jarek1111 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 (edytowane) postanowiłem zaprezentować mojego nissana 350z na wstępie parę słów o nim auto z 2004r wersja eu z silnikiem vq35 de hamulce brembo szpera nawi z pakietem stylistycznym nissmo auto zakupiłem w 2012 r w sierpniu w sumie trochę z przypadku pierwsze wrażenie w czasie jazdy próbnej( mimo że właściciel się zachwycał przyśpieszeniem auta) TO AUTO w ogóle nie jedzie pomiar gtechem pokazało ok 6 s do 96/h więc katalogowo ja byłem przyzwyczajony do 4 s do 100 natomiast bardzo pozytywnie odebrałem skręcanie jazdę w zakrętach i hamulce jednak wtedy sie nie zdecydowałem na jego zakup cena była wysoka auto choć mechanicznie w bardo dobrym stanie to miało malowane przednie błotniki zderzak po jakimś czasie cena zeszła do akceptowalnej wartości i wtedy już bardzo go mocno prześwietliłem pod kontem przeszłości i ku moimi zdziwieniu wygląda że jest ok więc stałem sie jego właścicielem Jednak nadal mi brakowało mocy więc zacząłem szukać info na temat uturbienia w Polsce za bardzo nie ma uturbionych 350z, zaczołem pytać szukać itp Bardzo dużo mi dała rozmowa z Alanosem opowiedział mi o jego etapach teraz o planach , planuje zrobić tak zwany soft turbo czyli niskie doladowanie seryjnego silnika cel to 4xx km i 5xxnm będą 2 turbiny z bmw zmieniony układ paliwowy z nową pompą i przerobiona listwą wtryskowa wtryski 470ccm ic wskaźniki egt afr szerokopasmowy bost tep oleju silnika chłodnica oleju wraz z podstawką z termostatem costumowy dolot i wydech ,kolektory itp wszystko z kwasówki zawór upustowy ten co robi pssss sterowanie najprawdopodobniej bo jeszcze rozmawiam z producentem,ekumaster det 3 Edytowane 25 Lutego 2013 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Gratuluję zapału oraz pójścia "niestandardową" drogą gotowego kit-u TT! Jak oceniasz wstępnie koszty takiej zabawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 myśle że max 10 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 spoko działaj dalej przedzieraj szlaki powodzenia pisz co dalej w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 (edytowane) Moim zdaniem suszareczki z TDS-a które chcesz zapodać tzn. TD04-11G są zdecydowanie za małe... Maks wydajność jednej to ok. 160KM w benzynie. Będzie strasznie dławić na wysokich rpm, chyba że masz 13G one jakieś 10-15KM więcej wygnerują... Jeśli chcesz to tanio można zmodyfikować ich zimne strony do standardu 15T (Saab 9-5 AERO 230-260KM) wówczas ich wydajność rośnie do ok 210KM jednej i nie powiększa się turbodziurka - choć w twoim przypadku takowej nie będzie A jedyna moja uwaga to zmień w turbinach aktuatory bo te dieslowe otwierają się dopiero od 0,8bara w saabach AERO już przy 0,4bara i to by było chyba optymalne doładowanie na soft turbo... Edytowane 20 Stycznia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) tak ja mam te td04 13 G doładowanie ciężko powiedzieć jakie będzie na pewno chce zacząć od niskiego rzędu 04 bar z nowych rzeczy auto jest na spawaniu kolektorów wydechowych pod turbiny coobcio ty siedzisz dobrze w sabach na pewno znasz taki wynalazek jak silnik b308e to 3 litrowa vka z malutką turbiną napędzana tylko z 1 głowicy czyli z 3 cylindrów na sześć możliwych takie rozwiązanie miało na celu podniesienie momentu napędowego na niskich prm doładowanie to jedyne 0,2 bar przy małych doładowaniach jest o tyle lepiej że nadmiar spalin można wypuścić przez wg jeżeli mi będzie bardzo mocno dławiło silnik spalinami to wypuszczę spaliny zewnętrznymi wastami Edytowane 25 Lutego 2013 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 W tych turbinkach masz wastagaty więc one będą CI regulowały doładowanie... Jeśli wydajność wastagata będzie zbyt duża to w ogóle nie będzie doładowania bo większa część spalin będzie zamiast napędzać turbinę walić bokiem do wydechu... 13G spoko na początek jak najbardziej okey Ps. Stroiłem parę Saabów z B308 - w nich można nieco podnieść doładowanie względem seryjnego do ok 0,35bara, robi się to programowo programowo po przez szersze otwieranie przepustnicy, fabrycznie pracuje ona w zakresie uchyleń przy gazie w podłodze w przedziale 60-85% otwarcia w zależności od obrotów i obciążenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 małe szpiegowskie foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Witam fajny projekt .. ps By wszystko się ładnie oglądało to polecam przeglądarkę Fire Fox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 a to może jeszcze jedna fotka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) fajowo, ale jakosc spawów na kolektorze mnie nie urzekła zrób jakąś podporę pod turbo bo ci szybko kolektor pęknie Edytowane 3 Marca 2013 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 spawy są jak najbardziej ok poprostu są nie szlifowane spawane tigiem drutem kwasowym kolektory tak zrobione nie mają prawa pęknąć są 2 razy mocniejsze niż te fabryczne spięte i podparte będzie to dołem jak fabrycznie katalizatory są podtrzymane pare nowych fot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 kiedy planowany jest wyjazd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 wyjazd jeszcze w marcu ale doszlifowanie zajmnie pewnie jeszcze cały kwiecień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 pewnie nie możesz się doczekać trzymam kciuki żeby się nic nie wysrało będzie dobrze ładuj na początku mało tak ze 0,4 i zegarki muszą być od afr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 (edytowane) auto jeżdzi , wczoraj przejechane 200km, sprawdzony uklad nic nie cieknie nigdzie nic nie furczy teraz można przystąpić do drugiego etapu wymiany ukladu paliwowego i strojenia montażu ekumastera wrażenie już jest ok 200% zwinniejsze auto na 3 biegu lekie dodanie gazu tak żeby niewchodził na bosst powoduje żucanie tylu ciekawostka jest że wylot z fabrycznych kolektorów ma średnice troche większa niż moneta 5 zl ciekawe czy to jest celowe zaduszenie silnika przez producenta Edytowane 25 Marca 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 nagraj jak to jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateus350Z Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Gratki wiedzy i zapracia Teraz tylko udowodnij wszystkim ,że to jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 (edytowane) Edytowane 31 Marca 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 ale przeciag robi az drzwi sie otwieraja! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 no to dzalamy dalej przeróbka ukladu paliwowego wymiana pompy na wallbro welminowanie seryjnego regulatora paliwa przerobienie listwy wtryskowej na obiegową wymiana wtryskow na 470ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 chyba tam dobre ładowanie słabe jest,że na luzie obrotami do zera nie dochodzi więc jest dobrze na obciążeniu będzie z 0,4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 dziubas niebardzo rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 (edytowane) chodzi ile tam dmuchawki ładują na obciązeniu ja jak na turbinie w sr20det gazowałem bez obciarzenia to do zera dochodziło dziubas niebardzo rozumiem nie musisz może coś mi sie w bani pomieliło działaj i do miłego Edytowane 3 Kwietnia 2013 przez dziubas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 (edytowane) panowie mam sprawe czy jest gdzieś na net fabryczna mapa korecji po sądach jakiej wydajności są te fabryczne wtryski zalożylem 470 a afr nadal trzyma 14,7 do jakiej mocy starcza fabryczna pompa paliwa bo ta walbro mi buczy i mnie to w kkkk Edytowane 8 Kwietnia 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.