Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

projekt 350z bi turbo


jarek1111
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Konty z tyłu jakie masz ??

Ustaw na fabryczną tolerancję ale jak najbardziej w stronę zera, sprawdź czy ci dyfer nie lata czy nei ma oberwanych poduszek, upuść trochę cisnienia z opon i sprawdź czy masz szperę

Mi też mieli trochę:

http://www.youtube.com/watch?v=KYFopChed2w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kożystając z dnia wolnego zalożyłem na tył koła z r888  

troche jest lepiej  ślizga sie ale jest ciąg auta   

z obserwacji czasówek  do setki trzeba 2 razy zmienić bieg, ewętualnie raz jak startuje z 2 biegu   

lepiej do 100 wychodzi start z 2 biegu    0-100   5,9s  

poszczególne zmiany biegów trwaja długo  widać to po czasach 0-200  to wina sprzęgła 

z dobrych info to czas   100-200  11s   gdyby szło lepiej przelożyc te biegi byłby lepszy i myśle że lekko 2s   

czas 0-200  to 17 s  czas na 1/4  14,2  przy 150km/h  po 18m   2,9s  niska prędkość wynikła z mojego błędu (całe szczęście że sie silnik nieprzekręcił )

niestety chwile po zaczęciu testów zaczło  padać  

co do kontów pochylenia   widze że  opony bardziej zostawiają gume po wewnętrznej stronie więc ewidętnie koła przy starcie kładą sie do wewnątrz 

ewętualnie moge jeszcze zejść z ciśnieniem teraz mam po 1,5 bara 

wnioski    zmienić odcinke na 7500  zmienić ustawienie tylnego zawieszenia  zmienić tarcze sprzęgłową na spieka 

no i opony  teraz mam 255/35 /18  

9de3ff9b3c2c5d93m.jpg

b331dd0080db6370m.jpg

 

95828cb8414fc754m.jpg

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mo musisz powalczyć z trakcją albo zdjąć Nm :D

A moc niech zostanie jak najwiecej się da na obecnym zestawie turbin

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienie kolektor sący na ten krótki     w tedy moment troche na dole powinien osłabnąć a górą sie polepszyć 

no trzeba spróbować podnieśc doładowanie  na te 1 bar   ciekawe co turbiny na to powiedzą 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mimo tego że samochód się ślizga i tak jakieś słabe czasy kręci mój na bardzo mokrej nawierzchni miał 14.5 przy 159kmh

a na suchym 13.88 przy 162kmh więc skąd taka nawet niska prędkość 150. U cudnego moc wyższa a mimo to z tego co pamiętam niska 12 przy ponad 200kmh...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapodam tam 285 federale    ale teraz czas na zmiane kolektora i hamownie 

jak był wolnosący i seryjny  to na 1/4 robilem 14,9  i niemiałem zadnych problemów z trakcją 

natomiast miałem problemy z astrami i golfami które od 100 w góre zmuszały mnie do kręcenia do odcinki 

ten pomiar 150km/h po 400m  był na luzie   bo zamiast 4 weszła mi 2   silnik dostal pewnie z 10tyś prm ale przerzył  

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem te pomodzone lekkie gówna z rolki są szybkie sam się kiedyś z nimi urzerałem naciągnij najszersze r888 jakie się da i powinno być ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba utwardzić też tył żeby nie siadał tak mocno 

ktoś chętny na wycieczke do   coobcia ?

no tak  kij z nimi ale te astry golfy  to takie male brzęczące fruwające owady   brzęczy i cie wkurrrr jak chcesz spać  a co chwile chce ukąsić 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie że utwardzenie tylnego zawieszenia pogorszy starty z tego względu że tył nie będzie tak dociążany podczas przyśpieszenia. Co innego przy fwd kiedy przód się unosi traci przyczepność i wymagane jest usztywnienie. Mój brat w golfie V gti 335 HP i oponach 225 r19 nawet nie super klejących praktycznie nie ma problemów z trakcją. Zawias ma za to sztywny że przód prawie nie robi ruchów w górę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki troche OT: ale nie rozumiem ludzi przerabiajacych wlasnie takie astry i golfy...z szacunkiem ale to po pierwsze nie jest sportowe auto i nigdy takim nie bedzie no i nie wyglada to wogole jak dla mnie.

 

A do coobcia ja bym sie chetnie wybral na ogolny przeglad auta i silnika. Dawaj termin i jedziemy.

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek ja u siebie mam dyfer na sztywno i z trakcja lepiej jest nie podskakuje tylko lekko przysiada i jedzie kapcie musisz zmienic na miękka mieszankę i bedzie szło 100-200 w okolicach 6s niestety 1-2 bieg zrywa nawet przy 1.4 bara na achillesie 123s

post-42223-0-78454300-1416218093_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mi oceniać celowość przeróbek astr i golfów 

sam miałem calibre 400km   4*4 z napedem haldex z golfa 5

znam golfa  lamika   900 konnego jeżdzacego  9na 400m 

 tak naprawde układów turbo nauczyłem sie na oplach  a nissan to wiśeńka na torcie   

 teraz mam uturbiać calibre nisko budrzetowa konstrukcja myśle że w okolicach 8 - 10 tyś zł sie zmieścimy  cel 300km i 450nm z silnika 2,ol treaz ma 115km

 

 

Bydle  jak masz ochote a coobcio nas przyjmnie to myśle że początkiem grudnia   można by było najechać  Wawe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Walcz z trakcjią, pozdrówka:


Elo Jarku koniecznie u siebie wypierdzielaj końcowy seryjny tłumik !!!!!!!!!!!!!!

Po zastąpieniu go przelotem troszkę idzie ugrać ;)

wydechseriavsprzelot_zps96787c92.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

żeby nie było że nic nie robie  uturbiam koledze calibre   cel moc ok 260km i 400nm    

7785f4402b6da0c2m.jpg7f24f57cd7e7acaam.jpgd46a7821a75b1b66m.jpg1f3e37c2165c1e56m.jpg

planuje zakończyć za ok 2 tyg   potem chyba zabiore sie za silnik z nissana   

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w planie mam wyjęcie silnika wyważenie układu korbowego  założenie śrub arp 2000 na głowice 

wymiane pierścieni na nowe i rewizje panewek, tarcze sprzęgłową spieka 

montaż sportowego katalizatora   

niewiem coobcio czy chce sie pozbyć seryjnego tłumnika  ten gwarantuje mi  cisze w aucie    i brak problemów z drogowką choć w calibrze miałem 3 calowy przelot i teżbyło cicho   pomiar na stacji diagnostycznej  94db   

 

 coobcio czy jest jeszcze mozliwośc zakupu u ciebie uszczelek panewek i pierścieni    

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...