zeshky Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Nie zrozumieliśmy się. Zabezpieczenia antykorozyjnego też nie będę robił sam, tylko zlecę fachowcom. Pomyślałem, że przy okazji położą dodatkową warstwę lub dwie. A przy audio fabrycznym będę się upierał. Jest to niestety porażka nissana. Bez dodatkowego wzmacniacza, lepszych głośników i wyciszenia wnęk drzwiowych nic się nie uzyska. Pewnie Bose gra lepiej. Ale to nie ten rocznik. Montowali go chyba po małym FL od 2010 roku. Mam zakonserwowanego Mitsubishi Colt - podwozie i nadkola jakiś baranek, profile zamknięte i wewnętrzne części blach coś na bazie wosku. robione przez profi firmę. Różnica między moim Coltem a takim bez konserwacji jest kolosalna. Moim zdaniem warto, sam chcę latem zakonserwować T30 produktami Noxudol. Także jak masz firmę, która Ci to zrobi na dobrych materiałach to polecam zabieg. Nie daj się namówić na bitex itp. Tego typu materiały są higroskopijne i ruda hula pod nimi aż miło, później odchodzi płatami... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Oto mi właśnie chodziło. Cieszę się, że jednak różnica jest. Lejesz masę bitumiczną ..... tfu, chciałem powiedzieć miód na moje serce. Piwo poleciało. Z pewnością skorzystam ze sprawdzonych środków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Mam zakonserwowanego Mitsubishi Colt - podwozie i nadkola jakiś baranek, profile zamknięte i wewnętrzne części blach coś na bazie wosku. robione przez profi firmę. Różnica między moim Coltem a takim bez konserwacji jest kolosalna. Moim zdaniem warto, sam chcę latem zakonserwować T30 produktami Noxudol. Także jak masz firmę, która Ci to zrobi na dobrych materiałach to polecam zabieg. Nie daj się namówić na bitex itp. Tego typu materiały są higroskopijne i ruda hula pod nimi aż miło, później odchodzi płatami... Zeshky berater chce wyciszać auto tymi środkami a nie tylko konserwować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Panowie, był PIĘKNY temat o wygłuszeniu samochodu !!!!!!!! Był przydatny dla każdego forumowicza, nawet z innego modelu. Teraz zrobiliście jeden wielki bu......l. Sami wiecie po sobie - iż jeśli są już z dwie strony do czytania, to większość odpuszcza!!!! Co ma wygłuszanie i wyciszanie środka, do konserwacji z zewnątrz /od spodu/??? Sami sobie robicie gnój w swoim "gnieździe" !!! Lepiej piszcie do Bartka aby wsadził ponownie fotki z innego źródła....... Pozdrawiam. Nie mam takiej mocy w Waszym dziale, aby od razu przenieść posty o zabezpieczaniu samochodu do innego odpowiedniego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) Wbrew pozorom, to nie są posty o zabezpieczaniu, tylko jak najbardziej o wyciszaniu (przy okazji zabezpieczania). Nie wiem dlaczego pomysł wygłuszania kabiny od zewnątrz a nie od wewnątrz nazywasz robieniem gnoju. Pomysł jak pomysł. Może niedowarzony, ale jak jeden z Kolegów pisał skuteczny. Moim zdaniem może być twórczym rozwinięciem czy raczej uzupełnieniem manuala Bartka. Edytowane 2 Lutego 2015 przez berater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 To nie jest skuteczne. Nie wygłuszysz auta w ten sposób, tylko maty. I to dokładnie tak jak zrobił to Bartez, który ostatecznie jeszcze chciałby wygłuszyć więcej bo Mu było za mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Wg mnie konserwacja środkami bitumicznym to jak najbadziej forma wygłuszania auta. A maty z czego są zrobione? Dekarka to masy bitumiczne, a te profi do car-audio to albo bitumiczne albo butylowe. Czy wewnątrz czy na zewnątrz efekt ten sam. Jak ktoś chce choć trochę wyciszyć auto a nie chce wybebeszać środka, to konserwacja jak najbardziej mu to umożliwi - efekt będzie słabszy ale na pewno zauważalny. Berater - liczę na relację z konserwacji/wygłuszania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Z relacją może być problem, bo oddam do warsztatu. Ale z całą pewnością napiszę o subiektywnych odczuciach po wygłuszaniu tą metodą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Coś się dzieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Ładnie (ale nie kuście już tak bo powoli zaczynam nużkami przebierać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lp78 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Panowie, ile maty potrzeba do wygłuszenia bagaznika w t31 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 weź miarę zmierz każdy bok, oblicz m2, dodaj z 30% na zakamarki i będziesz wiedział. Mi na T30 poszło trochę ponad 1 rolka dekarki 25cm x 10m i 4m2 poroso - jeszcze nie skończyłem więc to są szacunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalleanka Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 (..) trochę ponad 1 rolka dekarki 25cm x 10m i 4m2 poroso - jeszcze nie skończyłem więc to są szacunki. Jedna rolka 30 cm szeroka, to za mało, U mnie na wyklajenie całej podłogi, drzwi i klapy poszło 2 rolki.Na końcu wyklejałem już resztkami i ścinkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) Jedna rolka 30 cm szeroka, to za mało, U mnie na wyklajenie całej podłogi, drzwi i klapy poszło 2 rolki.Na końcu wyklejałem już resztkami i ścinkami. Moja wypowiedź dotyczyła bagażnika, bo o to pytał kolega lp78. PS. Skończyłem bagażnik. Wyszło 3,5m2 poroso, 1 rolka taśmy 25cm x 10mb, pół rolki 15cm x 10mb. Zakamarków full, mam nadzieję że było warto... Edytowane 19 Marca 2015 przez zeshky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 i ja chciałbym wiedzieć czy warto? Bo mam pracownika, który się pali do tej roboty ale ciągle nie wiem czy warta skórka wyprawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 to są maty wygłuszające sprzedawane na metry kwadratowe albo z rolki bieżące. Są maty czarne bitumiczne samoprzylepne i są lepsze ze sreberkiem. Jedne się łamią jak opłatek i dlatego nie są wygodne (trzeba je grzać) i są elastyczne i nie trzeba mocno ich grzać. Jest wątek o wyciszaniu xa. BArtez to robił. Poszukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Wyciszałem na raz matami bitumicznymi ( podłoga, drzwi, bagażnik , klapa) , matami poroso ( pod deską rozdzielczą, wklejane w boczki wszystkie oraz na podłogę na bitumiczne ) , piankami samoprzylepnymi (wklejane w błotniki i w środku drzwi ) oraz masą bitumiczną od zewnątrz podwozie. Efekt czuć i jest fajnie ale spodziewałem się więcej os takiego kombo wygłuszania Dla tych ,którzy twierdzą ,że pianka w drzwiach chłonie wodę to od razu mówię ,że używałem specjalnej samoprzylepnej do wygłuszeń ,która nie chłonie a niedawno po roku otwierałem drzwi do smarowania zamków i trzyma się super, wcale wody nie zatrzymuje ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.