Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

projekt 350z bi turbo


jarek1111
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

już po testach  a dobrze trafiło bo lało   jak hoo  

 działa  napewno lepiej niż fabryczna tcs   jak wykrywa poślizg to nie zmula auta  zależy od ustawienia  pozwala jechać z większym lub mniejszym   uślizgiem   np przednie koła  71km/h a tylne 102km/h   oczywiście niezastąpi to nowych dobrych opon ale 

widać że pomaga  

teraz trzeba sie zająć ustawieniami parametrów  a jest ich tam pare  ogólnie działa tak jak sie spodziewałem 

czuć że wycina cylindry  ale pozwala jechać     orginalna tc  zamyka przepustnice i auto zadusza   potem znowu otwiera i zaś zrywa przyczepność    co z kolei zaś powoduje zamknieie  przepustnicy i jedzie sie skokami 

 wstępnie mi sie podoba    dam wam loga  tu kalibrowalem prędkośc kół z   wskazaniem prędkościomieża   a potem 

zrobiłem próbny start 

log2015-07-14 17-59-24.txt

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na suchej nawierzchni i dobrej oponie 10% :)

No u mnie to urzadzenie z dwa lata leży w półce czas dokończych parę projektów turbo Zet i odrazu wrzucać to :D

Zwłaszcza że jeda zeta będzie mieć w granicach 700KM :P

 

Ps. Gratki że udało się to podpiąć i uruchomić !!!

Pss. nową wersję softu już miałeś gdzie się ustawia czy przednia oś czy tylna ma być wyznacznikiem prędkości głownej ??

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

testy tcs   

i po zlocie calibra team ,  jestem bardzo zadowolony z nyski  rewelacyjnie sie spisala na tym torze 

bardzo ostra rywalizacja i przegrana z o 0,02s z hondą  która była przystosowana do tego toru   a i kierownik tam lata na codzień 

a wygrana z 570km gtr  napawa mnie do dalszych modów 

2618c4c21eacc512.jpg

5760aba376dbd521.jpg

f1a3e37567675134.jpg

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zawieszenie mam seryjne  , co do mocy nic sie nie zmieniło  okolice 450km  dopiero przez zime  przejde do dalszych modyfikacji   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria zawias najlepsza na 1/4 , dobre dentki muszą być mój niby słabszy i bez rozbudowanej kontroli trakcji.

post-77766-0-17217800-1443463541_thumb.jpg

post-77766-0-82964900-1443463726_thumb.jpg

Edytowane przez jakub350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakub jaką masz teraz moc ze takie fajne wyniki i co za dentki naciągnełes na szprychy;)

A u ciebie Jarek wciąż nie widzę trakcji

13.3 to wynik dobrej 370z w At. Coś tu musi być nie tak

Poza tym czas 100-200 gorszy o 1s musisz mieć za***iste straty na kołach

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moc mocą ,  zobaczcie że ja na 1/4 musze jechac w bardzo nie korzystnej opadającej charakterystyce silnika   

natomiast nie ma żadnego lagu  i to było bardzo pozytwne na torze   

napewno można jeszcze poprawic starty  i ustawienia procedury startu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś przejechałem sie z kolesiem 200sxem 340km na torze faktem bylo ze mial kiepskie opony ale na wyjściu z każdego zakrętu miotało go na wszystkie strony;) masz 120km więcej dajesz z tym radę?

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakub jaką masz teraz moc ze takie fajne wyniki i co za dentki naciągnełes na szprychy;)

A u ciebie Jarek wciąż nie widzę trakcji

13.3 to wynik dobrej 370z w At. Coś tu musi być nie tak

Poza tym czas 100-200 gorszy o 1s musisz mieć za***iste straty na kołach

przytocze cytat coobcia z jakiś zawodow

;;Z naszego teamu startowały jeszcze na 1/4 mili dwie doładowane 350 tki, jedna kompressorem a druga Turbo - która akurat tego dnia miała swoją premierę.

Można powiedzieć że równo latały, mocne nie wielkie w granicach 450KM trakcje słabe i czasy na poziomie 13,3-13,5.;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tamtych zawodach to miałem słabe 400 kucy i mega h*jowy wykres mocy i momętu

Wymieniliśmy po nich część ciepłą turbiny i pare drobnostek zostało poprawionych.

Edytowane przez jakub350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim to opony dobrej nie miałeś :P

Przy doładowaniu te auta bez półslików nie mają racji bytu...

 

Bez kontroli trakcji, launch control z seryjnego ECU 647KM :

SZarak%20boosted%20by%20coobcio%20garage

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no zapomniałem jeszcze o moich kijowych dentkach , były za stare a szerokość opony nie zawsze = trakcja musi byc dobra opona , zresztą rozgrzewkę opon widać na moim zdjęciu po lewej i nawet tak nagrzane traciły trakcje

Edytowane przez jakub350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

mam taki dylemat ,   potrzebuje długi dyfer z wersji at ze szperą ,  te mosty które są na alegro pieron wie z jakch wersji nissana 

czy może ktoś z was sie oriętuje  jakie numery fabryczne mają te dyfry z wersji ze skrzynią at  ewętualnie czy znacie jakiegoś 

sprawdzonego sprzedawce    

niechce kupić sobie takiego   jak mam w aucie he 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się pomuc w tej sprawie ale cośmi się wydaje że wszytkie te same oznaczenia mają - tzn odlewy żeliwnej obudowy...

Najlepiej z handlarzem pogadać by sprawdził to tak jak ci opisywałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jak   by ktoś był ciekawy  to tu macie przekrój  tłoka z vq35de wygląda solidnie denko ma 5mm grubości   jednak za malo żeby go szlo stoczyć w celu odprężenia a1fe4c97692fa5d6.jpg

a wracając do dyfra      dla potomności  tu jest numer  z dyfra o przelożeniu 3,3/1 i szperą z wersji automat 

już leży na warsztacie i czeka na montaż 2f76b919492f7c17.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...