DINO Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 ja nie tyle pomagałem co trochę to pozmienialiśmy, jak by trzeba było robić, to tylko od nowa, z wywaleniem kolektora, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 a widać że auto sie nie stroi na tej sondzie ,,,wiec z mnożnika jako tako ,,, dziwnie to wygląda ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Mały filmik po kalibracji i zebraniu map. Suwak po lewej musiałem tak podnieść bo mi nie chciał jechać na gazie. Pod linkiem plik z osc: http://www.skodafavo...pl/almera/1.rar Co do sondy - jutro sprawdzam obydwie na szpilkę i przewody od sondy. One muszą działać http://www.youtube.com/watch?v=HGvVBhy_YF0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 podnieś ciśnienie na redkui od nowa kalibracja i w trasę nei ma łatwo wolne ustawiłeś jak rozmawialiśmy?? jak wtedy był suwak ???? który kabel podłączyłeś do sondy?? bo nawet na chwilę drgneła obroty nie zanikają??? a i podnieś temperaturę przełączania, bo przy tych wtryskach będzie telepało w zimne dni, po jakimś czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 to przecież dale sie nie stroi ,,,sonda stoi zobacz jak czasy na wolnych latają od 3,1 3,6 o dalej 0 albo nie podpięta i nie widać oscylacji (i tak chyba jest ) bo jakby nic nie dostrajał to by na gazie nie chciało smigać ,,, to ewidętnie dysze albo ciśnienie do rozwiercenia osobiście był bym za dyszą niż ciśnieniem ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Wolne obroty ustawiłem tak jak żeśmy rozmawiali - napięcie na 2,31 (wypadkowa 1.26 i 3.36) i już nie zrzuca go z obrotów. Suwak był na 1.0. Do sondy podłączyłem ten fioletowy kabel. .... bo jakby nic nie dostrajał to by na gazie nie chciało smigać ,,, ..... Właśnie. Dopiero po przesunięciu suwaka zaczął gadać na gazie i normalnie jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 a co tam siedzi red WAldi ??? i sie nie przyznajecie ,,, to że fioletowy to ok jaki na sondzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Czarny za wtyczką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 i zostały 2 białe ,,,, niby dobrze .... spróbuj przelutować na drugi ten szaro fioletowy ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 No to mam jutro troszku do roboty Mam taki plan: 1. Przegląd sondy - czyszczenie styków itp. 2. Jak nie zadziała wlutuję szaro fioletowy i sprawdzę czy zadziała. 3. Podnieść ciśnienie w reduktorze i kalibracja. To narazie tyle:) DINO - wspominałeś o zmianie dysz w kolektorze - wykręcenie starych, zakorkowanie dziur po starych i wywiercenie nowych otworów. Jakie mam dysze zakupić bo jak dalej będą takie jaja to zmieniłbym położenie dysz w kolektorze tak jak sugerowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 ad.1 zrób tak jak rozmawialiśmy, tylko na PB nie LPG ad2. OK ad3. lub rozwiercić dysze jak się zdecydujesz na zmianę to powiedz, załatwię BARAKUDY poniżej 70zł i wkrętki w kolektor @Tofu, tam siedzie teraz RV :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 dysze możesz dać stare przy takiej mocy wystarczy 3mm w środku ew dać większe gwintownik 6mm a otwór chyba 5mm wiercę i gwintujesz na maxa ostatnio to robiłem wkrętarką bez zatrzymywania wyszło super sztywno ciężko się wkręca tak czułem żę RV siedzi ,,, i rozdzielacz romana bo w te adapterki coś nie wieże u kolego jest ok u mnie gdzieś coś dalej puszcza ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 w sumie racja, wkrętki mogą zostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Witam. 1.Styki sondy przeczyszczone. Po sprawdzaniu na igłę na mierniku pokazywało mi 0,02 do 0,05. 2. Zwiększyłem ciśnienie gazu na 1.3 i kalibracja przeszła bez problemu, nie gaśnie na gazie podczas kalibracji. Po zwiększeniu ciśnienia spadły czasy wtrysku gazu. 3. Wlutowałem drugi kabelek do sondy (oczywiście wylutowałem stary). Coś zaczeła pokazywać. Pod linkiem plik z osc po wlutowaniu drugiego kabelka. http://skodafavorit.pl/almera/osc2.rar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 czyli wygląda na to, ze sonda nie żyje, do tego posprawdzaj dokładnie wszystkie odmy wężyki, popsikaj plakiem, czy nei zmienia obrotów, bo MAP jest za wysoki, trzeba ogarnąć PB aby stroić LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 to odlutuj te kable i podłącz miernik i zobacz co pokazuje ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 powiedz mi jeszcze, czy dodawałeś gazu ??? bo jest dość dziwna sytuacja, masz zwiększone obroty powyżej 1300 a czasy jak na wolnych, znowu jak silnik ma wolne obroty to masz czasy powyżej 3ms do tego 1 wtryskiwacz jakoś dziwnie skacze, posprawdzaj jeszcze układ zapłonowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Witam. Dodawałem gazu. Piszesz o wtrysku nr 2? Wykasowałem mapy i zrobiłem na nowo. Filmik poniżej. Już mam dość Poddaję się na tydzień Zobaczę jak będzie jeździł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 a posprawdzaj sondę tz masz 3 kable sygnałowy czarny i 2 białe grzałka -grzałka ma mieć swój opór czyli musu mieć przejście a zobacz czy któryć obwód biały nie łączy sie z czarnym bo skont masz te 2 Volty ????????????? i pomijając RV to stawiam na sondę to ci daje czadu nic innego druga sprawa to jakie masz dysze z pamięci to powinieneś oscylować w granicach 2,5 albo nawet więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 (edytowane) Podłącz się pod OBD np. ELM'em i zobacz jakie masz wskazania na lambdzie. Jeśli oscyluje od 0V-1V to działa. Niewiem jak jest w TECH'u ale posprawdzaj w ustawieniach jaki masz ustawiony typ sondy lambda w fejsie. Te wskazanie non stop 2V jest niemożliwe. I zmień te wtryski bo nie widzę sensu zmiany kompa jak na tych śmietnikach Valteka jeździsz. Edytowane 7 Stycznia 2013 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 masz rację ale właściciel o tym wie bo został na pewno do informowany przez Dino dwa to jak kasę wywalił na techa to pewnie chce trosze prześmigać bo kasa sie sama nie produkuje trzy to inwestycja w sonde nie udana ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Witam. Jeszczem chory ale musiałem dziś zejść do auta i zobaczyć co z sondami Na chwilę obecną sonda nr.2 chyba zaczęła działać (sama). Na wolnych obrotach wachała się do 0,06v - przy dodawaniu gazu zaczyna falować do 0,93V. Jutro jak się ogarnę postaram się zrobić porządek z nr.1 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.