Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

projekt 350z bi turbo


jarek1111
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

mam już założone  te z infiniti  , ładnie sie   wkomponowały, za 2 dałem 180zł z przesyłką 

2 dni kombinowania i są założone  teraz jeszcze osłona kolumny do dopasowania 

 

auto dziś przejechało pierwsze kilometry ,  wszystkie biegi działają sterowanie skrzynią też ok, sterownik skrzyni nie wyżuca żadnych błędów

na 8 biegu przy 1500prm   jest 100km/h  powinna sie poprawić ekonomia  na dłuższych przelotach 

fajna jest zmiana w trybie manualnym , trzymam cały czas pedał gazu a łopatką pykam biegi góra   dół  

oczywiści jest teraz kwestja strojenia tej skrzyni   soft w sterowniku pochodzi z bmw  na kompresorze 


NO TO TESTUJEMY 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha aż obrotomierz nie nadąrza :D

Oj będzie wysyp zetek autoamatów jest to pewne :P

Ciekawe czy w wolnossaku urwało by to torchę czasu :) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można sobie wtedy mega krótkie przełożenie założyć i czasu urwiesz całkiem sporo, bo to biegi zmienia tak szybko, że nie ma różnicy czy 100 jest na 2 czy 3, potem jeszcze silnik zrobić taki, żeby generował moc tylko powyżej 6000 :) ale za to dużo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

powoli zaczynam kończyć swap tej skrzyni  

chce aby Lamik   mi jeszcze dorobił 1 program  nazwijmy go   ćwiartkowym  

dziś też wymieniłem dyfer na orginalny o przełożeniu   3,5  

pare poprawek  jeszcze będzie,   eksploatacja codzienna  ciągle coś nowego podpowiada 

chce np w czasie dojazdu do skrzyżowania  aby pociągnięcie i trzymanie manetki  dół powodowało wysprzęglenie  i dojazd na wybiegu, moge to zrobi wciskając pedał sprzęgła  (jak wygoda to wygoda ) 

no i jeszcze będe miał sprawe do  coobcia  bo musze obniżyć wolne obroty tak na ok 630    co by sprzęgło tak mocno na postoju nie ciągło 


mała aktualizacja 

miałem ogromną przyjemność być na 16 urodzinach klubu Calibra Team  

spotkanie z starymi znajomymi i nowym narybkiem 

ale do rzeczy   

Główną atrakcją zlotu była jazda na Torze Łódź     ( pierwszy raz tam byłem) 

byłem ogromnie ciekawy  zachowania nyski z tą nową skrzynią na takim torze   

ostrzegano mnie że tam auta bardzo mocno sie przegrzewają  zwłaszcza turbo, faktycznie temperatury  były wysokie   

olej silnika 130s/c   skrzynia w max kulminacyjnym  momęcie 105s/c  tylko chłlodziwo sinika było w normie

pokonałem tam sporo okrążeń   idealnie działała mi tam kontrola trakcji  

szpera za słaba ,    hamulce  średnio obciążone  dawały sobie bez problemowo rade 

i teraz skrzynia    , zmiana biegów  łopatkami pozwala     na skupieniu  sie na jeździe szybkość reakcji dokładnie tak jak oczekuje sie w tego typu  jeździe 

tem  skrzyni dochodziła   100s/c    

testy wypadły  pozytywnie, więc  będe dale rozwijał nyske   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymontowałem 3,3   a wmontowałem 3,5  

a że taak sie zapytam  

ja tam pojechałem  1minuta 09s    mój syn  audi s3  1minuta.07s     lotny start i meta pomiar elektroniczny 

jakie czasy tam robicie ? tak bym chciał porównać 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas bardzo bardzo fajny !!

Olej w silniku fest się zgotowal - ile kulek zajelo ci doprowadzenie go do takiej temperatury ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

parenaście nie wiem dokładnie 

i niech mi ktoś powie że do 350z wystarczy lać    5w30 

naszczęście motul 20w60    nie traci właściwości przy takiej tem 

 

z obserwacji i wniosków 

trzeba wzmocnić seryjną szpere   i zwiększyć negatywy na przednich kołach  zawieszenie hmmmm  to seryjne całkiem dobrze sie sprawdziło 

ewętualnie mod ze stabilizatorem 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacieśnienie szpery by Darek robi niesamowitą robotę, no u siebie po tym zabiegu urwałem 2 sek na poznaniu !

Na wyjściu z zakretu dajesz gazu i auto ciągnie z dóch koł a nie tylko mieli to wewnętrzne, wadą tego jest trochę większa nadsterowność ale o wiele wiele szybciej wychodzi się z zakrętów i osiąga większe prędkości.

Co do przedniego zawieszenia to optymalny negatyw na co dzień i na trackdye to -2 do -2,36 w warunkach torowych niemal całkowicie pozbywasz się podsterowności !!! Jest PRZEPAŚĆ !!!

Nie wiem czemu pedały w fabryce Nissana nie ustawiali ciut większego nagatywu, dzięki temu ich auta w wynikach z torów plasowały by się o paręnaście pozycji wyżej !!

 

Ps. Trzeba było mu dać odetchnąć, ja na poznaniu robię 7 kołek ogniem a potem studzenie, podobnie na jastrzebiu a na Lodzi lataliśmy 4 kołka pełną bombą i zjad na bazę...

Tak 125 stopni i radził bym już korzystać z niskich-średnich obrotów i studzić silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

przeprowadziłem dziś sporo testów przyśpieszenia   0-97   bo tak mierzy G tech   

 

co do wyników ,  oczywiście nadal brak trakcji ,  jednak powtażalność wyniku jest bliska 99%   

czas   osycyluje  4,5  4,6 s 

natomiast łatwość startu  powoduje idealną powtażalnośc wyników 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem większość stron , i powiem jedno, tylko pogratulować jarek, szacun za projekcik - a ta skrzynia  :icecream:  :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeprowadziłem dziś sporo testów przyśpieszenia   0-97   bo tak mierzy G tech   

 

co do wyników ,  oczywiście nadal brak trakcji ,  jednak powtażalność wyniku jest bliska 99%   

czas   osycyluje  4,5  4,6 s 

natomiast łatwość startu  powoduje idealną powtażalnośc wyników 

No i to jest przełom właśnie !!

Robisz czasy jak 600-700 konne zetki w manualu !!

Więcej mocy nie trzeba jak te 450KM co masz by sete robić w 4,5 sek !!

Tak jak współczesne wozy nie są jakieś diabelsko moce a do setki idą jak złe !!

Dobry lacz i przy tych 450 konikach będzie ze 4,1-4,2 spokojnie !!

 

Mój wolnossak jak optymalnie ruszę właśnie takie czasy robi a jakbym go na autoamta takiego zrobił o matko ale by był szatan :P

Ps. Gratki !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

cel jest    3,9  ta skrzynia mi to gwarantuje     

 

brakuje mocy   narost prędkości po ruszeniu jest za słaby ,  trzeba ze 100nm wiecej   czyli trzeba zrobić wydech 


mała aktualizacja pomiar 100-200   

 d03f86b25c4f1684med.jpg

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha już od dobrych dwóch lat o wydeszku Ci trąbię, zdolna bestia jestes ustrugasz coś sobie, głośno nie chcesz to z turbin wyjścia 2 x 2,5" i zejście w jedno 3" (nawet są takie tłumiki co Ci takie zejście zrobią)

Na lajcie 1 sekunde taki wydech Ci urwie :D

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

masz racje  nyska dostanie nowy wydech  ,    po optymalizacji pracy skrzyni   dostałem nowy program jej pracy    i bardzo mi sie spodobał    P7 służy głównie do driftu   działa w ten sposób że sterownik nie wtrąca sie wogóle do zmian biegow    zwalniając nie zżuca biegów   tylko lopatki decyduja jakim biegiem jade  lub na ktorym sie zatrymuje    oczywiście z dozwolonym zakresie obr  silnika 

z nowości   Turbo Lamik pracuje nad sterownikiem który ma za zadanie synchronizowanie obr silnikaa do danego przełożenia skrzyni   ma to być uniwersalny sterownik  mający zastosowanie do rużnych samochodówz elektroniczną przepustnicą    taki system synchronizacji ma 370z   

 

i oczywiście  ja to chce heee

 

 

 

 

aktualizacja

to zabieram sie za ten wydech   

będę  bazował  na końcówce z Gtera   jednak żeby nie było za głośno zastosuje tłumnik  środkowy   

od turbin 63mm  potem zejście w 76   i tak aż do końcowego w końcówce znowu na 2 rury   

d5bd4bd977eac0famed.jpg

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTR w serii ma pedalskie fi70mm tylko :P

Ale i tak 100 kroc to lepsze jak seria fi60mm i w dodatku nie przelotowa, Powodzenia i czas na 500+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem po raz kolejny cały temat od A do Z i kuźwa... Weź mi te turbiny też zrób :P Gratuluje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...