pbobbe Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Witam. Zamierzam wymienić całą elektronikę u siebie w Ali. Obecnie mam Stag 300 i zaczyna mi on szwankować coś. Dziś np. podłączyłem fejsa i pokazał mi temperaturę kalibracji - 226 stopni . Temperaturę gazu pokazuje mi na -30 stopni. A zaczęło się od tego że zamiast na gazie to jeździł mi na PB. Wyjeździłem cały bak zanim zajarzyłem (odwieczny problem ze wskazaniami na centralce) . Przy przejechanych 370 km spalił mi 7,5 l LPG Rekord..... A tak co do tematu. Znalazłem trzy takie zestawy: 1. Stag 300/4 ISA2 (elektronika): http://allegro.pl/se...2887330714.html 2. AG-Czech (ECO-ATS) elektronika + reduktor + lwtryskiwacze: http://allegro.pl/se...2894509005.html 3. LpgTech 316 (elektronika): http://allegro.pl/lp...2907013293.html I teraz tak: fundusz jaki mogę przeznaczyć na taki zestaw to max 600zł. Montować/wymieniać mam zamiar sam, więc musi być to zestaw łopatologiczny Jest to sprawa pilna - do piątku chciałbym mieć to u siebie. Co sądzicie na temat tych zestawów lub co innego polecacie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Zacznij od czujników temp: reduktora i gazu, może to one (lub ich połączenia) szwankują, po co zmieniać od razu całą elektronikę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Właśnie chcę uniknąć szukania po omacku. Kupię czujnik - okaże się że nie, kupię znowu coś, znowu , skończę na komputerze a okaże się że coś z wiązką jest nie tak i sumasumarum wydam więcej kasy niż teraz mam wydać. Przynajmniej będę miał wszystko nowe i na gwarancji. Jestem zdesperowany i chcę wymienić całą elektronikę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 No zmiana wiązki to też nie jest takie hop siup. Ja bym zaczął od najprostszych rzeczy bo rwanie wszystkiego zajmie Ci duuużo czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 No zmiana wiązki to też nie jest takie hop siup. Ja bym zaczął od najprostszych rzeczy bo rwanie wszystkiego zajmie Ci duuużo czasu. Czas będzie Jak trzeba będzie to i trzy dni będę z tym walczył To poniżej już odpada - gość sprzedaje prywatnie bez gwarancji: 3. LpgTech 316 (elektronika): http://allegro.pl/lp...2907013293.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 jak chcesz wymianiać wszystko, z wiązką to bierz TECH-a214 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 jak chcesz wymianiać wszystko, z wiązką to bierz TECH-a214 Spoko tylko jaka cena Na alledrogo nie mogę znaleść.... Znalazłem coś takiego Tech 214: http://www.autogas-l...4sekwencja.html Albo Tech 304: http://www.autogas-lpg.pl/shop_towar/757/lpgtech_tech_304sekwencja.html Brać czy nie brać? Oto jest pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 brać , druga opcja, sterownik większy ale P&P z Twoją wiązką teraz, opcja pierwsza - wiecej roboty, bo trzeba zmienić wiązkę ale za to mniejszyi sympatyczniejszy wybór należy do Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 brać , druga opcja, sterownik większy ale P&P z Twoją wiązką teraz, opcja pierwsza - wiecej roboty, bo trzeba zmienić wiązkę ale za to mniejszyi sympatyczniejszy wybór należy do Ciebie Dzięki za poradę. Biorę tego: http://www.autogas-lpg.pl/shop_towar/757/lpgtech_tech_304sekwencja.html Jeszcze jedno pytanko - fejs jest inny niż do staga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Jeszcze jedno pytanko - fejs jest inny niż do staga? taki sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 (edytowane) No to jutro dzwonię i zamawiam. Jak dojdzie to pokażę co było w środku. Mam nadzieję że dam sobię radę z wymianą Jak co to do kogoś trzeba będzie zadzwonić Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za doradzenie. ________________________________________ Zamówione i zapłacone. Jutro ma kurier dostarczyć. Edit: 03.01.13 Przesyłka przyszła. Poniżej foto co przyszło. Koszt 399 zł. Teraz kawa i do garażu Trzymać za mnie kciuki:) Edytowane 3 Stycznia 2013 przez pbobbe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 no to do dzieła, jak coś to masz numer przewody sobie powyciągaj z tych plastików i zaklej taśmą włochatką będzie lep[iej i łądniej, do tego pamiętaj o kierunkach kabli przy wtryskach i aby wszystkie połączenia były lutowane, ale na poczatek, wepnij sam sterownik, zaktualizuj i zobacz co wywali po kalibracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Sterownik założony. Niestety ale nie chce mi przełączyć na lpg i przy kalibracji wywala obroty. Wymieniam czujnik i sprawdzam ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 coś jest chyba z MAP-em nei tak, albo masz nieszczelność, masz źle wybrane czujniki temperatury redka i gazu, tego MAP-a co masz inaczej sie podłacza niż to co masz w aucie ale to nei problem obroty przełączania ustaw niżej, np 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 To poproszę o jakiś szkic poglądowy Tak to ma wyglądać: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 daj mi chwilę bo musze jechać, to rozrysuję CI ten twój scrin, albo zadzwoń to powiem o co caman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 (edytowane) Wymieniłem ten bolcowy czujnik temperatury. Przełącza na gaz, kalibracji dalej nie mogę zrobić - za wysoka temperatura gazu teraz pokazuje 127 stopni , wybór czujnika w programie nic nie daje. Wymieniam teraz map-a. No i map-a nie sprawdzę.... inne wejście....Trza rwać wszystko... Edytowane 3 Stycznia 2013 przez pbobbe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 możesz sprawdzić na pinach, który gdzie idzie i n a razie rozciąć wiązkę i przylutować wtyczkę od TECH-a, w TECH-owym MAP-ie jest odrazu czujnik temperatury gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Witam. Wymiana elektroniki ogarnięta Kalibracja przeprowadzona i wyjechałem na miasto. 25km na PB i przełączyłem na LPG. W programie było ustawiony algorytm TECH - nie da rady jechać na LPG, dławi, dusi, nie wchodzi na obroty itp. Tak przemęczyłem także 25km. Po przyjechaniu do domu znów zaadoptowałem kalibracje w Algorytmie TECH i zonk. Gasł podczas kalibracji (obroty) Pokazała mi się także informacja że pod obciążeniem mam za duży mnożnik i muszę wymienić dysze na mniejsze. Czy za duże dysze są problemem dławienia i tej masakrystycznej jazdy? Po przełączeniu programu w algorytm Standard i ponownej kalibracji zaczął jeździć normalnie na LPG. Screeny poniżej. Narazie tyle bo już nie mam sił Aha - temperatura reduktora w normie - zmieniłem czujnik w programie. Sondy lambda po dodaniu gazu pokazywały wahania do 1,4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 masz gdzieś nieszczelność, może być przy wkrętkach, pokaż wszystkie zakąłdki z mapy i wrzuć osc tak jak rozmawialiśmy, a sondę podłączyłęś??? bo to wskazanie mówi, że nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Sondę podłączyłem. Nową kupioną 2 tygodnie temu . Myślę że fotki nie dają realnego poglądu na to co się dzieje. Jutro do południa zrobię filmik i zapodam linka do niego. Będzie to na postoju, na rozgrzanym silniku, wszystkie okna w programie na live. Pierw będzie LPG następnie PB. Jak to nie pomoże to zrobię takiego samego filmika podczas jazdy. Instalację podłączałem wedle tego schematu: Kliknij aby powiększyć. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 ew osc nagrać nie avi ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 raczej osc. nie avi i to z jazdy a nie na postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Filmik jakiś z jazdy mam. Jaki jest taki jest ale jest. Nie zdążyłem zgrać pliku osc. Jak mi się naładuje laptop to znów pojadę i zgram ten plik. Co zauważyłem podczas jazdy : parę razy przełączył mi na PB - zanik obrotów. Starałem się wszystkie okna umieścić na filmiku. Poniżej film: http://www.youtube.com/watch?v=JJBwBv748-g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 a czemu na standardzie to stroisz ??? a nie w Techu chodzi o algorytm sterujący ,,, -temp 20 trochę mało -wtryski masz waltek ustawione -z sygnałem obrotów to skąd to brałeś z ecu -ciśnienie 1,3 ? po co co i jak masz tam po montowane choć jak Ci Dino pomagał ,,,to lepiej sie pewnie nie da zrobić .. nie nie ciśnienie ok 1 B tak że ok ,,, widać że wydajność wtrysków mała jest tz albo dysze albo ciśnienie ale i tak widać po czasach że za duże jakim błędem sypie zanikiem obrotów ? i nagraj osc bo sonda cały czas na ubogo ???? a i sprawdź napięcie ładowania bo ja w życiu nie widziałem takiego stagi i tech raczej zaniża niż zawyża ,,, dokopałem sie czemu nie tech ,,,, coś u ciebie ze strojeniem jest nie tak ... przełącz na pb i zrób osc by było widać ładną oscylację ,,,i wtedy sie można zabierać za lpg ,,, narazie na lpg sonda nie skacze ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.