Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Po odłączeniu akumulatora i wymianie świec na nowe....


graphia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze powiedz że boli ją głowa :hug::ball:

Wydaje mi się po ustawieniu w serwisie miała ochotę wrócić do swoich pierwotnych ustawień,ale komputer w końcu ją zdyscyplinował :D Ta jak mówię,pojeździmy zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku sierpnia...

Nie zwracałem później tak dokładnie na to uwagi,aż do dzisiaj...700 czasami mniej wszystko to jest tak mniej więcej bo obrotomież nie jest dokładnie wyskalowany.

Edytowane przez JACKO29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O f*ck! Ozdrowiała!Dziwne to uczucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie! U mnie po tych przejściach też elektronik za pomocą kompa ustawił 650! Czyli masz sprawny samochód, a miałeś niesprawny :) Temat do zamknięcia :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe :-)

zepsuł ale naprawił :)

swoją drogą pisałem o tym na pierwszej stronie serwisówka->plik ec.pdf - > strona 484 dla silnika 1.4 :)

 

 

 

ale właściwie, to faktycznie, troszkę zmulony jest przy tych 650rpm, gdyby bylo ze 100 - 150 więcej to by się lepiej jeździło na 1 i 2 biegu podczas manewrów paringowych, a tak trzeba dusić pedał gazu, żeby cokolwiek rozsądnie zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te cuda zobaczyłem dopiero jak go roztrzepałem na płytach i zaczęło nadwozie dygotać.Zauważyłem że jak ma wyższe obroty tak o 100-150 to jest ok.Ale jak się naprawil to momentami drży...Kurna!Moze angole wiedzieli że coś nie tak jest i celowo podnieśli w nim obroty!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do drżenia, to faktycznie, przy ruszaniu jak nie dodasz gazu i obroty spadną poniżej 550/600 obrotów, to trochę telepie, a jak się przedobrzy, to prawie jak w maluchu.

:rolleyes:

 

Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te drgania ujawniają się podczas ruszania w zakresie 1000 obrotów i czasami jak silnik schodzi z obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U każdego drży widać inaczej :) U mnie telepie się poduszka powietrzna ale tylko przy jakichśtam obrotach (chyba około 1200 obr/min) i osłona gdzieś tam chyba kolektora ale nie zawsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to to! To tak wygląda,bo dzisiaj zabrałem się za kontrolę i nic na zewnątrz nie widać,poduszki od silnika miękko wybierają bez luzów.Pozostaje mi jeszcze wziąć się za deskę rozdzielczą...nie daruję złośliwcowi :D

Aha! Dzisiaj obroty z dmuchawą na 1 biegu usadowiły się ok 850-900 :D i tak trzymają.Ot taka uroda :D

Edytowane przez JACKO29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha! Dzisiaj obroty z dmuchawą na 1 biegu usadowiły się ok 850-900 :D i tak trzymają.Ot taka uroda :D

Raczej taka dokładność tych obrotomierzy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładność dokładnością ,ale spadki obotów czasami s ą odczuwalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...