TeamDragon Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 (edytowane) Poproszę o opinię jezdzących Nissan X- trail na lpg , zalety, wady ,spalanie, koszty eksp. Co z ta głowicą się dzieje? ile km, jest spokoj ? dzieki i pozdawiam Edytowane 17 Stycznia 2013 przez TeamDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 (edytowane) Edytowane 17 Stycznia 2013 przez wojtgor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Poproszę o opinię jezdzących na lpg , zalety, wady ,spalanie, koszty eksp. Co z tom gowicą się dzieie? ile km, jest spokoj ? dzieki i pozdawiam Jak najbardziej masz optymalny silnik do tego zalety: do 50% taniej niż na Pb w zależności róznicy w cenie LPG do Pb spalanie: LPG do 20% więcej niż benzyny, koszty eksploatacyjne: co 15 tys. wymiana fitrów koszt w zależności czy wymieniasz 1 czy 2 od 50 do 150 PLN (zależy od warsztatu) droższy przegląd rejestracyjny 162 głowica: jak masz dobrze wystrojoną instalację to nic się nie dzieje przez lata ja zrobiłem już 160 tys. na LPG jedynie co padł mi reduktor po 70 tys. polecana instalacja na forum to Tech + Hana (ewentualnie barakudy) + Shark ja mam Landi Renzo Omegaz 7 lat temu zapłaciłem za nią 3300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 zakładać, dobrze wystroić i jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Sprawdzić tylko kondycję silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 No nie wiem ja chciałem zagazować swojego ale mi odradzali w warsztatach więc zrezygnowałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 No nie wiem ja chciałem zagazować swojego ale mi odradzali w warsztatach więc zrezygnowałem... obawa przed założeniem mija po pierwszym zatankowaniu LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 No nie wiem ja chciałem zagazować swojego ale mi odradzali w warsztatach więc zrezygnowałem... BRC??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ja sie ogolnie dziwie tym co moga a nie zakladaja lpg. No chyba ze ktos jest tak cudnym obywatelem i chce bardziej dorabiac rostowskiego hehe. Jezdze swoim autkiem juz 3,5 roku gaz juz byl-do tej pory auto cale zwrocilo mi sie min 2 razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 obawa przed założeniem mija po pierwszym zatankowaniu LPG Ależ ja nie jestem przeciwnikiem gazu wcześniej miałem P11 tam założyłem gaz i śmigała że aż miło i do tej pory znajomy bardzo sobie chwali..... natomiast na wszelkie możliwe spsoby do X-a mi odradzali wiec nie założyłem .... BRC??? tak BRC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 tak BRC jak sprawdzisz ich zalecenia, to w większości lubryfikacja albo nie można założyć LPG, niestety ale auta jeżdżą na LPG nawet takie, które sa w niezalecanych, przez tygodnik AŚ jest tam też chyba i moha Ody jako motor aleeee ja lubię łąmać stereotypy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Miałem Primerę p11 2.0 z gazem.Na gazie przejeździłem 8 lat i zrobiliśmy 140 tyś.Teraz ma najechane 275 tyś.Spalanie zawsze w okolicy 10 litrów i auto szło jak piorun.Niestety w tej chwili gaz już dał wyraźnie popalić silnikowi.Oleju nie bierze ani kropli,ale jest już bardzo słaby i czasami ma kaprysy z odpalaniem.Dodam,że przez ten okres raz wymieniłem świece i poza tym nie zrobiłem absolutnie nic.Sprzedaliśmy 2 dni temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 P11.144 ponad 200kkm na LPG i żadnych problemów z tym związanych, teraz jest ujeżdżane dalej przez kolegę, ciężka noga i dalej lata ale wszystko robione na czas i dbane o silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ależ ja nie jestem przeciwnikiem gazu wcześniej miałem P11 tam założyłem gaz i śmigała że aż miło i do tej pory znajomy bardzo sobie chwali..... natomiast na wszelkie możliwe spsoby do X-a mi odradzali wiec nie założyłem .... tak BRC Masz taki sam silnik 2.0 jaki był w P12, do P12 z silnikiem 2.0 jest wręcz idealne do LPG a do X-Traila z tym samym silnikiem już nie ??? poczytaj na forum wątki odnosnie LPG i tego silnika, jakie sa opinie innych użytkowników........ oczywiście nikt Ciebie nie namawia do wstawiania LPG, zawsze powtarzam Twoje auto, Twoje pieniadze, Twój wbór........... ps. ja płacę na stacji 50% mniej za paliwo niż Ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 A już najwięcej mnie wkur....a jak na przeglądzie trzeba płacić 63 zł więcej!!No niby za co?Przecież te jelenie na stacji obsługi nie mają prawa i się nie znają na serwisowaniu i przeglądaniu instalacji LPG.Od tego jest warsztat czy mechanik,który to zakładał. Między innymi dlatego kupiłem diesla,ale jeśli chodzi o koszty tankowania to LPG wychodzi sporo taniej. Co do tego silnika,o którym jest mowa to myślę,że nie będzie z nim problemów.To jest świetny silnik a teraz instalacje sekwencyjne LPG są już naprawdę nowoczesne i bardzo dobre jakościowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 A już najwięcej mnie wkur....a jak na przeglądzie trzeba płacić 63 zł więcej ehh zwraca się chyba przy jednym tankowaniu Między innymi dlatego kupiłem diesla, no mam nadzieję, że latasz po trasie i wypalisz DPF-a bo inaczej to koszty dużo większe, a Twoje auto już chyba go ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 ehh zwraca się chyba przy jednym tankowaniu jak nie szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Na całe szczęście nie mam DPF.Co do gazu dla mnie dużym minusem była butla w bagażniku.Wiem,że można wpakować w miejsce koła,ale tracimy znacznie na pojemności i oczywiście zapas wozimy w bagażniku.W X-e z butlą z tyłu wózek dla dziecka nie wejdzie a gdzie reszta gratów?Między innymi dlatego diesel bo mam więcej miejsca W przypadku primery musiałem tankować co 350-400 km.Najlepiej żeby zmieścić butle ze 100 L tylko gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 są + i - każdego z rozwiązań ważne aby być zadowolonym z auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 W przypadku primery musiałem tankować co 350-400 km.Najlepiej żeby zmieścić butle ze 100 L tylko gdzie? A w przypadku diesla x-traila niewiele rzadziej musisz tankować jezdząc po mieście, Mi zbiornik starcza średnio na jakies 550km Tak samo jak wielu ludzi odradza gaz również wielu odradza diesle choćby za padające turbiny, głośną pracę,wolne nagrzewanie ,problemy z odpalaniem zimą czy kopcenie. Stereotypy i marudzenie osób nie posiadających gazu czy diesla. Jedyny problem z nowoczesną instalacją gazową to znalezienie porządnego fachowca aby to chodziło jak w zegarku. Przegląd droższy musi być bo szczelność sprawdzić muszą. Nie jeden kierowca (po założeniu gazu lub co częsciej kupieniu z gazem ) na przeglądy do gazowników nie jeździ Choć koszt 63zł za sprawdzenie miernikiem czy nie cieknie jest wątpliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeamDragon Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Na całe szczęście nie mam DPF.Co do gazu dla mnie dużym minusem była butla w bagażniku.Wiem,że można wpakować w miejsce koła,ale tracimy znacznie na pojemności i oczywiście zapas wozimy w bagażniku.W X-e z butlą z tyłu wózek dla dziecka nie wejdzie a gdzie reszta gratów?Między innymi dlatego diesel bo mam więcej miejsca W przypadku primery musiałem tankować co 350-400 km.Najlepiej żeby zmieścić butle ze 100 L tylko gdzie? w x sie butla w miejscu koła wozek dla dziecka się zmieści no chyba ze bliźniaki ale i tak jest jeszcze sporo miejsca w bagażniku ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 (edytowane) Ja nie jestem przeciwnikiem gazu bo Primera była trzecim autem na takim paliwie i wszystkie śmigały bez problemu.Szukając auta dla siebie długo się zastanawiałem co lepsze i ostatecznie wybrałem diesla.Wiem,że diesel jest droższy w utrzymaniu,ma więcej dupereli do zepsucia itp,ale jestem z niego na razie zadowolony.Po prostu przyszedł czas na coś innego A o sprawdzaniu szczelności na przeglądzie to pierwsze słyszę.Poważnie,przez kilkanaście lat jak jeździłem na przeglądy(sam,z ojcem,z dziadkiem itp) to w mojej stacji obsługi nigdy czegoś takiego nie widziałem!!! Edytowane 18 Stycznia 2013 przez Pumiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 No to w takim razie płaciłeś za przegląd niepełny, mi zawsze kiedyś wiele lat temu sprawdzali płynem pryskając na parownik i łączenia butli, potem już bardziej profesjonalnie gazomierzem. Pamiętam ,że wkurzało mnie również konieczność wożenia legalizacji butli na każdy przegląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Tak co roku mam to, że musze wozić dokument legalizacji butli, wszytko zależy od stacji diagnostycznej, jedni wogóle niesprawdzają (szczelnosci i papieró dot. LPG) tylko kasują 162, teraz jezdze na inną stację to sprawdzają dosyć dokładnie (papiery, nr, szczelnosć zbiornika, szczelność połaczeń pod maską) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszi Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) Witam Ja mam lpg w X-trailu T30 2.0, zrobiłem narazie tylko ok 5000 km, i póki co jest ok. Spalanie zimą 13-14 litrów lpg. Mam instalację Staga, zbiornik w kole 65l. Szczegóły instalacji wyśle na pw, jak coś. Płaciłem 2000 w Siedlcach Edytowane 21 Stycznia 2013 przez Miszi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.