graphia Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Może ciśnienie powietrza atmosferycznego spadło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Jeszcze powiedz że boli ją głowa Wydaje mi się po ustawieniu w serwisie miała ochotę wrócić do swoich pierwotnych ustawień,ale komputer w końcu ją zdyscyplinował Ta jak mówię,pojeździmy zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Dość wolny masz w takim razie ten komputer Kiedy byłeś w ASO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 (edytowane) Na początku sierpnia... Nie zwracałem później tak dokładnie na to uwagi,aż do dzisiaj...700 czasami mniej wszystko to jest tak mniej więcej bo obrotomież nie jest dokładnie wyskalowany. Edytowane 1 Listopada 2012 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.a.polak Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Według instrukcji serwisowej obroty na biegu jałowym 650 +/- 50 Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 O f*ck! Ozdrowiała!Dziwne to uczucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 No właśnie! U mnie po tych przejściach też elektronik za pomocą kompa ustawił 650! Czyli masz sprawny samochód, a miałeś niesprawny Temat do zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 cuda!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.a.polak Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 hehehe :-) zepsuł ale naprawił swoją drogą pisałem o tym na pierwszej stronie serwisówka->plik ec.pdf - > strona 484 dla silnika 1.4 ale właściwie, to faktycznie, troszkę zmulony jest przy tych 650rpm, gdyby bylo ze 100 - 150 więcej to by się lepiej jeździło na 1 i 2 biegu podczas manewrów paringowych, a tak trzeba dusić pedał gazu, żeby cokolwiek rozsądnie zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Te cuda zobaczyłem dopiero jak go roztrzepałem na płytach i zaczęło nadwozie dygotać.Zauważyłem że jak ma wyższe obroty tak o 100-150 to jest ok.Ale jak się naprawil to momentami drży...Kurna!Moze angole wiedzieli że coś nie tak jest i celowo podnieśli w nim obroty!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.a.polak Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Co do drżenia, to faktycznie, przy ruszaniu jak nie dodasz gazu i obroty spadną poniżej 550/600 obrotów, to trochę telepie, a jak się przedobrzy, to prawie jak w maluchu. Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Te drgania ujawniają się podczas ruszania w zakresie 1000 obrotów i czasami jak silnik schodzi z obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 U każdego drży widać inaczej U mnie telepie się poduszka powietrzna ale tylko przy jakichśtam obrotach (chyba około 1200 obr/min) i osłona gdzieś tam chyba kolektora ale nie zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 (edytowane) O to to! To tak wygląda,bo dzisiaj zabrałem się za kontrolę i nic na zewnątrz nie widać,poduszki od silnika miękko wybierają bez luzów.Pozostaje mi jeszcze wziąć się za deskę rozdzielczą...nie daruję złośliwcowi Aha! Dzisiaj obroty z dmuchawą na 1 biegu usadowiły się ok 850-900 i tak trzymają.Ot taka uroda Edytowane 2 Listopada 2012 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Aha! Dzisiaj obroty z dmuchawą na 1 biegu usadowiły się ok 850-900 i tak trzymają.Ot taka uroda Raczej taka dokładność tych obrotomierzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Dokładność dokładnością ,ale spadki obotów czasami s ą odczuwalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.