Coobcio Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 GTR-owy masywny wysoki... skrócić korbę trzeba by pod niego, podciąć go pod natrysk tłoka no i korbę przerobić pod sworzeń 23mm no i wyważyć pod to wal Fajnie że udało się zdobyć takowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Jarek gdzie nabyłeś moduł TCS ten dodatkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) na stretracingu jest kolega co to produkuje tu masz do niego kontakt jednak jak chcesz do 350z to odrazu mu zaznacz że do nysski, bo to trzeba inaczej zrobić odemnie ma wszystkie dane co trzeba zmienić żeby działało mi to zajelo tydzień zanim doszłem co i jak działa świetnie jacekkedzior@gmail.com Edytowane 6 Marca 2016 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 OK Dzięki Zadowolony jesteś z urządzenia , o ile poprawiły ci sie czasy 0-100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) w tym tcs są 4 stopnie kontroli ustawiasz pokrętłem , ja mam podpięte to na wszystkie cylindry jest też możliwość ustawienia max wycinania wtrysków ja tam mam 80%, działanie jest zupełnie inne niż fabryczne esp to bardziej na krętym torze pomaga po prostu układ wyłancza 2 3 5 cylindrów ale nie zamyka przepustnicy jak odzyskujesz przyczepność to od razu jest pełna moc która dołączana jest płynnie czasem nawet nie wiesz że auto zaczyna sie slizgać a tcs cie o tym informuje dźwiękowo takim pi im więcej działa to jest więcej piii można jeździć z jednoczesnym działaniem fabrycznego esp i załączonem tcs można na samym tcs lub na samym esp albo mieć wyłączone i to i to dowolna konfiguracja to jest zrobione na wzór kontroli racelogika tyle że kosztuje 500zł a nie 4 tyś co do czasu do 100 mi to i tak nie pomaga bo jak wciskam pedaŁ do dechy to zrywa przyczepnośc i uklad odcina to nie zastąpi porządnych opon ale można ustawić np LC nie zamyka mi sie przepustnica więc nie trace doładowania pomiar jaki mi wyszedł najlepiej to jeszcze na fabrycznym dyfer czyli 2 zmiany biegów do 100 , to 4,9 na kolach 20 calowych 285 toyor888 z gtera tu masz temat http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=91493&hl=tcs Edytowane 6 Marca 2016 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 No no flmik widzałem a race logic z tego co pamiętam u nas w kraju około 7000,00 masakra , a to nie są jakieś wielkie pieniądze warto sprubować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 To dziwne że zetka Cudnego i Dominatora na tych samych oponach kręci czasy 3.7-3.8 zapewne 100 osiągają na 2 ale gdy doliczymy 0.4s na zmianę biegu +0.2 przez straty ze względu na 3bieg to i tam mamy poniżej 4.5s a jak z dyfrem masz poliuretany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 nic dziwnego , mój silnik ma super dół obrotów , natomiast o 5,5oo momęt leci na łeb a na 1/4 sie jedzie między 5500 7500 cudny ma kontrole trakcji racelodzika startuje z procedury startu i bodajże opone 320 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 myślałem że macie to samo urządzenie. opona u niego to 285 lub 295 max przynajmniej na tamtą chwilę. jak tak to miękki slick zrobi Ci robotę. Jakiś czas temu miałem okazję oglądać na torze wyjeżdżające z zakrętu M3 540KM na drugim biegu przy pełnym gazie na slickach (obstawiam że twarde) szerokość 270 michelina z zerowym uślizgiem. Przy twoim momęcie jeśli zapodasz szersze oraz miękką mieszankę powinno być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) wał wyawrzony czopy wypolerowane poskładane na nowych panewkach i pierścieniach i coś nie standartowego kto wie co ? Edytowane 16 Marca 2016 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Tylko nie mów że po splanowaniu głowicy, bloku nie pasuje teraz ta najbardziej dolna część kolektora ssącego Ps. nim ją pokładziesz podepnij czujnik tuku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 jak wiadomo wróciłem do fabrycznych tłoków ,pozostały kute korbowody wszystko zostało wyważone pod tą mase a żeby zmniejszyć ryzyko spalania stukowego i zabezpieczyć półki tłoka silnik trzeba odprężyć , po 2 tygodniowych rozważaniach próbach i przymiarkach zdecydowałem sie zrobić kanapke pod głowice , 2 uszczelki między nie blacha dało to 1mm odprężenia optymalnie na moich turbinkach było by okolice 9,5 /1 ( mi z wyliczenia wyszlo 9,8/1 a kolega policzył 9,5/1 ) myśłe że taki setap bezpiecznie mi da te 450 ,470km a wyelminuje wady kutych tłoków no i ekonomia sie polepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Kolega mowil ze +1mm da stopien sprezania 9,35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 wracamy do żywych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 no pięknie pięknie. teraz chwile podocietac i testing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 na ostatnim zlocie Japan Cars Podbeskidzie nissan został wybranym jednym z 3 samochodow zlotu silnik już prawie dotarty czas na zmiane oleju nowy wydech i strojenie i ciągnie mnie zeby srodek sobie poprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Żeliwo w turbinach zmieniaj i wapdaj na storjenie No i koniecznie wydech 500 by pękło na moich rolkach i to srogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Z góry przepraszam że zaśmiecam temat ale tutaj najłatwiej będzie mi wytłumaczyć , te dokładki tylnego zderzaka (jakby chlapacze widoczne na 1 zdjęciu) były montowane w po liftach ? bo nigdzie tego nie mogę znaleźć ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Ja to najczesciej na wersjach USA widzialem. Kiedys ma allegro ktos nowe za 700zl sprzedawal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 coś jednak znalazłem ale opis i zdjęcia mi dużo nie mówią http://allegro.pl/nakladka-na-zderzak-lewy-tyl-nissan-350z-06r-i5114241032.html#thumb/1 wyśle zapytanie żebym był pewny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emjaay Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 coś jednak znalazłem ale opis i zdjęcia mi dużo nie mówią http://allegro.pl/nakladka-na-zderzak-lewy-tyl-nissan-350z-06r-i5114241032.html#thumb/1 wyśle zapytanie żebym był pewny ja mam takie chlapacze ale srebrne ;/ z chęcią oddam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) zlot japan cars podbeskidzie było ponad 500 samochodów różnych japońskich marek Obok nissan Gtr kolegi Robin , jeżdzi 9 na 1/4 wpelni wyposażony moc blisko 1000km i 1100nm Edytowane 20 Maja 2016 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 NO wreszcie na rolkach miałem okazje gościć i stroić Zetkę z Czech na zestawie Biturbo Greddy, wydech 3 cale i paliwo zielone 100 oktan Zetka to wyścigóweczka, która króluje na tamtejszych torach oraz wyścigach górskich. Pod maseczką wygląda schludnie i elegancko: I wykresik w sumie bez rewelacji jak na doładowanie 1 bara i to na zielonym paliwie na którym nie sposób było wywołać stuku,Pozwoliłem nałożyć sobie kreski jakie genruje zestaw Biturbo Greddy na Jarkowe Biturbo Homemade: Seryjne wałki nie pozwalały na więcej... przy doładowaniu 1,3 bara moc w zasadzie nie zmieniała się, tylko rosła fałda przy 5200obr.min... Troszkę mnie rozczarowała wielkość turbodziury oraz to jak łagodnie wchodzi na pełen boost ten zestaw - super dla trakcji ale brak wrażenia że się to odpycha no i zamula przy zmianie biegów - pewno twardsze sprężyny w Wastegatach by pomogły. Tak więc słowa uznania dla Jarkowego Biturbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 No Jarek to jest mega Gość Takie cuda w garażyku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 fajnie mieć porównanie z innym bi turbo, tym bardziej że renomowanej firmy i widzieć że mocno się nie odstaje gdyby nie ograniczenia budżetowe to bym bardziej rozwiną projekt choć by o ten blokujący wydech niestety w tym momencie walcze o pozostawienie nysski w rodzinie , 2 proste rzeczy a pozwoliły by silnikowi rozwinąć skrzydła i polepszyć czasy na 1/4 1 sprawa wydech , a 2 to wymiana culera na ten z nowym typem rdzenia który jest sporo wydajniejszy od tradycyjnych teraz silnik wymaga strojenia po zmianie tłoków wgrałem ustawienia w deta z bardzo wycofanym zapłonem , trakcji jak nie było to dalej niema czasy jakie mierze g techem 0,-97 5,2 1/4 13,7 przy 110 mil czas pokaże jak sie dalej potoczą sprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.