Coobcio Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Tak ale wydaje mi się że jednak na Race Logicu się skończy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) już po testach a dobrze trafiło bo lało jak hoo działa napewno lepiej niż fabryczna tcs jak wykrywa poślizg to nie zmula auta zależy od ustawienia pozwala jechać z większym lub mniejszym uślizgiem np przednie koła 71km/h a tylne 102km/h oczywiście niezastąpi to nowych dobrych opon ale widać że pomaga teraz trzeba sie zająć ustawieniami parametrów a jest ich tam pare ogólnie działa tak jak sie spodziewałem czuć że wycina cylindry ale pozwala jechać orginalna tc zamyka przepustnice i auto zadusza potem znowu otwiera i zaś zrywa przyczepność co z kolei zaś powoduje zamknieie przepustnicy i jedzie sie skokami wstępnie mi sie podoba dam wam loga tu kalibrowalem prędkośc kół z wskazaniem prędkościomieża a potem zrobiłem próbny start log2015-07-14 17-59-24.txt Edytowane 14 Lipca 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Aby start wyszedł najlepszy z możliwych tylnie koła muszą mieć 5% uślizgu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) na suchej nawierzchni i dobrej oponie 10% No u mnie to urzadzenie z dwa lata leży w półce czas dokończych parę projektów turbo Zet i odrazu wrzucać to Zwłaszcza że jeda zeta będzie mieć w granicach 700KM Ps. Gratki że udało się to podpiąć i uruchomić !!! Pss. nową wersję softu już miałeś gdzie się ustawia czy przednia oś czy tylna ma być wyznacznikiem prędkości głownej ?? Edytowane 15 Lipca 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 (edytowane) testy tcs i po zlocie calibra team , jestem bardzo zadowolony z nyski rewelacyjnie sie spisala na tym torze bardzo ostra rywalizacja i przegrana z o 0,02s z hondą która była przystosowana do tego toru a i kierownik tam lata na codzień a wygrana z 570km gtr napawa mnie do dalszych modów Edytowane 27 Września 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Gratulacje na jakim zawieszeniu jeździsz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Uczucie objechania GTR musialo byc bezcenne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 to testujemy dalej w końcu lepsza trakcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Ile to mocy generuje w tym momencie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 ja zawieszenie mam seryjne , co do mocy nic sie nie zmieniło okolice 450km dopiero przez zime przejde do dalszych modyfikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Mysle ze zawias, dobra opona i czasy powinny sie znacznie poprawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Seria zawias najlepsza na 1/4 , dobre dentki muszą być mój niby słabszy i bez rozbudowanej kontroli trakcji. Edytowane 28 Września 2015 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Jakub jaką masz teraz moc ze takie fajne wyniki i co za dentki naciągnełes na szprychy;) A u ciebie Jarek wciąż nie widzę trakcji 13.3 to wynik dobrej 370z w At. Coś tu musi być nie tak Poza tym czas 100-200 gorszy o 1s musisz mieć za***iste straty na kołach Edytowane 28 Września 2015 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 moc mocą , zobaczcie że ja na 1/4 musze jechac w bardzo nie korzystnej opadającej charakterystyce silnika natomiast nie ma żadnego lagu i to było bardzo pozytwne na torze napewno można jeszcze poprawic starty i ustawienia procedury startu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Kiedyś przejechałem sie z kolesiem 200sxem 340km na torze faktem bylo ze mial kiepskie opony ale na wyjściu z każdego zakrętu miotało go na wszystkie strony;) masz 120km więcej dajesz z tym radę? Edytowane 28 Września 2015 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Race logic przekłamuje co do wyników na torze U Kuby było bodajże po modach jakieś 430-440 konia i półslick nie pamiętam nazwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Jakub jaką masz teraz moc ze takie fajne wyniki i co za dentki naciągnełes na szprychy;) A u ciebie Jarek wciąż nie widzę trakcji 13.3 to wynik dobrej 370z w At. Coś tu musi być nie tak Poza tym czas 100-200 gorszy o 1s musisz mieć za***iste straty na kołach przytocze cytat coobcia z jakiś zawodow ;;Z naszego teamu startowały jeszcze na 1/4 mili dwie doładowane 350 tki, jedna kompressorem a druga Turbo - która akurat tego dnia miała swoją premierę. Można powiedzieć że równo latały, mocne nie wielkie w granicach 450KM trakcje słabe i czasy na poziomie 13,3-13,5.; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Na tamtych zawodach to miałem słabe 400 kucy i mega h*jowy wykres mocy i momętu Wymieniliśmy po nich część ciepłą turbiny i pare drobnostek zostało poprawionych. Edytowane 28 Września 2015 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Przede wszystkim to opony dobrej nie miałeś Przy doładowaniu te auta bez półslików nie mają racji bytu... Bez kontroli trakcji, launch control z seryjnego ECU 647KM : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) A no zapomniałem jeszcze o moich kijowych dentkach , były za stare a szerokość opony nie zawsze = trakcja musi byc dobra opona , zresztą rozgrzewkę opon widać na moim zdjęciu po lewej i nawet tak nagrzane traciły trakcje Edytowane 29 Września 2015 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Spokojnie zobaczymy co będzie jak ze 200KM dojdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 mam taki dylemat , potrzebuje długi dyfer z wersji at ze szperą , te mosty które są na alegro pieron wie z jakch wersji nissana czy może ktoś z was sie oriętuje jakie numery fabryczne mają te dyfry z wersji ze skrzynią at ewętualnie czy znacie jakiegoś sprawdzonego sprzedawce niechce kupić sobie takiego jak mam w aucie he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Postaram się pomuc w tej sprawie ale cośmi się wydaje że wszytkie te same oznaczenia mają - tzn odlewy żeliwnej obudowy... Najlepiej z handlarzem pogadać by sprawdził to tak jak ci opisywałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 jak by ktoś był ciekawy to tu macie przekrój tłoka z vq35de wygląda solidnie denko ma 5mm grubości jednak za malo żeby go szlo stoczyć w celu odprężenia a wracając do dyfra dla potomności tu jest numer z dyfra o przelożeniu 3,3/1 i szperą z wersji automat już leży na warsztacie i czeka na montaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 No i wreszcie do przodu - zobaczysz będzie naprawdę sporo lepiej z trakcją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.