dziubas Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 bo ta walbro mi buczy ma buczeć i durzo paliwa pompować taki urok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) Edytowane 10 Kwietnia 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 nie zebym się czepiał ale nagrałeś 2 min. film z emeryckiej jazdy po bułki ;p pokazalbys jak to przyspiesza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 jeszcze nie czas na pełny but ale powie że bardzo przyjemnie , na 3 biegu zrywa przyczepnośc początkowo masz 5 bieg z 1500prm do 3500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 po zimie to mi bez turbin przyczepnoś zrywa na 3 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 dziśaj dojechał ekumaster det 3 zobaczymy jak to będzie współgrało z seryjnym ecu choć bez strojenia to wszystko jeżdzi dobrze ( dziwne w innych autach zawsze byly klopoty po montażu turbiny ) dzała tempomat dzała kontrola trakcji itp mieszanke trzyma jak trzeba jedynie trzeba troche zapłon cofnąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 bardzo chętnie zobaczę mapę ,,,i ile to dobite jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 det założony zagrało wszystko bez problemowo wszystko ładnie sie reguluje jeszcze chce od ekumaster .pl jednej żeczy w sofcie zobaczymy może sie uda to zrobić mianowicie zabezpieczenie przed przeładowaniem silnika teraz pora na strojenie , założenie jest takie ze max bost 0,6 0,7 bar ,dla bęzyny , i 1 bar dla lpg moge tak zrobić bo det 3 ma 2 zestawy map czyli na lpg moge dać i ostrzej zaplon i większy bost lpg ma 108 oktan natomiast jest mniej energetyczny oczywiście przełanczać sie bedzie automatycznie po testach opisze więcej wraz z filmikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 mam prośbę skoro masz lpg masz EGT zrób pomiary w takich samych warunkach ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 rozumiem że chcesz mi pokazać że lpg ma wyszą temperature spalin, doskonale o tym wiem , wiem też jest to suche paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 właśnie nie tobie tylko debi..... którzy twierdzą że jest to wielka różnica ew możesz mi na pw podesłać wyniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 z moich obserwacji z calibry temp spalin w sumie może z 50 stopni była większa generalnie trzeba sie starać nie przekroczyć 900 930 c temp spalin w sumie to kwestja strojenia ja wszystko w aucie pojawił sie kłopocik mianowicie nie moge zejść z doładowaniem poniżej 1 bar już osłabiłem fabryczne springi w wg na otwarcie 0,7 bar plus ciśnienie spalin powinno wcześniej otwożyć wg chce w okolicach o,4 bar połączenie gruszek wg jest bespośrednio z muszli turbiny moze dać z innego miejsca ? ma ktoś sposób na obniżenie doładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Musisz uwydajnić wastegaty np. po przez powiększenie otworów pod klapkami... To samo miałem w wielu wielu przypadkach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 (edytowane) Pierwszy w pl nissan 350z strojony na ekumaster det3 pokazane są logi na nich widać w parametry łącznie z arf czy bostem w dolocie pobawilem sie troche detem zrobilem sobie wykresik det ma opcje hamowni bardzo fajna opcja służąca dla wizualizacji osiągów czyli grzebiesz w silniku hamujesz i odrazu widzisz czy jest poprawa od ostatniego hamowania nie brać wyników za wiarygodne teoretycznie moc na kołach czyli trzeba doliczyć straty na napędzie silnik na max zalany afr żedu 10 brązowa krecha zielona to bost 0,7 w piku opada na 0,35rz trzeba powalczyć aby bost nie opadał i natym sie teraz musze skupić Edytowane 17 Maja 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 (edytowane) Na doładowaniu dobrze wycofaj zapłon, bo fabryczna mapa zapłonu zamyka swoją skalę i to jak auto jest wolnossące!!! Jedynie mapa paliwa widzi i reaguje w zakresie mniej więcej do ok. 0,3-0,35 bara... Edytowane 20 Maja 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 robota idzie do przodu wstępne strojenie Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 ładnie ... podoba mi sie a normalna hamownia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 (edytowane) pierwsze testy sprintu 0- 185 czyli 4 do odcinki czas 16 s tak wynika z loga czerwone prostokąty pokazuja zadzałanie kontroli trakcji i jak zachowuje sie wtedy bost mimo wciśniętego pedalu gazu w podloge władze przejeło ecu niebieska linia to obroty czyli prm a zielona to bost na tym logu widać start 0-185 czyli 4 do odcinki ale z 2 biegu czas do setki lepszy jednak i tak trakcja weszla czas ok 5 s na 4 biegu widać poślizg sprzegła http://imageshack.us/photo/my-images/199/startz2biegudo4biegodci.bmp/ Edytowane 26 Maja 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 a dupo hamownia zadowolona co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Generalnie booscik stabilny to bardzo dobrze Ciekawe czy auto by było w stanie na ćwiartkę zejść w czasie poniżej 14 sek - to jest taka dobra granica dla męsko zdłubanych 350Z w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elDiabollo Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Jara mnie to bi, fajnie, że jest inaczej zrobiony. Jak wrażenia z użytkowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 auto jeżdzi , jednak za sprawą ostatnich upalów wystąpił mi taki kłopocik , po rozgrzaniu paliwa regulator ciśnienia zaczyna zanizać cisnienie na listwie po zdiagnozowaniu problemu okazuje sie że paliwo w baku sie bardzo nagrzewa nawet nie przypuszczałem że aż tyle teraz rozumiem po co jest tam czujnik temperatury paliwa zastanawiam sie nawet nad zastosowaniem chłodnicy paliwa musze to skonsultować z moim góru Lamikiem komora silnika też sie mega nagrzewa teraz zastanawiam sie jak skuteczne zwiększyć przepływ powietrza przez komore moze macie jakies pomysły nie chce ciąć zabardzo zderzaka i maski ale też nie chce ugotowac silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 chlodnica paliwa?? cos takiego w ogole istnieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 no i sie stało , pierwsza awaria 2 posty wyżej pisalem o problemie z ciśnieniem paliwa , dziśaj stało sie jasne co było nie tak wysiadła pompa paliwa zaczła palić bezpiecznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Za mało wachy może w baku miałeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.