Coobcio Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 No i pięknie ! Olej teraz zmień na szybkości no i polataj trochę po mieście niech się to poukłada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masir Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Chyba pierwsze testy się już - wczoraj leciałeś w stronę Bielska B. dwupasem po 21:00 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 nie nie, ja niewyjechalem jeszcze z placu pojawił sie problem z jakimś dziwnymi wirbracjami próbuje to zdiagnozować przypuszczalnie to kolo zamachowe dałem tto co było z silnikiem , jutro chce przełożyć na to moje przerabiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 O Kurde co to za wibracje, udało się ich wyzbyć ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Jaro jak tam auto bo cisza zapadła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 (edytowane) auto jeżdzi wszystko szczelne nic nie cieknie ,jednak nadal jeste niezadowlony kultóra pracy silnika sie zdecydowanie pogorszyła był problem z ciśnieniem doładowania pompowało mi przy 3 tyś prm 1,3 bara (i to nie był max puszczałem pedał bo wskażniki darły sie pipipipi, pipi) zanim zdiagnozowałem problem troche czasu upłyneło , okazało sie że przepaliły sie węzyki silikonowe i turbiny poprostu nie były w żaden sposób sterowane silnik też chodzi głośniej niestety kute tłoi są luźniej pasowane i to słychać , no i drgania jest taki momęt przy 1,200 czuć drgania a to niestety jest wina nie wyważenia układu tłokowo korbowego plany wyważenie układu korbowo tłokowego ( czemu tego niezrobiłem sam niewiem koszt 200zl ) TAK DLA PORÓWNANIA orginalny tłok z korbą i pierścieniami sforzniem panewką waży 1200g a kóte 1000g przejść na e85 i osiągnąc moc ok 650 700km chyba że uda sie to zrobić na zwykłej bęzynie z szalonych planów zrobić naped 4/4 na bazie g35 Edytowane 13 Czerwca 2014 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 No to czekamy na jakieś pomiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 (edytowane) auto przeżyło trening na torze wyrazów podobno nyska ma fajny surond jatego nieslysze w aucie wiec mi nagrali Edytowane 24 Czerwca 2014 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 (edytowane) No ładnie chodzi Ps. Wadaj do mnie na hamkę tak jak CI obiecałem + pomogę odblokować seryjne ECU coby ci cofało zapłon jak należy + limitery jak tylko chcesz Elo Elo przyjacielu przejrzałem twój cały topic kurde ale okrutnie małą turbo dziurę masz hehe 2500obr.min i miałeś kiedyś na nie odprężonym silniku 600Nm kosmos Ps. zamiast jarać sprzęgła i ruszać z dwójki to dłuższy dyfer zapodać z automatu zawsze to będzie lepiej i bardziej elastyczność silnika wykorzystasz No i czekam na jakieś kreseczki na nowym setupie Trzymaj się i do usłyszenia. Pss. Seryjny masz końcowy tłumik ?? Edytowane 5 Września 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 tak mam tylko 1 tłumnik ten końcowy fabryczny , co do turbo dziury ,jest naprawde mały lag tych turbin i wstają szybko przy niskim prm tak do codziennej jazdy jest to rewelacyjne rozwiązanie a turbina kosztuje 100zł jak sie sypnie to żaden koszt max momet na seryjnym silniku był 680nm ale go mocno próbowałem zdławić ze wzgledu na seryjne korby a teraz poprostu wyciagne max z tego silnika oczywiście spodzewaj sie mnie w najbliszym czasie na hamowni u siebie chce poprawić pare rzeczy w seryjnym ecu most jak masz na zbycie to sie dogadamy ,chce mieć na 2 prędkość w odcince ok 130km/h momętu napędowego mam nadmiar więc moge troche wydłużyc przełożenie i podnieść odcinke na ok 7100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) U mnie na długim dyfrze (3,3) tak było z prędkościami na biegach: 1 do ok 75km/h 2 do ok. 125km/h 3 do ok 170km/h Przy 7100obr.min Na filmiku tylko jedynke do końca zakręciłem... Ps. jak chesz to przed przyjazdem do mnie możesz mi ECU wysłać, przesunę ci w nim odcinkę, wyłącze drugie sondy... Ciekawi mnie czy ten kolektor ssący z Rev upa góry dołożył, w kompressor Zet doszło 26KM przy 7000obr.min na nim Choć to nie wpłyneło na moc maks bo ją osiągał nisko przy ok 6400... Edytowane 6 Września 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 7 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 ja teraz mam zpowrotem seryjny kolektor cobcio powiedz czy sygnał o prędkości auta idzie z czujników absu czy ze skrzyni chodzi mi czy pozmianie dyfra predkośc i km będą wskazywały prawidlowe wartości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Ze skrzyni biegów idzie prędkość... Więc zmiana dyfra wpływa na odczyty prędkościomierza. U mnie na krotkim dyfrze mega zawyża prędkościomierz przy 113 licznikowych mam realną 100 kę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 A oplaca sie faktycznie zmieniac ten kolektor na ten z RevUp'a ? Odczuwalna jest jakas roznica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 W wolnossaku totalnie nie ! Chyba że się kręcić silnik ma do 8000obr.min W turbo wydaje mi się że tak zwłaszcza jak małe turibny są i walą od samego dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 sie zrobi testy na hamowni , ja miałem ten z rev zalożony i napewno dół sie pogorszył ale teraz znowu niewiemm bo uszkodzone miałem świece zapłonowe a szukając problemu przy okazji zmiany swiec postanowilem wrocić do seryjnego kolektora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Na hamowni się zrobi porównanie na takim kolektorku i takim... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 panowie dziwna sprawa wymienilem sobie olej w silniku na świeży motul i co za zdziwienie po zapaleniu silnika z olejem wszystko ok natomiast po minucie auto zgasło ponowne odpalenie wszystko ok uznalem to za przypadek . dziś rano wyjeżdzam sobie rano do pracy wyjechalem na droge zamykam brame i bach auto znowu zgasło i zaświecily sie kontrolki z esp i asr , chek silnika ponowne zapalenie , auto zapalilo ale esp i asr , chek dalej świecilo tak pojechalem do pracy na miejscu znowu zgasiłem i odpaliłem i wszystko wróciło do normy poza chekiem silnika po zczytaniu wyszedl błąd 0113 poruszałem wtyczke z przeplywki skasowałem cheka i niby jest oki ale bardzo mnie to zaintrygowała sprawa zobacze co jutro na zimnym silniku będzie możliwe ze przy wymiane oleju poruszalem tą wtyczką z przeplywki i nie łączyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Moze sprawdz stan wiazki tej wtyczki czy izolacja nie ulegla 'biodegradacji' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 niestety problem dalej jest dzieje sie dokładnie dalej tak samo jak wyżej auto ciężko pali trzeba długo kręcić za 2 3 startem auto załapuje ale zaświecają sie kontrolki esp asr i chek silnika po skasowaniu błędów wyżuca mi p0345 czujnik walka bank 2 2 dziwna sprawa że dzieje sie tak tylko na zimnym silniku na nagrzanym po skasowaniu cheka jest wszystko ok auto pali za 1 razem nic nie wyświetla ma ktoś na zbyciu taki czujnik na bank2 i po problemie wymieniłem czujnik i auto działa prawidłowo ciekawa sprawa jest to że to chyba najszybsza naprawa czas potrzebny do jego wymiany to dosłownie 5min a teraz czas na strojenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 No dwaj dwaj nie mogę się doczekać cyferek Dawaj na rolki ciekaw jestem co tam u Ciebie się dzieje U mnie na 0,7 bara opadającym do 0,65 tyle wyszło: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) no to stroje widać silnik ładnie reaguje turbiny są wstanie spokojnie utrzymywać bost no i znowu problem z trakcją na 3 ślizga sie tu wizualizacja przebiegu mometu mocy i doładowania wartości to moc na kolach do tego trzeba dodac straty przeniesienia napedu hamowane na 3 biegu Edytowane 4 Października 2014 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) Górą od 5700 zdycha coś... U mnie to samo: Co ciekawe u mnei z obrotami rośnie doładowanie a mimo to górą zdycha... Chyba to jest kwestia seryjnych wałków rozrządu... Edytowane 4 Października 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 za przykładem coobcia zrobiłem sobie dziś pomiar tym autem nie da sie ruszyc z miejsca, zrywa mi przyczepnoćć jeszcze na 3 biegu a nawet przy przepięciu na 4 masakra startuje już z 2 biegu i dalej mieli kołami , efekt jest taki że przy starcie z 2 pierw zdusi silnik ale trzyma trakcje a jak tylko dojdzie do 3tyś prm zaczyna mielić , z wyłączonym asr żuca tyłem że trudno na 3 biegu trafiać w droge a załączoną kontrolą zamula silnik czasy jakaś masakra poomiary 18m około 3 s 1/4 mili 14,9 przy 178km/h o-200 nie miezone 100-200 12,1 s cobbcio doradz coś bo już mnie zaczyna to irytować moc jest auto jeżdzi bezawaryjnie a czasy z d*py Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Jarku a jakie kapcie masz z tyłu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.