kaktuss_ML Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Sa lopatki dedykowane do 350z Tapniete przez p8 Ale zobacz jakie koszty : http://www.tunersgroup.com/Online_Store/Works_Bell_Column_Shifter.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 trochę taniej mozna wyrwać ale niestety zabawa kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Dokładnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) mam już założone te z infiniti , ładnie sie wkomponowały, za 2 dałem 180zł z przesyłką 2 dni kombinowania i są założone teraz jeszcze osłona kolumny do dopasowania auto dziś przejechało pierwsze kilometry , wszystkie biegi działają sterowanie skrzynią też ok, sterownik skrzyni nie wyżuca żadnych błędów na 8 biegu przy 1500prm jest 100km/h powinna sie poprawić ekonomia na dłuższych przelotach fajna jest zmiana w trybie manualnym , trzymam cały czas pedał gazu a łopatką pykam biegi góra dół oczywiści jest teraz kwestja strojenia tej skrzyni soft w sterowniku pochodzi z bmw na kompresorze NO TO TESTUJEMY Edytowane 23 Kwietnia 2017 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 jaram się tymi łopatkami, świetna robota! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 No i pięknie Podoba mi się takie pioniertstwo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Haha aż obrotomierz nie nadąrza Oj będzie wysyp zetek autoamatów jest to pewne Ciekawe czy w wolnossaku urwało by to torchę czasu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 można sobie wtedy mega krótkie przełożenie założyć i czasu urwiesz całkiem sporo, bo to biegi zmienia tak szybko, że nie ma różnicy czy 100 jest na 2 czy 3, potem jeszcze silnik zrobić taki, żeby generował moc tylko powyżej 6000 ale za to dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Mega wyszło! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Mi też się podoba. Szacuneczek za ten mod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 powoli zaczynam kończyć swap tej skrzyni chce aby Lamik mi jeszcze dorobił 1 program nazwijmy go ćwiartkowym dziś też wymieniłem dyfer na orginalny o przełożeniu 3,5 pare poprawek jeszcze będzie, eksploatacja codzienna ciągle coś nowego podpowiada chce np w czasie dojazdu do skrzyżowania aby pociągnięcie i trzymanie manetki dół powodowało wysprzęglenie i dojazd na wybiegu, moge to zrobi wciskając pedał sprzęgła (jak wygoda to wygoda ) no i jeszcze będe miał sprawe do coobcia bo musze obniżyć wolne obroty tak na ok 630 co by sprzęgło tak mocno na postoju nie ciągło mała aktualizacja miałem ogromną przyjemność być na 16 urodzinach klubu Calibra Team spotkanie z starymi znajomymi i nowym narybkiem ale do rzeczy Główną atrakcją zlotu była jazda na Torze Łódź ( pierwszy raz tam byłem) byłem ogromnie ciekawy zachowania nyski z tą nową skrzynią na takim torze ostrzegano mnie że tam auta bardzo mocno sie przegrzewają zwłaszcza turbo, faktycznie temperatury były wysokie olej silnika 130s/c skrzynia w max kulminacyjnym momęcie 105s/c tylko chłlodziwo sinika było w normie pokonałem tam sporo okrążeń idealnie działała mi tam kontrola trakcji szpera za słaba , hamulce średnio obciążone dawały sobie bez problemowo rade i teraz skrzynia , zmiana biegów łopatkami pozwala na skupieniu sie na jeździe szybkość reakcji dokładnie tak jak oczekuje sie w tego typu jeździe tem skrzyni dochodziła 100s/c testy wypadły pozytywnie, więc będe dale rozwijał nyske Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 A jakie przełożenie wymontowałeś, bo szukam 3,9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) wymontowałem 3,3 a wmontowałem 3,5 a że taak sie zapytam ja tam pojechałem 1minuta 09s mój syn audi s3 1minuta.07s lotny start i meta pomiar elektroniczny jakie czasy tam robicie ? tak bym chciał porównać Edytowane 7 Maja 2017 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Czas bardzo bardzo fajny !! Olej w silniku fest się zgotowal - ile kulek zajelo ci doprowadzenie go do takiej temperatury ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) parenaście nie wiem dokładnie i niech mi ktoś powie że do 350z wystarczy lać 5w30 naszczęście motul 20w60 nie traci właściwości przy takiej tem z obserwacji i wniosków trzeba wzmocnić seryjną szpere i zwiększyć negatywy na przednich kołach zawieszenie hmmmm to seryjne całkiem dobrze sie sprawdziło ewętualnie mod ze stabilizatorem Edytowane 11 Maja 2017 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Zacieśnienie szpery by Darek robi niesamowitą robotę, no u siebie po tym zabiegu urwałem 2 sek na poznaniu ! Na wyjściu z zakretu dajesz gazu i auto ciągnie z dóch koł a nie tylko mieli to wewnętrzne, wadą tego jest trochę większa nadsterowność ale o wiele wiele szybciej wychodzi się z zakrętów i osiąga większe prędkości. Co do przedniego zawieszenia to optymalny negatyw na co dzień i na trackdye to -2 do -2,36 w warunkach torowych niemal całkowicie pozbywasz się podsterowności !!! Jest PRZEPAŚĆ !!! Nie wiem czemu pedały w fabryce Nissana nie ustawiali ciut większego nagatywu, dzięki temu ich auta w wynikach z torów plasowały by się o paręnaście pozycji wyżej !! Ps. Trzeba było mu dać odetchnąć, ja na poznaniu robię 7 kołek ogniem a potem studzenie, podobnie na jastrzebiu a na Lodzi lataliśmy 4 kołka pełną bombą i zjad na bazę... Tak 125 stopni i radził bym już korzystać z niskich-średnich obrotów i studzić silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 przeprowadziłem dziś sporo testów przyśpieszenia 0-97 bo tak mierzy G tech co do wyników , oczywiście nadal brak trakcji , jednak powtażalność wyniku jest bliska 99% czas osycyluje 4,5 4,6 s natomiast łatwość startu powoduje idealną powtażalnośc wyników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Przeczytałem większość stron , i powiem jedno, tylko pogratulować jarek, szacun za projekcik - a ta skrzynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Piękny czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 przeprowadziłem dziś sporo testów przyśpieszenia 0-97 bo tak mierzy G tech co do wyników , oczywiście nadal brak trakcji , jednak powtażalność wyniku jest bliska 99% czas osycyluje 4,5 4,6 s natomiast łatwość startu powoduje idealną powtażalnośc wyników No i to jest przełom właśnie !! Robisz czasy jak 600-700 konne zetki w manualu !! Więcej mocy nie trzeba jak te 450KM co masz by sete robić w 4,5 sek !! Tak jak współczesne wozy nie są jakieś diabelsko moce a do setki idą jak złe !! Dobry lacz i przy tych 450 konikach będzie ze 4,1-4,2 spokojnie !! Mój wolnossak jak optymalnie ruszę właśnie takie czasy robi a jakbym go na autoamta takiego zrobił o matko ale by był szatan Ps. Gratki !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 (edytowane) cel jest 3,9 ta skrzynia mi to gwarantuje brakuje mocy narost prędkości po ruszeniu jest za słaby , trzeba ze 100nm wiecej czyli trzeba zrobić wydech mała aktualizacja pomiar 100-200 Edytowane 26 Maja 2017 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Haha już od dobrych dwóch lat o wydeszku Ci trąbię, zdolna bestia jestes ustrugasz coś sobie, głośno nie chcesz to z turbin wyjścia 2 x 2,5" i zejście w jedno 3" (nawet są takie tłumiki co Ci takie zejście zrobią) Na lajcie 1 sekunde taki wydech Ci urwie Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 9 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 (edytowane) masz racje nyska dostanie nowy wydech , po optymalizacji pracy skrzyni dostałem nowy program jej pracy i bardzo mi sie spodobał P7 służy głównie do driftu działa w ten sposób że sterownik nie wtrąca sie wogóle do zmian biegow zwalniając nie zżuca biegów tylko lopatki decyduja jakim biegiem jade lub na ktorym sie zatrymuje oczywiście z dozwolonym zakresie obr silnika z nowości Turbo Lamik pracuje nad sterownikiem który ma za zadanie synchronizowanie obr silnikaa do danego przełożenia skrzyni ma to być uniwersalny sterownik mający zastosowanie do rużnych samochodówz elektroniczną przepustnicą taki system synchronizacji ma 370z i oczywiście ja to chce heee aktualizacja to zabieram sie za ten wydech będę bazował na końcówce z Gtera jednak żeby nie było za głośno zastosuje tłumnik środkowy od turbin 63mm potem zejście w 76 i tak aż do końcowego w końcówce znowu na 2 rury Edytowane 9 Lutego 2018 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 GTR w serii ma pedalskie fi70mm tylko Ale i tak 100 kroc to lepsze jak seria fi60mm i w dodatku nie przelotowa, Powodzenia i czas na 500+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Przeczytałem po raz kolejny cały temat od A do Z i kuźwa... Weź mi te turbiny też zrób Gratuluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.