jarek1111 Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 (edytowane) nie nie paliwazawszesie staram utrzymywać miedzy 1/2 a 1/4 rozebrałem tą wallbro okazało sie że zużyły sie tulejki trzymające wirnik poprostu dostały luz i wirnik zaczol sie zakleszczać zastosuje teraz fabryczną pompe z bmw m5 pare nowych spraw wynikło sprawa pompy paliwa, okazało sie że jednak problem jest gdzie indziej wymiany na 2 inne pompydalej powodowały problemy ze składem mieszanki po paru godzinach i niewiadomo ile spalonej bezyny usterka została znalezionazaplanowana wymiana klocków hamulcowych zamieniła sie w wymiane tarcz przednich i kompletu klocków na 4 kołach znalazłem wężyk którym uciekal mi bost przypadkiem wysszlo że nissan ma te same klocki na przodzie co ferrari 550 zakupiłem tarcze firmy brembo pierwsze pomiary 0-96 ogromny problem z trakcją udalo sie czas troche poprawić cały czas pomiary na lpg bo bezyna nadal nie wydala czas 0-97 km/h 5,5s czas 1/4 13,7 i predkośc po 1/4 185km/h Edytowane 18 Lipca 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Dobrze że masz gaziutek to tylne koła ci dociąża i lepsza trakcja jest !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 jakie opony masz (firma szerokosc) oraz na jakims ciśnieniu jechałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 245/18 /45 toyo cos tam ciśnienie 2,1 mniej nie ma sensu bo papuć sie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Ja Hondami jak startowałem zawsze to robiłem 1.5bar na R888, myślę że na cywilnej oponie czyli np takiej jak mam ja 245,45,18 ContiSport3 na pewno 1.4-1,8 by coś kleiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 (edytowane) honda waży 900kg ma przedni napęd gdzie w czasie przyśpieszania oś jest odciążana nissan waży 1600 cała masa idzie na tylne koła napompuj tam 1,4 bar to sie rozzzz przy pierwszym lekim łuku sprawa wyglada tak ze silnik ma dużo momętu na niskim prm startować trzeba z 2 biegu i z procedury startu jednak taka próba zaowocowala spaleniem tarczy sprzęgłowej śmierdzi do teraz sprzęgło jest już na wykończeniu będzie albo costumowe czyli wielo tarczowe , albo spiek kolo mi coś gada że są jakieś super okładziny i można tarcze okuć i będzie trzymać jak spiek a nie bedzie szkubało na pólsprzęgle realnie widze że moge do setki zejść jeszcze z 0,4 s a na 1/4 ok 1s ale trzeba dobrze startować Edytowane 20 Lipca 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 ja być moze jutro sprawdze czasy bo jak wstanę, to lece do kluczewa na 1.4 mili.Dam znać jak poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 i niech mi ktos powie ze seryina Z robi czas do 100 na poziomie 5,9sek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 (edytowane) znaczy powie tak teoretyczny czas do rzeczywistego to 2 rużne sprawy ja widze po tym gtechu puszczam sprzeglo i juz upływa 1 s zanim auto wogule ruszy z miejsca w tej wersi de jest problem bo odcinka jest bardzo nisko i łatwo złapać sie w niej natomiast 100 na godzine jest na granicy odcięcia na 2 biegu w wersjach hr napewno jest łatwiej bo kręcą sie wyżej zmieniasz bieg 1raza nie 2 razy jak w wersji de Edytowane 20 Lipca 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Niektóre info podawały nawet 5,6s dla 300KM ale waży chyba ok 1400 a nie 1600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 (edytowane) w niedziele pojechałem na mini tor temperatura powietrza sięgała 35s chciałem wy testować zachowanie nisana bo nie miałem jeszcze okazji po 5 godzinach prób jedyny mankament który wyszedł to zagotowanie sie płynu wspomagania mimo zmienionej chłodnicy na wiekszą niestety układ toru był raczej wolny a asfalt mega śliski lub moje opony nie trzymały w ogóle zebrane dane na pewno zaprocentują z wniosków to; trzeba dać więcej powietrza na chłodnice zderzak za bardzo ogranicza dopływ , trzeba zaizolować całkowicie rurę dolotową bo po postoju nagrzewa sie do 100s trzeba zaizolować cały układ wydechowy no i dołożyć chłodnice paliwa filmik jakość marna syn sie dopiero uczy a nagrywał aparatem Edytowane 22 Sierpnia 2013 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 (edytowane) Super zabawa widzę że była no i najistotniejsze że nic nie oddało, gratki !! Ps. Z turbinami trochę leastyczniej jest - lepiej do driftu hehe Edytowane 22 Sierpnia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 czyżby nie tylko wawa, potrafiła zrobić z......::D;D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 (edytowane) dziśaj z- tka została schamowana wynik podkreślam na lpg bo bezyna nie fonkcjunuje poprawnie więc nie ryzykowalem zostały tez wprowadzone drobne korekty w mapach wynik hmm słaby 408 km i 575nm Edytowane 30 Sierpnia 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Hehe Niut miażdży cyce !! Z dwójki teraz można ruszać i odrazu 4 bić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 mały trening zlot ct Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeNeK2Ck Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Fajnie że śmigasz nim po torze a nie tylko w linii prostej ! Lubię to ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 (edytowane) pare testów na przyśpieszenie niestety sprzęgło jest najsłabszym elemętem układanki no i opony najlepszy czas 4,96 dziśejszy poranek spędzony na hamowni wyniki lepsze ,i doszłem do kresu wydajności turbinek wykonaliśmy około 20 hamowań szukając najlepszych ustawień wyniki musiałem wycofać zapłon przy 3tyś prm z powodu bardzo gwałtownego narostu momętuw max wynosił 660nm a to spora przesada jak na seryjne korbowody ostateczny wynik to 435km i 638nm Edytowane 30 Grudnia 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 (edytowane) Prze piękny przebieg jak na zastosowane turbosprężarki !! Od 5300obr.min ten spadek wyprostować kółeczkami 15T i będzie bajka jakieś 450-460KM obstawiam bez zmiany boostu ! Własnie sprawdziłem SPEC Kółka 13T mają wymiary 40,5 x 56mm natomiast 15T 52,5 x 56mm - więc korpusów nie trzeba będzie roztaczać jedynie samą muszlę. No i oba mają takie same tylne ścianki http://www.ebay.com/itm/Volvo-Mitsubishi-TD04L-13T-Turbo-Compressor-Wheel-/261352341986?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cd9d041e2&vxp=mtr Ps. Jak się kształtuje w chwili obecnej przebieg doładowania ?? Poniżej Real Foto Prezenciku Noworocznego Edytowane 30 Grudnia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 (edytowane) wkleje zrzut z loga jednego z ostatnich hamowań zielona krecha to bost niebieska ciemna prm taka czerwonawa kropkowana to afr a niebieska jasna to kąt zapłonu zobacz jak mocno go musieliśmy opużnić tym samym ten etap tego projektu trzeba uznać za zakończony to max co sie dało na tych turbinach uzyskać trzeba podkreślić że auto naprawde jest pełno urzytkowe i bezawaryjne tu kródki filmik Edytowane 30 Grudnia 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Wypas wyszło ale będzie lepiej Ciekaw jestem czy lag się powiększy po zmianie kółeczek... Ps jebnąłem się z ich wymiarami w twoich suszarkach z BMW 13T kułeczko ssące ma 38,2 x 51mm a 15T 42,5 x 56mm - co daje flow o jakieś 25% większy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 jak tylko dojdą to zabieram sie za rozkręcanie auta w planie jest przedewszystkim sprzęgło przerobie te turbinki zobaczymy ile sie da zrobić na nich wirniki sporo większe więc jest szansa aby dobic w okolice 500km myśle też nad zmianą korb i lekkkim odprężeniu silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Ja już też zaplanowałem budrzetowe odprężenie silnika, kute korby trzeba kupić i niech je w autoszlifie o 1mm skrócą, spada wówczas sprężanie do 9,7:1. Wówczas taki silnik ok 550KM powinien przyjąć, bardzo ciekawy artykuł na ten temat: http://forums.nicoclub.com/vq35de-t-stock-internals-with-forged-rods-t576435.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 dokładnie tak samo kombinuje dam zrobic na zamówienie korby tyle że ja myślałem zrobić o 0,5 krudsze mówisz że 1mm da odprężenie do 9,7 a co myślisz o przejściu na e85 to paliwo ma 120 oktan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 (edytowane) Na E85 nie ma co odprężać nawet Paliwo świetne, daje bardzo duże przyrosty i bardzo zmniejsza EGT, ponadto szybciej turbo na nim wstaje ale trzeba wzbogacić mieszanę o ok 30% !! Czyli jak masz wtryski w chwili obecnej 480 a planujesz pozostawić dotychczasową moc to przynjamniej zapodać 630ccm, jak planujesz pozostać na dotychczasowym booscie i mieć te 20% mocy więcej to wtryski paliwa przynajmniej 780-830ccm bym zalecił - hehe to bez moda turbiny myślę że pod 500KM by było i z 650Nm Ps. z racji tego ze E85 mocno nie trzyma składu może miec od 60 do 85% zawoartości w sobie etanolu, lepiej samemu sobie przygotować takie paliwo: http://allegro.pl/biokominek-biokominki-biopaliwo-bioetanol-etanol-i3823609500.html Edytowane 7 Stycznia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.