Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

projekt 350z bi turbo


jarek1111
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i pięknie !

Olej teraz zmień na szybkości no i polataj trochę po mieście niech się to poukłada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie  nie,  ja niewyjechalem jeszcze z placu  pojawił sie problem z jakimś dziwnymi wirbracjami   próbuje to zdiagnozować  

przypuszczalnie to kolo zamachowe  dałem tto co było z silnikiem , jutro chce przełożyć na to moje przerabiane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

auto jeżdzi   wszystko szczelne nic nie cieknie ,jednak 

nadal  jeste niezadowlony  kultóra pracy silnika sie zdecydowanie pogorszyła  

był problem z ciśnieniem doładowania   pompowało mi przy 3 tyś prm 1,3 bara (i to nie był max puszczałem pedał bo wskażniki darły sie pipipipi, pipi)  zanim zdiagnozowałem  problem troche czasu upłyneło ,  okazało sie że przepaliły sie węzyki silikonowe   i turbiny poprostu nie były w żaden sposób sterowane    silnik też chodzi głośniej niestety kute tłoi są luźniej pasowane  i to słychać ,

 no i drgania jest taki momęt przy 1,200  czuć drgania  a to niestety jest wina nie wyważenia układu tłokowo korbowego

plany  

 wyważenie układu korbowo tłokowego (  czemu tego niezrobiłem sam niewiem koszt 200zl  )  TAK DLA PORÓWNANIA 

orginalny tłok z korbą i pierścieniami sforzniem panewką waży 1200g  a kóte 1000g   

przejść na e85   i osiągnąc moc ok 650  700km   chyba że uda sie to zrobić na zwykłej bęzynie  

 z szalonych planów  

zrobić naped 4/4        na bazie g35  

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 auto przeżyło trening na torze wyrazów  

podobno nyska ma fajny surond jatego nieslysze w aucie  wiec mi nagrali

  Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No ładnie chodzi :)

Ps. Wadaj do mnie na hamkę tak jak CI obiecałem + pomogę odblokować seryjne ECU coby ci cofało zapłon jak należy + limitery jak tylko chcesz :)


Elo Elo przyjacielu przejrzałem twój cały topic kurde ale okrutnie małą turbo dziurę masz hehe 2500obr.min i miałeś kiedyś na nie odprężonym silniku 600Nm :D kosmos :D

Ps. zamiast jarać sprzęgła i ruszać z dwójki to dłuższy dyfer zapodać z automatu zawsze to będzie lepiej i bardziej elastyczność silnika wykorzystasz :)

No i czekam na jakieś kreseczki na nowym setupie :D

Trzymaj się i do usłyszenia.

 

Pss. Seryjny masz końcowy tłumik ??

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mam tylko 1 tłumnik ten końcowy  fabryczny ,

co do turbo dziury ,jest naprawde mały lag tych turbin   i wstają szybko przy niskim prm  tak do codziennej jazdy jest to rewelacyjne rozwiązanie  a turbina kosztuje 100zł jak sie sypnie to żaden koszt 

max momet na seryjnym silniku był  680nm   ale go mocno próbowałem  zdławić ze wzgledu na seryjne korby 

 a teraz poprostu wyciagne max z tego silnika  

oczywiście spodzewaj sie mnie w najbliszym czasie na hamowni u siebie  

chce poprawić pare rzeczy w seryjnym ecu   

most jak masz na zbycie to sie dogadamy   ,chce mieć na 2 prędkość w odcince ok 130km/h  momętu napędowego mam nadmiar więc moge troche wydłużyc przełożenie i podnieść odcinke na ok 7100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na długim dyfrze (3,3) tak było z prędkościami na biegach:

 

1 do ok 75km/h

2 do ok. 125km/h

3 do ok 170km/h

 

Przy 7100obr.min

Na filmiku tylko jedynke do końca zakręciłem...


Ps. jak chesz to przed przyjazdem do mnie możesz mi ECU wysłać, przesunę ci w nim odcinkę, wyłącze drugie sondy...

Ciekawi mnie czy ten kolektor ssący z Rev upa góry dołożył, w kompressor Zet doszło 26KM przy 7000obr.min na nim :) Choć to nie wpłyneło na moc maks bo ją osiągał nisko przy ok 6400...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja teraz mam zpowrotem seryjny kolektor  

cobcio powiedz czy sygnał o prędkości auta idzie z czujników absu  czy ze skrzyni 

chodzi mi czy pozmianie dyfra  predkośc i km będą wskazywały prawidlowe wartości 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze skrzyni biegów idzie prędkość... Więc zmiana dyfra wpływa na odczyty prędkościomierza.

U mnie na krotkim dyfrze mega zawyża prędkościomierz przy 113 licznikowych mam realną 100 kę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wolnossaku totalnie nie !

Chyba że się kręcić silnik ma do 8000obr.min :D

W turbo wydaje mi się że tak zwłaszcza jak małe turibny są i walą od samego dołu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie zrobi testy na hamowni ,  ja miałem ten z rev zalożony  i napewno dół sie pogorszył  ale teraz znowu niewiemm 

bo uszkodzone miałem świece zapłonowe  a szukając problemu  przy okazji zmiany swiec postanowilem wrocić do seryjnego kolektora  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie  dziwna sprawa 

wymienilem sobie  olej w silniku  na świeży motul  i co za zdziwienie 

po zapaleniu silnika z olejem wszystko ok   natomiast po minucie auto zgasło 

ponowne odpalenie wszystko ok   uznalem to za przypadek .

dziś rano wyjeżdzam sobie rano do pracy  wyjechalem na droge zamykam brame i bach   

auto znowu zgasło i zaświecily sie kontrolki  z esp  i asr ,  chek silnika 

ponowne zapalenie , auto zapalilo ale esp i asr , chek dalej świecilo  tak  pojechalem do pracy   na miejscu  znowu zgasiłem i odpaliłem i wszystko wróciło do normy poza chekiem silnika  

po zczytaniu wyszedl błąd   0113

poruszałem wtyczke z przeplywki    skasowałem cheka  i niby jest oki     ale bardzo mnie to zaintrygowała sprawa 

zobacze co jutro na zimnym silniku będzie   

możliwe ze przy wymiane oleju poruszalem tą wtyczką z przeplywki i nie łączyła 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety  problem dalej jest dzieje sie dokładnie dalej tak samo jak wyżej  

auto ciężko pali trzeba długo kręcić  za 2   3  startem auto załapuje  ale zaświecają sie kontrolki esp asr i chek silnika 

po skasowaniu błędów   wyżuca mi  p0345   czujnik walka  bank 2 

2 dziwna sprawa że dzieje sie tak tylko na zimnym silniku  na nagrzanym  po skasowaniu cheka jest wszystko ok 

auto pali za 1 razem   nic nie wyświetla 

    ma ktoś na zbyciu taki czujnik na bank2 


i po problemie   wymieniłem czujnik i auto działa prawidłowo 

ciekawa sprawa jest  to że to chyba najszybsza naprawa czas potrzebny do jego wymiany to dosłownie 5min   

a teraz czas na strojenie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dwaj dwaj nie mogę się doczekać cyferek :)


Dawaj na rolki ciekaw jestem co tam u Ciebie się dzieje :)

U mnie na 0,7 bara opadającym do 0,65 tyle wyszło:

10373028_976416762375090_526693992247469

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no to stroje   widać silnik ładnie reaguje  

turbiny są wstanie spokojnie utrzymywać bost  

no i znowu problem z trakcją na 3 ślizga sie 

 

 

bb3be08410f933b3m.jpg

 

tu wizualizacja przebiegu mometu mocy i doładowania  wartości to moc na kolach do tego trzeba dodac straty 

przeniesienia napedu  hamowane na 3 biegu

f8ffffcb0489a077m.jpg

 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Górą od 5700 zdycha coś...

U mnie to samo:

10333270_978344982182268_561821697091814

Co ciekawe u mnei z obrotami rośnie doładowanie a mimo to górą zdycha...

Chyba to jest kwestia seryjnych wałków rozrządu...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

za przykładem coobcia zrobiłem sobie dziś pomiar 

 tym autem nie da sie ruszyc z miejsca,  zrywa mi przyczepnoćć jeszcze na 3 biegu a nawet przy przepięciu na 4 

masakra  startuje już z 2 biegu i dalej mieli kołami , efekt jest taki że przy starcie z 2 pierw zdusi silnik ale trzyma trakcje a jak tylko dojdzie do 3tyś prm zaczyna mielić , z wyłączonym asr  żuca tyłem że trudno na 3 biegu trafiać w droge a  załączoną kontrolą zamula silnik 

czasy jakaś masakra 

poomiary       18m  około 3 s  1/4 mili 14,9  przy 178km/h

 o-200 nie miezone  

100-200   12,1 s    

cobbcio    doradz coś bo już mnie zaczyna to irytować moc jest auto jeżdzi bezawaryjnie a czasy z d*py    

1c7b3b787845ef07m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...