ten wredny wskaźnik paliwa, ciągle trochę poniżej 1/4 zawisl i nie ma zamiaru sie stamtąd ruszyć. W trakcie testu zegarów podnosi sie i opada, a przy normalnym działaniu ani drgnię, obstawiam ze coś nie tak w zbiorniku jest, bo jadąc na PB samochód zachowuje sie tak jakby paliwa nie dostawal, tylko ze dzieje sie tak tylko i wyłącznie przy szybszym wejściu w zakret lub też przy ostrych zakrętach, ale zawsze gdy kręcę w lewo, i ma opory przy odpalaniu jak stoi przechylony na prawo, Na lpg jest podobnie, tylko ze na postoju gdy samochód jest przechylony na lewo. Gaz to napewno parownik już na kolanach blaga o wymianę, ale dlaczego tak dziwnie chodzi na benzynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 chyba niezbyt długo masz swego dupowoza a do tego nie czytasz forum Numer z "komornikien" to stary numer primer. Trzeba sprawdzić wtyczkę od zegarów a najlepiej to przelutować tzw zimne luty w zegarach .Nissan żałował cyny. Kontakt spray pomoże na jakiś czas PS jak pomogłem to daj punkt 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin211986 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Mam go blisko rok, ale powoli dostaje szału z nim... Było wszystko ładnie, pięknie do czasu... posypało się zawieszenie, zrobiłem, potem... cała lawina usterek, problemów... W każdym razie wielkie dzięki za pomoc:) A ktoś orientuje się dlaczego w przechyle nie chce on jechać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Jakim przechyle Co ty na dwóch kółkach jeździsz z rampy Może pompa coś niedomaga albo smok nie sięga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin211986 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 nie, nie próbowałem na dwóch kołach jeszcze:-) chodziło o to ze na lukach jak przechyli sie na prawa stronę to kaput. Już nie mam sil na ten samochód, poszlo w niego tyle, ze bym kupił jeszcze dwa inne... Ok, jutro zajrzę do tego zbiornika co sie dzieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.