Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

czerwony terrano
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam szanownych forumowiczów, od pewnego czasu jestem szczesliwym posiadaczem terrano II 2.7td. Od pewnego czasu

zauwazyłem ze mój tyranek ma przepustnice sterowana podcisnieniem z vacum pompy, niestety nie reaguje, zaworki które otwieraja podcisnienie elektrycznie sa sprawne (na krótko podłaczone) ale nic nie działa. pompa tez ssie, weze czyste.

jedynie na wtyczce niepojawia sie masa na pinach.(na 3 jest + po stacyjce, po odpaleniu, po przegazowaniu)

prosiłbym o pomoc-

czym albo skad te zaworki sa sterowane?

jak prawidłowo powinna działac przepustnica w tym aucie?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworki sa sterowane podcisnieniowo przez zawór egr. Może ktoś odpiął egr albo zasłepił egr. Większość właścicieli zdejmuje wężyki z przepustnicy i egr-a zaślepiając je srubkami, nitami itp. Dzięki temu silnik lepiej chodzi, mniej pali.

Edytowane przez Mandor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli mówisz o tej "klapce" na rurze od turbo to nikt nie wie jak ona ma działać... ale generalnie to pomimo tego że wszystko jest sprawne i działa ona się nie rusza... ponoć może się ruszyć pod dużym obciążeniem podczas jazdy... i z tego co pamiętam z rozkręcania to to jest standardowo otwarte...

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już gdzieś komuś to szukałem, jest wszystko w serwisówce, dokładnie :P, jak znajdę chwile to znowu zerknę ale może ktoś znajdzie w serwsówce wcześniej

ec.pdf strony głownie 431 i 439, 222

Edytowane przez hugh_h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chłopaki troche mi to ułatwiło. niestety niemoge znalesc egr w moim silniczku( wstawi ktos jakas fotke gdzie on dokładnie jest?) jesli chodzi o ta klapke to faktycznie jest otwarta u mnie jak zamknąłem (przypiąłem trytka) to ciezko na obroty wchodził. ale jak sie troche pobawiłem to zauwarzyłem ze idealnie by to działało jakby była otwarta przy dodawaniu gazu ale zamknieta jak gaz by był puszczany. silnik szybciej zchodzi z obrotów- mysle ze polepszyłoby to hamowanie silnikiem.

co do tych zaworków to niewiem czy dobrze sie zrozumielismy - sprawdziłem je odłaczajac z samochodu i podłączajac na stole. one dostawaja jakies napiecie ale niewiem kiedy i skad.

 

Co do serwisówki to poratował by ktos takim pdf-em kolege zaczynajacego przygode z terrankiem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już ci pisałem gdzieś masz przyklejony watek SERWISÓWKI SĄ TU znajdz swoje auto i ec.pdf

sterownik egr może pod fotelem pasażera może pod deską rozdzielczą ? ale chyba nie ma tam potrzeby grzebać, lepiej poczytaj serwisówke

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwisówki znalazłem dzieki

 

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/85534-uwaga-serwisowki-sa-tu/

 

czu silnik 2.7td z 1995r wychodził bez zaworu egr? bo jak mam w tym miejscu chyba pusto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh to jeszcze nie znalazłeś nissan4u.com ... może ktoś wydłubał :)

Edytowane przez hugh_h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wyglada jak by tam nigdy otworu nie było jest wstepny kształt odlewu ale nieodwiercony. w piatek zamieszcze zdiecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...