35zdawid1 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Jarek jakie masz kąty z tyłu? Ja gdy ustawiłem -2.5 to też z trakcją walczę przy mocy 150-200KM mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 ja mam seryjne zawieszenie nic nie jest zmieniane , trzeba by było troche tył podnieść na springach żeby przy starcie d*pa tak mocno nie siadała a to da to że kąty pujdą w strone 0 i powinno to polepszyć trakcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Tył możesz przecież regulować seryjnie, przeciwnie powinienes obniżyć lub ew zostawić ale napewno nie podnosić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) nie nie auto ma mieć wyżej tył start powoduje przyśad tyłu i dociążenie , to jest praktyka z 1/4 , https://www.flickr.com/photos/maciejwenda/28826781585/in/album-72157669091433724/ udało sie pojeździć na torze w Biłgoraju nawet fajny tor a i najlepszy czas okrązenia Edytowane 19 Września 2016 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Hej, fajne pucharki! Graty. Wrzucaj info o wypadach na tor tez w sekcji do tego przeznaczonej: subforum w Serie Z, NX... . Moze ktos inny sie wybierze tez nastepnym razem Napisz troche wiecej o samym torze, koszty, dojazd, etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Fajnie Jarku że sie troche oderwałeś od zmagań codziennych i odkurzyłeś Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Oooo kiedy jeździles w Biłgoraju ? Pracuje w delegacji i przejeżdżam koło niego 12 razy dziennie i zastanawiałem się co on jest warty i czy nie wybrać się kiedyś do pracy nissanem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 21 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 ja ten tor nazwałem zjadaczem opon , większośc aut po jeżdzie na nim ma opony uszkodzone powyrywany bieżnik asfalt średnio przyczepny ale bardzo szorstki asfalt z grubego ziarna natomiast moje opony przetrwały bez uszkodzeń może dla tego że nie musiałem jechać na 100% Nyska też spisała sie bezproblemowo mój czas na tym torze to 55,42 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Jarek na ułęż przejedz sie z nami na zakończenie sezonu tam sa dlugie proste akurat dla biturbo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 A na ten nastepny Ułęż nie chcecie jechac? 25-ty wrzesien czyli ta niedziela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Ja nie jade na ten race day tylko do Kaji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 7 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) ja raczej nie czuje sie na siłach jechać na duże szybkie tory a i auto jest nie przygotowane na takie jazdy słaba jakoś ale coś tam widać i taki widok a teraz czas na zimowe mody na dzień dobry nowy soft do tcs a Edytowane 23 Września 2016 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Ej no, gdzie tam zimowe?! Jeszcze gdzies posmigamy pewnie. Wpadaj z nami. Poznan lub Ulez pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 byłem dziś z wizytą roboczą u za przyjaźnionej firmie turbo Lamik zaproponowano mi jazdę nissanem 200zx ze skrzynią biegów z jaguara 8 biegowym automatem , sterowanie skrzynią to patent Łukasza zrobione ecu od podstaw czyli od pojedyńczego tranzystora cały program od zera itp parę trybów pracy skrzyni efekt zmiany biegów od 1 do 8 jak w nissanie gtr zmiany biegów od 8 do 1 jak w f1 oczywiście na łopatkach a dla leniwych tryb automatyczny ciekawostką jest sprzęgło czyli ruszasz i zmieniasz jak zwykłą manualną skrzyną ciąg auta nawet przy zmianie biegu jest niezmienny jak w gtr ja to chce i to nowy pomysł na to nudzące auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 O Kurde KOSMOS !! Pasuje Ciekawe jakie to ma przełożenia - zaraz googlować będę, żeby dobrze z trakcją było to fajnie jakby jedynka długa była... Biegi od 5 w górę są długie i jest mega przeskok z 4 na 5 na ćwiartkę by było świetnie ale na autostrady słabo... Ale dobrze jest to że do 1000Nm może przenieść https://www.motor.com/newsletters/20121010/WebFiles/MMM_ZF_8HP_Tranny.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 (edytowane) tak to działa w fazie testów i robienia ecu https://youtu.be/6v8TRCMGqtI?list=PLIzOS2jD5saVkPGbTjD1i8pBLn8fwlDsN Edytowane 10 Grudnia 2016 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Działa obłęd, ciekawe jak ruszanie z miejsca z jakich obrotów skleja konwerter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 4 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) no to ruszamy z projektem pierwsze zakupy już zrobione nowy filmik wstępna przymiarka skrzynia już po przymiarce , adapter montażowy dorobiony, sterownik ten co jest w skrzyni też po modyfikacjach przystosowany do pracy z zewnętrznym sterownikiem , koło zamachowe spasowane z konwerterem nic tylko skręcać Edytowane 13 Grudnia 2016 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Wał pasuje? Tapniete przez p8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) jak wszystko wymaga dopasowania , jednak wał pozostaje ztkowy po małej modyfikacji przystępuje do fazy montażu ,wiekszość części już jest gotowych reszte będzie trzeba dorabiać na bieżąco skrzynia zamontowana na gotowo z mechaniki zostało dorobić wał napedowy i chłodnice oleju wstępne uruchomienie okazuje sie że tak na prawdę chyba skrzynia biegów w nysce jest zbędna auto na 6 biegu rusza bez jakiego kolwiek problemu 6 bieg tej skrzyni zf ma przełozenie 1do 1 zbliżone do 5 biegu seryjnej skrzyni Edytowane 8 Marca 2017 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Czy mi się wydaje, czy coś wyciekło pod koniec filmiku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raivex Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Pozostałości po wyrzuconym filtrze oleju w calibrze V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 montował ktoś z was łopatki zmiany biegów do 350z , zakupiłem takowe z infiniti no i niezła kombinacja sie szykuje zwłaszcza ta z prawej strony projekt mechanicznie gotowy czas na sterowanie , trzeba sporo sygnałów z ecu auta i instalacji dostarczyć do sterownika skrzyni ale już widać światełko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Sa lopatki dedykowane do 350z Tapniete przez p8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 ostatni etap montaż sterownika TCU i potem strojenie skrzyni w Turbo Lamik łopatki będą z infiniti problem będzie estetyczny z osłoną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.