Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Problem z filtrem paliwa

Gość michal18594

Rekomendowane odpowiedzi

Gość michal18594

Witam. Mam taki problem, świeci się mi kontrolka od filtra paliwa, taka pomarańczowa. Od razu zaznaczam, że nie znam się zbyt mocno na samochodach, ale wyczytałem, że może być to wina zbierania się wody w filtrze. Gdzie mogę znaleźć filtr i jak dostać się do śrub, które trzeba poluzować aby wyciekła woda ? Raczej chyba nie będzie to korzystnie działać na autko przy zbliżających się mrozach

Uzupełnij dane dotyczące silnika Forum nie ma jasnowidzów na etacie :)

Zapewne masz diesla,

Pod filtrem masz nakrętkę z wężykiem, a filtr masz pod pompką odpowietrzającą układ paliwowy Pompka jest pod maską (trzeba ją otworzyć :devil: ) przykręcona do ściany grodziowej

Popuszczasz (nie odkręcasz) tą nakrętkę i spuszczasz zawartość filtra do podstawionej wcześniej butelki czy słoika albo puszki po browarze (wachlarz możliwości jak widzisz obszerny :wave: ) Jak spuścisz to zakręcasz i pompujesz pompką aż zrobi się twarda

Almera jest na benzyne

a jak wygląda ta kontrolka ???

powiem szczerze że również mam benzynę i nie kojarzę takowej kontrolki a i filtr nie jest wymienny w tym modelu bo mieści się w pompie paliwa .

Jedyna znana mi pomarańczowa kontrolka to check engine z symbolem silnika

Filtr paliwa jest wymienny tyle że nikt tego raczej nie robi Koszt jego to około 80 zeta

post-18247-0-08582300-1354557586_thumb.jpg

post-18247-0-34102700-1354558068_thumb.jpg

Taki iltr występuje tylko w sedanie Jest inny zespół niż w hatchback gdzie jest normalny filtr przelotowy za 30 zeta, a gdzie to jeszcze nie wiem :) zapewne gdzieś z tyłu po prawej stronie Sedan i hatchback mają inne zbiorniki paliwa

post-18247-0-63004500-1354913110_thumb.jpg

A może z filtrem wszystko jest w porządku i świeci ci się kontrolka rezerwy? Bo pierwsze słyszę o kontrolce od filtra paliwa.

Zarchiwizowany