hot_rider Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 (edytowane) Postanowiłem zebrać wszystko w jednym temacie aby wszystko było jasne i czytelne... jeżeli coś pominąłem proszę dopisywać a więc zaczynamy.Przedstawione różnice będą pomiędzy najbogatszymi wersjami US (enthusiast,tourning, Performance, ) a EU w wersji PACK, oczywiście w serii bez dodatków. Jeżeli coś jest nie opisane znaczy, że jest identyczne różnice pomiędzy wersjami US w najbliższym czasie karoseria: -tylni zderzak różni się miejscem na tablice oraz w wersji EU mamy zaślepkę na hak holowniczy pod tabicą EU: US: -błotniki EU są wyposażone w migacze w wersji US ich nie ma: - spryskiwacze reflektorów w EU to standard i konieczność przez obowiązujące w EU przepisy w US brak Koła: - Kute felgi RAYS 18`` w EU: - i wersja 18`` na USA: Hamulce -EU:aluminiowe BREMBO 4 tłoczkowe na przód i 2 tłoczkowe na tył ( takie same jak w GTR R34) -Us: żeliwne zaciski po 1 tłoczku na przód i tył Wnętrze: - inne jednostki miar spalania/prędkości - sterowanie radiem i tel w kierownicy w EU światła: Przednie EU różnią się sposobem świecenia i dodatkowo w EU mamy światło przeciwmgłowe z tyłu (wynika to z przepisów) Silnik: -na początku produkcji w `03r. w USA były silniki o mocy blisko 300PS a dokładnie 295 -różnica w programie mapy ze względu na paliwo Zawieszenie: - ponoć twardsze sprężyny w EU ale osobiście tego nie zauważyłem Przeniesienie napędu: -i tu nie jestem na 100 % pewien czy wszystkie wersje EU mają chłodnice tylniego dyfra (taka obudowa aluminiowa z radiatorem). w wywiadzie głowny projektant mówił coś o różnicy w chłodzeniu i myślę, że własnie o to chodziło -kontrola trakcji w US: VDC w EU : ESP Mity: moim zdaniem na pewno nie prawdą jest mniejsza sztywność w wersji US, są te same rozpórki, karoseria jest tak samo poskładana. Obie wersje są robione w tej samej fabryce na tej samej taśmie i taka `oszedność` w produkcji robiła by koszty w przestawianiu maszyn itd. zresztą w wywiadzie z twórcą 350ż nic takiego nie padło z jego ust Edytowane 14 Października 2012 przez hot_rider 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 (edytowane) Hot_rider, fajny opis Ja bym jeszcze wspomniał w sekcji karoseria o braku lampy przeciwmgielnej tylnej w wersji US co widać na fotce białej zety. Dodatkowo wersje US miały chlapacze których nie widziałem w wersjach EU: Link do podobnego tematu na my350z.com: http://my350z.com/fo...vs-us-350z.html Edytowane 13 Października 2012 przez Młynarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 o braku lampy przeciwmgielnej tylnej w wersji US światła:Przednie EU różnią się sposobem świecenia i dodatkowo w mamy światło przeciwmgłowe z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Akurat na zdjęciu masz EU bez zaślepki... ... skąd wiesz? na tak małym zdjęciu nie da się tego wypatrzeć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Podpinam +1 i prośba do hot ridera o aktualizację swojego posta jak będzie coś dodane od kogoś innego 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 bede aktualizował co do miejsca na hak nie wiem czym to jest spowodowane,że w jednych jest a w drugich nie chlapacze to akcesoria dodatkowe (więc nie bede aktualizował ) które można było tez kupić w US Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 według mojej wiedzy jest ten sam tylko w wersji BASE( czyli najbiedniejszej) go nie było przełożenie 3.538 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 a czy wyposażenie wnętrza w US nie było lepsze w standardzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 (edytowane) VDC jest od stabilności, a TCS od trakcji. Europejskie mają to i to. Jak masz europejczyka lub wersje amerykańską z TCS to VDC nie można wyłączyć, chyba że zrobi się pstryka przy czujniku przeciążeń G.W stanach wersja Enthusiast też miała TCS. Samo VDC miały wersje Track i Performance. Radiator w wersjach europejski nie jest na samej pokrywie tylko też od spodu dyfra. http://www.nasol.ro/2bad/tuning2/350z_day2_002.jpg Edytowane 15 Października 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 (edytowane) W stanach wersja Enthusiast też miała TCS. Samo VDC miały wersje Track i Performance. jak już coś to odwrotnie: performance,tourning,track miały tcs i vdc jezeli to to: Stability control Traction control http://forum.nissank...e-na-rynek-usa/ osobiście to mam metlik totalny jezeli chodzi o te wersje...na forach w us tez nie maja pojecia i są sprzeczne inf. wychodzi z opisu ze mam tourning`a czyli powinienem miec tcs/vdc....napis na konsoli po wylaczeniu kontroli mam vdc....nic nigdzie o tcs Edytowane 15 Października 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 (edytowane) A znowu ja mam napis TCS na guziku i na blacie jak wyłączę. I już żadne wspomaganie trakcji ani stabilności jazdy nie działają. A mam oba systemy raczej, bo jak mam włączone tcs to nie moge dać zrywa i jak jade w zakręcie i mi dupe zarzuca to system mnie naprostowuje Edytowane 15 Października 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 TCS odpowiada tylko za zapobieganie uślizgowi podczas przyspieszania (odpowiednik ASR) - nie przyhamowuje kół, żeby "wyprostować" kierunek jazdy. Ja mam wersję Track i tylko TCS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 coś nie mogę edytować posta więc wklejam poprawkę Zawieszenie:- ponoć twardsze sprężyny w EU ale osobiście tego nie zauważyłem ma być: twardsze amortyzatory w EU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 (edytowane) Dla potwierdzenia, wersja USA Track ma szperę mechaniczną, nie ma radiatora. W sumie wychodzi na to, że oprócz różnic zewnętrznych i ewentualnie hamulców (w wersjach USA bez Brembo) to więcej istotnych różnic nie ma. Edytowane 7 Grudnia 2012 przez Tomek.85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Hot_rider, w pierwszym poście wklejasz 18' na USA, a to nieprawda. Ta felga była dostępna również w Europie, można było mieć Packa na tej właśnie feli ze zdjęcia. Nie jest to element rózniący EU i US a je łączący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 analogicznie mozna bylo miec w usa np.: brembo,raysy, pomaranczowa skore itd. wiele rzeczy były dostępne za $, tu sa opisane podstawowe różnice w najpopularniejszych wersjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Po wielu rozmowach i tak ten temat nie ma sensu bo ludzie majacy wersje z US beda bronili swoich aut bo zawsze tak jest chociaz to nie ma sensu. Ja rozmawialem z ludzmi, ktorzy zajmuja sie za granica Zetkami i powiedzieli ze jest kolosalna roznica. Tego sie trzymam bo widzialem ich projekty i raczej znaja sie na sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 (edytowane) kto tu broni czego?? to nie są moje wymysły tylko opieram się na słowach głównego konstruktora odpowiedzialnego za z33 jeden z wywiadów: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pMYgaezbZbk Ja rozmawialem z ludzmi, ktorzy zajmuja sie za granica Zetkami i powiedzieli ze jest kolosalna roznica. proszę cię wymień te różnice, może czegoś się dowiemy..... problem polega na tym, że każdy szczeka różnice róznice duże różnice ale zapytany konkretnie gdzie sa te różnice to już nabiera wody w usta no gdzieś one tam są ...zawieszenie jest inne (fakt inne amortyzatory) no ukł hamulcowy (brembo)..i faktycznie są to różnice dla co niektórych duże. temat powstał aby właśnie wkońcu wypisać te hiper mega różnice, które sprawiaja ze auto z usa jest wykonane z kartonu a eu z blachy niemieckiego czołgu Edytowane 9 Grudnia 2012 przez hot_rider 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 (edytowane) jaki sens było by produkować 2 zupełnie inne auta ? Wersja USA vs EUROPA rożni się duperelami które można przeszczepić nie robiono blach ze starych puszek czy plastików z nakrętek od coli. Każdy kto ma europejczyka bedzie go bronił bo więcej zapłacił. Porównajcie Serwisy w polsce do serwisu w USA. Samą strefę tuning do 350z w polsce nie istnieje a w usa ? Ja mam USA i jestem dumny z tego, nawet ich hamulce dobrze hamują a amory są super twarde Edytowane 9 Grudnia 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 od wieków jest tak ,że w USA jest taniej, inny rynek poprostu evo/sti też różnią się od odpowiedników USA..i to tym samym co Z czyli tak zwanym osprzetem osobiście wisi mi to kto czym jezdzi...ale bądzmy obiektywni, jeżeli ktoś znajdzie inf. poparta ,że wersja USa zrobiona jest z micry przyjmę to na klatę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Mi chodzi o to, by informacje tu zawarte pokrywały się z rzeczywistością. Tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 No i tak właśnie jest, bo do tej pory krążyły mity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zagadałem od człowieka zajmującego się za granicą Zetkami i powiedział mi, że np. łożyska w USA o wiele gorsze, inna amerykańska firma bo w EU jest japońska. Słabsze stabilizatory, w EU są o wiele mocniejsze sprawy i powiedział o jakości wykończenia i jakości świateł czy zderzaków, że widać różnice. Wszystkiego nie zapamiętałem bo gadałem przez telefon z nim Teraz czekam na lincz ( Dla mnie on jest osobą wiarygodną bo zajmuje się Zetkami i robił wiele projektów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 (edytowane) dla mnie to bzdury, ale niech każdy wierzy w co chce ps. grubość stabilizatorów jest ta sama(34/21mm) chyba ze różnią się materiałem Edytowane 10 Grudnia 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 W stanach jest aż 11 wersji podobno. I jedna z nich jest taka sama jak EU. Tak słyszałem Wiadomo, każdy wierzy w co chce. Ale każdy samochód zza oceanu się różni inż te z EU tak niestety jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.