Coobcio Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Konty z tyłu jakie masz ?? Ustaw na fabryczną tolerancję ale jak najbardziej w stronę zera, sprawdź czy ci dyfer nie lata czy nei ma oberwanych poduszek, upuść trochę cisnienia z opon i sprawdź czy masz szperę Mi też mieli trochę: http://www.youtube.com/watch?v=KYFopChed2w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) kożystając z dnia wolnego zalożyłem na tył koła z r888 troche jest lepiej ślizga sie ale jest ciąg auta z obserwacji czasówek do setki trzeba 2 razy zmienić bieg, ewętualnie raz jak startuje z 2 biegu lepiej do 100 wychodzi start z 2 biegu 0-100 5,9s poszczególne zmiany biegów trwaja długo widać to po czasach 0-200 to wina sprzęgła z dobrych info to czas 100-200 11s gdyby szło lepiej przelożyc te biegi byłby lepszy i myśle że lekko 2s czas 0-200 to 17 s czas na 1/4 14,2 przy 150km/h po 18m 2,9s niska prędkość wynikła z mojego błędu (całe szczęście że sie silnik nieprzekręcił ) niestety chwile po zaczęciu testów zaczło padać co do kontów pochylenia widze że opony bardziej zostawiają gume po wewnętrznej stronie więc ewidętnie koła przy starcie kładą sie do wewnątrz ewętualnie moge jeszcze zejść z ciśnieniem teraz mam po 1,5 bara wnioski zmienić odcinke na 7500 zmienić ustawienie tylnego zawieszenia zmienić tarcze sprzęgłową na spieka no i opony teraz mam 255/35 /18 Edytowane 16 Listopada 2014 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) Mo musisz powalczyć z trakcją albo zdjąć Nm A moc niech zostanie jak najwiecej się da na obecnym zestawie turbin Edytowane 16 Listopada 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) zmienie kolektor sący na ten krótki w tedy moment troche na dole powinien osłabnąć a górą sie polepszyć no trzeba spróbować podnieśc doładowanie na te 1 bar ciekawe co turbiny na to powiedzą Edytowane 16 Listopada 2014 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Co do opon to ja bym zaladowal jakieś 285 na tyl i zobaczyl jak beda kleic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Ja na starych 245 latam i nie pół slikach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Moja seryjna na 255 sie slizga jak pojebana i bez problemu ja stawiam bokiem wiec ja przy takiej mocy dalbym duzo szersza opone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Po mimo tego że samochód się ślizga i tak jakieś słabe czasy kręci mój na bardzo mokrej nawierzchni miał 14.5 przy 159kmh a na suchym 13.88 przy 162kmh więc skąd taka nawet niska prędkość 150. U cudnego moc wyższa a mimo to z tego co pamiętam niska 12 przy ponad 200kmh... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) zapodam tam 285 federale ale teraz czas na zmiane kolektora i hamownie jak był wolnosący i seryjny to na 1/4 robilem 14,9 i niemiałem zadnych problemów z trakcją natomiast miałem problemy z astrami i golfami które od 100 w góre zmuszały mnie do kręcenia do odcinki ten pomiar 150km/h po 400m był na luzie bo zamiast 4 weszła mi 2 silnik dostal pewnie z 10tyś prm ale przerzył Edytowane 16 Listopada 2014 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Tak wiem te pomodzone lekkie gówna z rolki są szybkie sam się kiedyś z nimi urzerałem naciągnij najszersze r888 jakie się da i powinno być ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 h*j z nimi jak i tak zostaja w tyle na zakretach Mysle ze szeroka opona znacznie poprawi czasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) trzeba utwardzić też tył żeby nie siadał tak mocno ktoś chętny na wycieczke do coobcia ? no tak kij z nimi ale te astry golfy to takie male brzęczące fruwające owady brzęczy i cie wkurrrr jak chcesz spać a co chwile chce ukąsić Edytowane 16 Listopada 2014 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Wydaje mi sie że utwardzenie tylnego zawieszenia pogorszy starty z tego względu że tył nie będzie tak dociążany podczas przyśpieszenia. Co innego przy fwd kiedy przód się unosi traci przyczepność i wymagane jest usztywnienie. Mój brat w golfie V gti 335 HP i oponach 225 r19 nawet nie super klejących praktycznie nie ma problemów z trakcją. Zawias ma za to sztywny że przód prawie nie robi ruchów w górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) Taki troche OT: ale nie rozumiem ludzi przerabiajacych wlasnie takie astry i golfy...z szacunkiem ale to po pierwsze nie jest sportowe auto i nigdy takim nie bedzie no i nie wyglada to wogole jak dla mnie. A do coobcia ja bym sie chetnie wybral na ogolny przeglad auta i silnika. Dawaj termin i jedziemy. Edytowane 16 Listopada 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Jarek ja u siebie mam dyfer na sztywno i z trakcja lepiej jest nie podskakuje tylko lekko przysiada i jedzie kapcie musisz zmienic na miękka mieszankę i bedzie szło 100-200 w okolicach 6s niestety 1-2 bieg zrywa nawet przy 1.4 bara na achillesie 123s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 nie mi oceniać celowość przeróbek astr i golfów sam miałem calibre 400km 4*4 z napedem haldex z golfa 5 znam golfa lamika 900 konnego jeżdzacego 9na 400m tak naprawde układów turbo nauczyłem sie na oplach a nissan to wiśeńka na torcie teraz mam uturbiać calibre nisko budrzetowa konstrukcja myśle że w okolicach 8 - 10 tyś zł sie zmieścimy cel 300km i 450nm z silnika 2,ol treaz ma 115km Bydle jak masz ochote a coobcio nas przyjmnie to myśle że początkiem grudnia można by było najechać Wawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Na początku stycznia to bym się chętnie wybrał z wami ale Ty Jarek planujesz rozbierać nissana chyba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Jakis luzny termin rzucic, dogadac zakres prac/przegladu i mozna jechac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Walcz z trakcjią, pozdrówka: Elo Jarku koniecznie u siebie wypierdzielaj końcowy seryjny tłumik !!!!!!!!!!!!!! Po zastąpieniu go przelotem troszkę idzie ugrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Az 45KM ??? Ale rozumiem ze przysrpsty sa takie tylko przy turbo, przy N/A to pewnie z pol konia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Dobry cat back w wolnossaku może dodać nawet 2KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) żeby nie było że nic nie robie uturbiam koledze calibre cel moc ok 260km i 400nm planuje zakończyć za ok 2 tyg potem chyba zabiore sie za silnik z nissana Edytowane 6 Stycznia 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ale za swoj Jarku? Co tam bedziesz grzebac? Te 650 KM ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 W końcowym tlumiku jest potencjał na 45KM Zmienić go i oj będzie się działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) w planie mam wyjęcie silnika wyważenie układu korbowego założenie śrub arp 2000 na głowice wymiane pierścieni na nowe i rewizje panewek, tarcze sprzęgłową spieka montaż sportowego katalizatora niewiem coobcio czy chce sie pozbyć seryjnego tłumnika ten gwarantuje mi cisze w aucie i brak problemów z drogowką choć w calibrze miałem 3 calowy przelot i teżbyło cicho pomiar na stacji diagnostycznej 94db coobcio czy jest jeszcze mozliwośc zakupu u ciebie uszczelek panewek i pierścieni Edytowane 7 Stycznia 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.