Guest vqsoft1 Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 jaki polecicie? teraz mialem jakis z Norauto taki nasaczany i byl ok, ale nie moge go dostac ponownie. Ogladalem filtrona i byly one takie normalne papierowe suche . Jakie wy uzywacie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pron! Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 Normalne papierowe, suche. Tanie i dzięki temu można częściej zmieniać A moze za sportową wkąłdką bym się rozglądnął... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 Normalne papierowe, suche.Tanie i dzięki temu można częściej zmieniać A moze za sportową wkąłdką bym się rozglądnął... myslelem o tym ale ktos mi tu na forum mowil ze strasznie to to zabrudza przepustnice i przeplywke. nie wiem jaka jest prawda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 W mojej almerce jeszcze jest oryginalny papierowy filtr. Jednak już niedługo jego miejsce zajmie stożek. :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 W mojej almerce jeszcze jest oryginalny papierowy filtr. Jednak już niedługo jego miejsce zajmie stożek. :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 W mojej almerce jeszcze jest oryginalny papierowy filtr. Jednak już niedługo jego miejsce zajmie stożek. :wink: tez wlasnie sie zastanawiam nad tym.tylko trzeba by bylo dobrac jakies odpowiednie srednice i dlugosci dolotu od przeplwyki do filtra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 tez wlasnie sie zastanawiam nad tym.tylko trzeba by bylo dobrac jakies odpowiednie srednice i dlugosci dolotu od przeplwyki do filtra. To fakt. Ale słyszałem, że mowinien pasić każdy, bez różnicy jakiej wielkości. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 tez wlasnie sie zastanawiam nad tym.tylko trzeba by bylo dobrac jakies odpowiednie srednice i dlugosci dolotu od przeplwyki do filtra. To fakt. Ale słyszałem, że mowinien pasić każdy, bez różnicy jakiej wielkości. hm pasic bedzie ale czy silnik wkrecac sie bedzie dobrze to zalezy. z paly raczej tego zrobic nie mozna. moze okazac sie tak ze na stozku jezdzi gorzej niz na seri a taki zabieg raczej jest nieporzadany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elcoruso Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Zakladaj stożek!!! I o nic sie nie martw, jak już zalożysz to zobaczysz, ze bylo warto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzys2 Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 To zapodaj jakies zdjecie spod maski tego filtra i dokladnie jaki typ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 To zapodaj jakies zdjecie spod maski tego filtra i dokladnie jaki typ. To jest cały wątek filtrów stożkowych. Są też zdjęcia. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...sc&start=60 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MODEST Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Ja polecam wkładkę firmy K&N. Wystarczy tylko wyrzucić starą a na jej miejsce włożyć wkładkę sportową K&N. :wink: Jeżeli chodzi o obsługę, to co 15 tys. umyć i nasączyć ponownie specjalnym olejem. Nara Modest :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 poza dokladka K&N polecam wyjęcie tłumika szmeru (znajduje sie przed puszka filtra-ksztaltem zblizony do trabki hehe). silnik o wiele lepiej sie wkreca na obroty powyzej 3 tys. Polecam. A jezeli macie wiecej kabony to stozek-mozna wkladac bez strachu 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MODEST Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 Pytanie do GIO :!: Czy mógłbyś bliżej opisać sposób w jaki można wyjąć tłumik szmerów :oops: Nara Modest :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavoolon Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 najlepiej to byloby od razu wywalic ta czarna skrzynke w zderzaku bo z dolu tlumik jest z nia polaczony ale mozna tez odkrecic puszke filtra, podniesc do gory i go zwyczajnie wysunac. trzeba tez przeniesc czujnik powietrza blizej filtra na ten kawalek rury co wychodzi z obudowy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 nie ma problemu otwieramy czarną puszkę filta powietrza.nastepnie wyjmujemy wklad.po wyjeciu wkladu na dnie puszki powinienes zobaczyc sruby ktoore mocuja puszke do karaserii.po prostu je wykrec i odegnij puszke ku goorze.tlumik szmeru powinien dac sie bez problemu wysunac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kmich76 Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Swoją drogą to koszt filtra w ASO to 99 zl. Po prostu rozbój. Jak podają ceny w TVN turbo, to czasami mam wrażenie że części do nissana plasują się tak na pólce BMW i Merca. Toyota na pewno tańsza, podobne tylko francuzy... :shock: :x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Sprawa jak zawsze zależy od budżetu jezeli macie kasę to kupcie sobie zestaw dedykowany K&N 57i (filtr z dolotem i osłoną termiczną stożka)- będzie po sprawie lub CDA firmy BMC. Albo dopasujcie sobie uniwersalny (powierzchnia boczna stożka powinna mieć zbliżoną powierzchnię do powierzchni filtra znajdującego się w seryjnej obudowie) i zrobić resztę chociażby w El-tecu. Choć pomysł z wkładka sportowa K&N tez zly nie jest, lecz lepiej się nadaje do diesela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Sprawa jak zawsze zależy od budżetu jezeli macie kasę to kupcie sobie zestaw dedykowany K&N 57i (filtr z dolotem i osłoną termiczną stożka)- będzie po sprawie lub CDA firmy BMC. Albo dopasujcie sobie uniwersalny (powierzchnia boczna stożka powinna mieć zbliżoną powierzchnię do powierzchni filtra znajdującego się w seryjnej obudowie) i zrobić resztę chociażby w El-tecu. Choć pomysł z wkładka sportowa K&N tez zly nie jest, lecz lepiej się nadaje do diesela heh taki zestawik do n16tki ten k57i kosztuje ok 200e . wkaldeczka kosztuje ok 191 pln. teraz pytanie mam takie gdzie najtaniej kupie to w warszawie? lub moze ktos powie jaki filtr (jakich rozmiarow (chodzi o stozek) powinieniem zalozyc do n16tki ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 :shock: to troche tanio jak na i57 ja takie zestawy widzialem po 420-450 zl. to moze ty mi powiesz gdzie go kupic za taka kase a tak w ogoole sa dwa 57i kity. 1-szej i 2-giej generacji. 1-gen bez oslony termicznej stozka, a 2-gen z oslona i troszeczke zmieniona rura dolotu. oficjalnym przedstawicielm K&N na Polske jest najprawdopodobniej intercars i tam bym radził tego szukać.Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 nie wiem czy w twojej okolicy jest. ale w poblizu ciebie przy skrzyzowaniu goorczewskiej i lazurowej za budynkiem PZMotu jest filia intercarsu. wiec jak ci zalezy to sie tam udaj lub zadzwon. jesli chodzi o rozmiar stozka to musi on byc roowny mniej wiecej co do pola powierzchi zwyklego filtru w ramce - seryjnego. Policz sobie pole powierzchni i po sprawie. albo po prostu przyloz (owin) filtr standardowy wokol stozka jezeli zamknie sie obwood to filtr ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elcoruso Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Kit K&N do N16 1.8 kosztuje u nas ok. 650 zl - pytalem juz, ja sówj kit zrobilem za 300 zl, tylko ze nie mam K&N. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Poli Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 W mojej almerce jeszcze jest oryginalny papierowy filtr. Jednak już niedługo jego miejsce zajmie stożek. :wink: tez wlasnie sie zastanawiam nad tym.tylko trzeba by bylo dobrac jakies odpowiednie srednice i dlugosci dolotu od przeplwyki do filtra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 w sumie ja bym tez raczej nie kupowal kitu. stozek to bym K&N kupil uniwersalny i zrobil dolot w mg motorsport, grabowskiego lub el-tecu ze wskazaniem na tych pierwszych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 :shock: to troche tanio jak na i57 ja takie zestawy widzialem po 420-450 zl. to moze ty mi powiesz gdzie go kupic za taka kase a tak w ogoole sa dwa 57i kity. 1-szej i 2-giej generacji. 1-gen bez oslony termicznej stozka, a 2-gen z oslona i troszeczke zmieniona rura dolotu. oficjalnym przedstawicielm K&N na Polske jest najprawdopodobniej intercars i tam bym radził tego szukać.Pozdro hm nie weim czy zauwazyles sle ja tam napiselem 200e czyli 200 EURO. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.