Gość vqsoft1 Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 w sumie ja bym tez raczej nie kupowal kitu. stozek to bym K&N kupil uniwersalny i zrobil dolot w mg motorsport, grabowskiego lub el-tecu ze wskazaniem na tych pierwszych sama rure i przejsciowke od przeplywki do stozka moge zrobic sobie z kwasiaka to nie jest problem. To samo z izolacja stozka. probelem jest taki ze nie wiem zabardzo jakiej dlugosci to zrobic i czy stozek wypuscici prosto od przeplywki czy skierowac go pod katem w dol. Druga sprawa to obawa przed pogorszeniem dolu w moim i tak slabym silniku. Czy stozek nie utnie mi dolu? wolal bym go wzmocnic bo jest slaby w 16v. trzecia sprawa to boje sie o przeplywke bo slyszalem ze jednak te stozki tak idealnie nie filtruja czwarta sprawa to wkladka K&N kosztuje 191 pln i z tego co slyszalem poprawi mi dol. Cena niby nie duza ale jak ze skutecznoscia filtrowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 nie wiem czy w twojej okolicy jest. ale w poblizu ciebie przy skrzyzowaniu goorczewskiej i lazurowej za budynkiem PZMotu jest filia intercarsu. wiec jak ci zalezy to sie tam udaj lub zadzwon. jesli chodzi o rozmiar stozka to musi on byc roowny mniej wiecej co do pola powierzchi zwyklego filtru w ramce - seryjnego. Policz sobie pole powierzchni i po sprawie. albo po prostu przyloz (owin) filtr standardowy wokol stozka jezeli zamknie sie obwood to filtr ok dzwonilem juz tam o wkaldce do n16yki nie slyszeli ) a o K57i nie pytalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 co to za kraj ze ludzie w ogoole zadko kiedy sie znaja na swojej robocie. co za glaby. po prostu nie chce im sie sprawdzac i zamawiac. zapraszam w takim razie do wyszukiwarki http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx wystarczy wybrac marke model rocznik i pojemnosc silnika. potem zapisz numer czesci i atakuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 co to za kraj ze ludzie w ogoole zadko kiedy sie znaja na swojej robocie. co za glaby. po prostu nie chce im sie sprawdzac i zamawiac. zapraszam w takim razie do wyszukiwarki http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx wystarczy wybrac marke model rocznik i pojemnosc silnika. potem zapisz numer czesci i atakuj dzwonilem do innego dystrybutora intercars wkladka 190 kit k57i ok 500 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 co to za kraj ze ludzie w ogoole zadko kiedy sie znaja na swojej robocie. co za glaby. po prostu nie chce im sie sprawdzac i zamawiac. zapraszam w takim razie do wyszukiwarki http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx wystarczy wybrac marke model rocznik i pojemnosc silnika. potem zapisz numer czesci i atakuj dzwonilem do innego dystrybutora intercars wkladka 190 kit k57i ok 500 pln. Czyli jednak wkładke można kupić. Kurde ten kit to troszkę za drogi. :cry: Ale płaci się raz do końca życia. Potem tylko samo mysie co jakiś czas wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 co to za kraj ze ludzie w ogoole zadko kiedy sie znaja na swojej robocie. co za glaby. po prostu nie chce im sie sprawdzac i zamawiac. zapraszam w takim razie do wyszukiwarki http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx wystarczy wybrac marke model rocznik i pojemnosc silnika. potem zapisz numer czesci i atakuj dzwonilem do innego dystrybutora intercars wkladka 190 kit k57i ok 500 pln. Czyli jednak wkładke można kupić. Kurde ten kit to troszkę za drogi. :cry: Ale płaci się raz do końca życia. Potem tylko samo mysie co jakiś czas wystarczy. hm no bo jak przegapisz okresy smarowania filtra to silniczek do remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 do remontu to za duzo powiedziane jak go w pore nie wyczyscisz to na poczatku po prostu w wyniku zabrudzenia filtra a tym samym jego przytkania spadnie ci elastycznosc i osiagi, moze zaczac wiecej palic...naprawde musialbys sie sporo postarac zeby zniszczyc silnik w ten sposoob. obsluga stozka nie jest taka straszna. dobierajac dlugosc dolotu trzeba brac pod uwage gdzie bedzie chcialo sie uzyskac lepszy przebieg krzywej. dluzszy dolot - zysk na wysokich obr. krootki - zysk na niskich. doboor tego elementu tak naprawde zalezy od preferencji kierowcy. albo mocnejszy dool albo jazda do red z**e :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Do remontu to chyba za wcześniej. To tak jakby nie wymienić na czas papierowej wkładki. Na początek tylgo gorsze przyspieszenia i może większe spalanie. Co do długości dolotu to nigdy nad tym się nie zastanawiałem. Osobiście wolałbym krótki, bo jakoś Almerka za wolno zbiera się z niższych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 z tym tez nie mozna przesadzac bo stracisz goore. w sumie im krootszy tym lepszy ale wtedy gdy masz turbo trzeba te sprawe wywarzyc i nie przegiac ani w 1 ani 2 strone przy N/A.jezeli spokojnie jezdzisz po miescie 2500-3000obr to dluzszy a jezeli wyzej to analogicznie odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość docent Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 wrzuciłem stożek do N16. Rakieta może to nie jest ale lepiej się zbiera z dołu. No i ten dźwięk. Nie jest uciążliwy jak przy modyfikacji wydechu. Ale jak wkręcisz na 4500 to ryczy cudnie. Więcej przez to jeżdzę i sprzedałem radio. koszt modyfikacji to 251 zł z detergentem i olejkiem do konserwacji. Robiony u walesiaka w Olsztynie. Filtr Aoma, rurki fi77. Umieszczony obok akumulatora. Warto było. Pozdrawiam. doc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 No dzwięk jest niesamowity nie??? Szkoda, ze ja już do niego przywykłem, ale i tak jak sobie czasami "ryknę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 wrzuciłem stożek do N16. Rakieta może to nie jest ale lepiej się zbiera z dołu. No i ten dźwięk. Nie jest uciążliwy jak przy modyfikacji wydechu. Ale jak wkręcisz na 4500 to ryczy cudnie. Więcej przez to jeżdzę i sprzedałem radio. koszt modyfikacji to 251 zł z detergentem i olejkiem do konserwacji. Robiony u walesiaka w Olsztynie. Filtr Aoma, rurki fi77. Umieszczony obok akumulatora. Warto było. Pozdrawiam. doc Musimy się kiedyś spotkać bo chęcią zobaczę jak to zrobiłeś u siebie. Ja wciąż nike mogę znaleźć chwili wolnego czasu aby zajrzeć pod maskę i cokolwiek pokombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.