hot_rider Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 już o tym pisałem, że wszystkie Z są produkowane w Japan w 1 fabryce, to co dla nas zwykłych zjadaczy chleba rozumiane jest jako oszczesność (przysłowiowe spawy) w skali globalnej produkcji oszczednością nie jest.. to sa konkretne koszty w przygotowaniu 2 różnych nadwozi. auto w USA jest tańsze, bo są mniejsze podatki a przede wszystkim policzcie ile jest km od USA--->Japan a Europa---->Japan, to wszystko składa się na cenę końcową. obie zetki w topowych odmianach to ten sam dobry samochód sportowy, więc już nie dzielmy włos na czworo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 (edytowane) dodam jeszcze iż różnica w cenie może być spowodowana ilością zamawianych samochodów na usa (+mniejszce podatki, droga morska itp, jak piszecie wyżej) Edytowane 13 Grudnia 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 (edytowane) no to nie możliwe jest że będa miały inne spawy, plastiki itp. chyba że tego dnia "robot spawalniczy" wypił za dużo oleju i mu sie w głowie zakręciło i słabego spawa dał i była to akurat karoseria na rynek usa Nie martwcie się spawami. W Polsce mamy podobne ograniczenia prędkości co w stanach. Chociaż dziur wiecej Hamulce na autostrady bez ogranczeń też nam niepotrzebne, stykną te amerykańskie. Z tym, że są robione w tej samej fabryce to nie ma znaczenia. Porsche Cayanne jest produkowany w Niemczech w Lipsku na różne rynki. Tylko te co jadą na stany mają użyte znacznie tansze materiały. Wystaczy wsiąść na kilka sekund do jednego i drugiego, żeby się przekonać jaka różnica. Te Subaru co mają mniej spawów na runek USA są produkowane raczej w Japoni. Tak wynika z Wikipedii. Chyba, że coś źle doczytałem Edytowane 13 Grudnia 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Te Subaru co mają mniej spawów są produkowane raczej w Japoni skąd te inf.?? czytałem właśnie i nic nie ma o różnicach konstrukcyjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 (edytowane) skąd te inf.?? czytałem właśnie i nic nie ma o różnicach konstrukcyjnych Mam sąsiada co miał dwa Subaru STI. Między innymi od niego wiem. Mowił mi kiedyś, że jest mniej spawów ale wzmocnili konstrukcję dając mocniejszą belkę z przodu. Chyba wiedział co mówi. Kupę lat startował w róźnych wyścigach i kombinawał dużo z autami. Na STI nie brakowało reklam sponsorów Kiedyś, chyba prawie z 20 lat temu miał wypasione 911 Turbo z ostatnim silnikiem chłodzonym powietrzem. Trochę zszedłem z tematu http://www.forum.sub...04-kilka-pytan/ - tutaj możesz poczytać o wersji z USA Edytowane 13 Grudnia 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 poczytałem i nadal nic nie widze, ale jest to samo co u nas, dużo domysłów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 (edytowane) poczytałem i nadal nic nie widze, ale jest to samo co u nas, dużo domysłów Forestery też tak mają. Wpisz w Google "subaru mniej spawow usa" i znajdziesz więcej info. Na 100% w TVN Turbo jeszcze o tym było. Jednak to forum jest o innej marce aut więc skupcie się na tym jak wasze Zetki są pospawane Podobno wersje EU miały inne baki i trochę większę. Dlatego nie ma na naszych stacjach problemu z tankowaniem. http://my350z.com/forum/2003-2009-nissan-350z/66007-european-350z-vs-us-350z.html - tutaj wyczytałem jeszcze o alarmie, układzie kierowniczym i jeszcze innych. Edytowane 13 Grudnia 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 (edytowane) ten link to również forum więc mogą to być spekulacje, spory i mity no jak również i fakty. Ja mam usa a wlałem chyba 72 litry benz najwięcej tak coś pamiętam (było troszke na rezerwie) Edytowane 13 Grudnia 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 (edytowane) ten link to również forum więc mogą to być spekulacje, spory i mity no jak również i fakty. Ja mam usa a wlałem chyba 72 litry benz najwięcej tak coś pamiętam (było troszke na rezerwie) US ma 20,02 galona czyli 75,6 litra. EU ma 80 l z malutkim haczykiem. Było na forum, niektórzy co mają wersje US mają problem z tankowaniem. W EU nikt sie na to nie skarżył. To powinna być jakaś różnica. Nie sugeruj się tym ile na stacji wlazło. Ja do skutera wodnego na Shellu wlałem 86 litrów gdzie bak ma 78. Powiedziałem, że za dużo nabiło, oddali mi część pieniędzy i to bez żadnej gatki. Więc doskonale wiedzą, że oszukują. No i to nie była jakaś mała stacja na uboczu. Edytowane 13 Grudnia 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zainteresowałem się bardziej tematem i ludzie zajmujący się samochodami ze stanów powiedzieli, że każde samochody się różnią z EU niż ich odpowiednik na Stany. W wielu przypadkach fabryki są nawet te same. Różnic jest wiele. Bardzo często to sprawa spawów, hamulców czy wyposażenia. Oczywiście zawieszenie również bo nie potrzebują takiego jak my. Wątpię więc, żeby 350Z byłą wyjątkiem... Bez sensu tutaj pojawia się sprawa walki, że mój nie itp. Mieliśmy wypisać różnice, o których wiemy a nie walczyć, że ja mam lepszy samochód albo taki sam jak Ty... Jeszcze wracając do tematów Subaru to mój brat od zawsze ma Imprezy i się nimi interesuje i potwierdził, że są różnice w zawieszeniu, wyposażeniu i w spawach. Bankowo. A człowiek siedzi całe życie w tym... Filon ma racje w tym co mówi i widać, że się zna na rzeczy więc po co ciągnąć tema? Po prostu kwestia uparcia jest tutaj. Ja już odpuszczam ten temat bo to dalej nie ma sensu. Założenie było inne niż walka i jakieś ironiczne teksty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Po co ciągnąć temat? Na świecie jest dużo bajkopisarzy. W świecie internetu każdy może coś napisać na forum, ktoś to czyta i później powtarza brednie (nieświadomie i bez zamiaru wprowadzania innych w błąd). Sprawę mamy prostą, na spotach spotykają się USA i EU, co za problem porównać? I nie chodzi o to kto ma lepszy kto ma gorszy, chodzi o to żeby mieć pewność jak jest. Przykładem niech będzie sytuacja, która spotkała mnie przy poszukiwaniu tulei wahacza. Sklepy z częściami oraz ASO twierdziły, że są inne w USA i w EU i nie ma bata, nie pasują. Napisałem do polskiej firmy która dorabia elementy zawieszenia. Pan z obsługi klienta odpowiedział coś w rodzaju "Panie, ja nie wiem co Panu naopowiadali za głupot, ale my przy projektowaniu części sprawdzamy wszystkie wymiary.Tuleje pasują do USA i EU. Są identyczne, kupuj pan i montuj". No i kupiłem, zamontowałem i pasowało jak ulał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 .Tuleje pasują do USA i EU całe zawieszenie jest identyczne, wiec na przyszłość nawet nie zastanawiaj sie nad jedną czescią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 (edytowane) całe zawieszenie jest identyczne, wiec na przyszłość nawet nie zastanawiaj sie nad jedną czescią Nie wiem czy tak do końca zawieszenia są identyczne. Wczoraj czytałem o różnicach na necie i wiele razy znalazłem o amortyzatorach. To raczej też element zawieszenia. Na stany są podobno delikatnie miększe, czyli po amerykańsku Zerknąłem na allegro aby porównać kilka aukcji. Róznią się symbolem, kolorem plakietki i lterką (jedne mają T inne S). Reszta w wyglądzie jest identyczna i miejsce produkcji też. Z resztą sami zobaczcie: http://allegro.pl/am...2831307525.html http://allegro.pl/am...2871115137.html Można by sprawdzić numery oryginałów na te dwa rynki. Edytowane 14 Grudnia 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 amory sa inne było już o tym ...EU sa twardsze ale to nie zmienia faktu że zawieszenie konstrukcyjnie jest to samo tylko różni się zestrojeniem amorów , które konstrukcyjnie tez sa takie same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 amory sa inne było już o tym ...EU sa twardsze ale to nie zmienia faktu że zawieszenie konstrukcyjnie jest to samo tylko różni się zestrojeniem amorów , które konstrukcyjnie tez sa takie same Konstrukcyjnie może i tak. To bardzo dobrze, bo w końcu zaczną się sypać te zawiechy. Nie bedzię problemu z częsciami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 ja mam europe i fabrycznie były spręzyny HR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Prosze cie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Co za różnica jakie było fabrycznie skoro zapewne niewiwlu z was ma jeszcze amory które były od początku w aucie. Ja kupiłem gwint z regulacją twardości, i jestem ponad tym problemem. ( zresztą do 350z ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Prosze cie ... no nie wiem może masz słabszego packa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 (edytowane) no na pewno ale ty za to masz Packa nad Packami a tak na serio kupiłeś auto w którym poprzedni wlaściciel zmieniał kilka rzeczy i myślisz, że wszystkie nissany tak wlaśnie wyglądały Edytowane 18 Grudnia 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 (edytowane) Jeśli chodzi o tankowanie na stacjach benzynowych mam znajomego który zajmuje sie kontrolą, legalizacja i jakością... Przy flaszce opowiedzaił mi pare ciekawostek. Między innymi że dystrybutory sa tak ustawiane, ze przy malych tankowanich tak do 100zl( a wiekszosc osob tankuje za takie kwoty) sa najwieksze przeklamania dystrybutora na korzysc stacji. Dopiero powyzej 20-30 litrów na liczniku dystrybutor zaczyna wchodzic na prawidlową skalę. A dlaczego? Heh... bo jak mowiłem najwiecej osob tankuje za małą kwote, do 1/4 wielkosci zbiornika. Wtedy nikt nie jest w stanie udowodnic, ze dystrybutor ich okłamał. Dopiero jak wskaźnik zbliża sie do 40 litrów(tu dużo miejskich autek zaczyna odbijać nalewak) zaczyna prawidlowo nadrabiac wczesniej ominięte mililitry/litry. Więc koledzy sympatyczni proponuje wam z całego serca tankować do pełna, żadziej a do pełna, wiadomo, że to bardziej boli..ale Proszę o dyskrecje bo nie chce skonczyc jak Koledzy z Our Drift Day Edytowane 1 Stycznia 2013 przez przemal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 No widzę post w 100% w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 (edytowane) całkiem przypadkiem odkryłem,że wersja USA ma blokadę szyb po stronie pasażera a wersja EU takiej blokady nie ma Edytowane 16 Stycznia 2013 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Mam USA, blokada tylko po stronie kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 no najwidoczniej wystepowało w zaleznosci od wyposazenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.