jarek1111 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 wirniki doszły ,faktycznie są większe i to sporo dzięx coobcio teraz już trza sie zabrać za robote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 No to pięknie ! Jestem cholernie ciekaw przyrostów ! Na jednym takim 15T w Saabach robię na dobrym Intercoolerze 280KM Ciebie jednak ogranicza trochę żeliwo masz 4cm2 a Saab ma 5cm2 no ale jak 450-460KM wyjdzie to i tak będzie fajnie !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 ostatnie testy przed modami 2 osoby na pokladzie to dzałam dalej na pierwszy plan sprzęgło mam pomysl na nie tak zeby bylo wstanie przenosić ok 20 procen więcej mocy i oczywiście trza startować z 2 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 co kombinujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 co kombinujesz? No jak to co upgrade Turbosprężarek i dalsze power UP !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 bardziej mi chodziło o sprzegło 2mas jeszcze zyje przy tej mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Ale jaja faktycznie seryjny badziewiasty dwu mas jeszcze tu siedzi Odrazu można było jednomasę załadować przy okazji nabijania nowej okładzinki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 (edytowane) prace trwają niestety mam ograniczony czas obecnie jestem na etapie poprawienia orurowania turbin zwiększam przekroje rur itp sprzęgło , mam pomysł na tego 2 masa tarcze okuje okładziną kevlarową docisk bedzie miał zwiększoną siłe doocisku słoneczka do tarczy potem sie zabiore za turbiny pare fot przerobionych turbin Edytowane 1 Marca 2014 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 A pięknie pięknie nie mogę się doczekać efektu finalnego Super te turbinki bo malutkie i kompaktowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 pare nowościprzerobione zostalo orurowanie jak i postronie ssania powietrza tak samo po stronie tloczenianajistotniejsza zmiana to wyciagnięcie filtrów powietrza pod zderzakczekam jeszcze na zmodyfikowane sprzegło , do przerobienia został cały układ wspomagania cholernie ciasno pod tym autem to co w innych autach jest banalnie proste tu sie bardzo komplikuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 pamietasz moze jak długie masz przewody pod chlodnice oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 auto po testach po przerobieniu koła na jednomasowy pojawiło sie charakterystyczne żężenie tylnego mostu przy wysokim biegu i niskich obrotach silnika powyżej 2tys jest juz ok czytałem że tak sie dzieje po zmianie na jednomas sprawiłem sobie carbon na dach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 rzęzi raczej skrzynia biegów moim zdaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Standard nie przejmuj sie tak ma być Rób testy dmuchawek ciekawe co tam to dało, jakby co to jeszcze jedno takie koło kompresji 15T Ci dam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 z nowych żeczy ,niestety korba wyleciała bokiem przy pełnym bucie silnik złom pytanie teraz , ten silnik występował w rużnych autach poza kosmetyką i osprzętem jest taki sam w jakich autach występuje VQ35 de może macie namiary na jakieś silnkik lub części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Ale peszek Czy nie lepiej poszukać żędowej 6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 niestety tego się obawiałem...VQ masz w kilku modelach...ja bym szukał już HR`a w takiej sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 (edytowane) Czyli potwierdzila sie teoria Darka ze te silnik wytrzymuja max 380KM :/ Ja bym kupil DE i wstawil kute korby - sa strasznie cienkie. Poszedl PW z kontaktem do Darka - moze akurat bedzie mial cos na placu. Edytowane 8 Kwietnia 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 (edytowane) Hej pobieraj piec z: Infiniti FX35, G35, M35, albo poluj na zetkową okazję no i obowiązkowo trzeba zakuć, przyznam szczerze że strasznie dużo Nm z dołu miałeś - chyba to zaszkodziło. Na kompresorze nie ma niuta z dołu i odda piec przy wyższej mocy... Ps. Powodzenia w szukaniu silnika, jakbyś potrzebował kutych gratów to daj znać mam parę kompletów luzem... Np ten: Edytowane 8 Kwietnia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 silnik rozebrany 2/3 przeżyło jednak blok nie coobcio po ile masz te kute graty daj na pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Powymieniac te czesci, skuc gnoja i dmuchac zeby 600KM wyplulo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Bardzo dobrze że zamieściłeś zdjęcia ! Widać na nich że śruby od korby dały radę ale to korbowód się poddał - to jest najsłabsze ogniwo każdego VQ35DE... Poza HR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Darek mi wysylal kiedys zdjecia jak wyglada seryjna korba w VQ35DE a jak wyglada seryjna w 1JZ...zal ze az tak przycieli na jakosci w DE...roznica jest naprawde duza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 wszystkie korby są w mniejszym lub większym stopniu zgięte w litere s niekture tłoki maja pęknięte środkowe półki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ja przyszlosciowo myslalem zeby w swoim tak do 450-500 go dobic ale widze ze bez kucia nie da rady...cos jeszcze poza tlokami, korbami i blokiem strzelilo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.